Dat weet ik nog niet, dat is het hele ding aan onbekende onbekendes. Whehe.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:38 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oh okay. Ik vind unknown unknowns leuk. Jij?
Ja niet de unknown unknowns zelf natuurlijk. Maar als ik ze ontdek word ik enthousiast. Dan zegt mijn brein jeeej - vers voer.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet, dat is het hele ding aan onbekende onbekendes. Whehe.
Maar als iemand wiens voornaamste drijfveer nieuwschierigheid is, ja, zeker. Nieuwsgierigheid drijft passie.
quote:Op zondag 1 juni 2014 00:41 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]![]()
![]()
En ze zijn weer vernietigd.
[ afbeelding ]
Ik ben er steevast van overtuigt dat er geen reden is, dat wij als mensen zoeken naar een reden om de confrontatie te vermijden dat ons bestaan uiteindelijk nutteloos en zonder betekenis is.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Om een Wereldberoemd *kuch* Wijsgeer Rienk te spreken.. toeval bestaat niet, álles heeft een reden
Als dat zo is, waarom is iedereen dan zo serieus?quote:Op zondag 1 juni 2014 00:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben er steevast van overtuigt dat er geen reden is, dat wij als mensen zoeken naar een reden om de confrontatie te vermijden dat ons bestaan uiteindelijk nutteloos en zonder betekenis is.
Dat klinkt pessimistischer dan het is, dat betekent dat het je vrij staat je betaan te schapen zoals jij het wilt, gewoon puur omdat je het leuk vindt? Waarom? Waarom een waarom? Omdat je iets wilt / leuk vind, daarom, en een uitleg is niet nodig, absurd zelfs.
Ik gaf je het voordeel van de twijfel.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:44 schreef DeZwabber het volgende:
Ik typte nieuwschierigheid
Nieuwsgierigheid.
De afgelopen twee weken beginnen hun tol te eisen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |