juist daar heb ik de mannen ook voor nodigquote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, we hebben toch iemand nodig om opgewonden van te worden.
Komt goed schatje!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Als mannen ruzie met elkaar hebben slaan ze elkaar op de bek, als vrouwen ruzie met elkaar hebben worden er allerlei chantabele zaken bij gehaald.
Glij niet van je stoel af.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
juist daar heb ik de mannen ook voor nodig
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
juist daar heb ik de mannen ook voor nodig
We nemen lekker ff PaRo in the sandwich!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
jou niet hoor en nog een paar andere dames zijn ook lief hier en die weten dat ik dat vind![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:34 schreef Miek37 het volgende:
[..]
We nemen lekker ff PaRo in the sandwich!![]()
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik zit met een paasend nummer in mn kop,maar weer de uitvoerende rappes niet.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:34 schreef Miek37 het volgende:
[..]
We nemen lekker ff PaRo in the sandwich!![]()
haha jaaaaahhhh die kennen we, punkie en ik hebben ze 2 keer zien optreden.quote:
Chocokoekjes, hallooooo, voor wie anders!?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
was dat voor mij bedoelt, nee toch en ja dat is hartstikke lief![]()
Ik ben normaal gesproken geen liefhebber van vis,maar voor oraal genot maak ik een uitzondering.quote:
Jullie zijn lief!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
haha jaaaaahhhh die kennen we, punkie en ik hebben ze 2 keer zien optreden.![]()
![]()
hihi sorry, ik heb niet altijd alles door geloof ik.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:41 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Chocokoekjes, hallooooo, voor wie anders!?
Jij mag dat schat!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben normaal gesproken geen liefhebber van vis,maar voor oraal genot maak ik een uitzondering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |