Snel dusquote:Op zondag 1 juni 2014 14:30 schreef Rosario het volgende:
Gulbis bijt zich vast en breakt na 40-0 achter.
Mij benieuwen hoe snel hij dit teruggeeft.
quote:Op zondag 1 juni 2014 14:30 schreef Rosario het volgende:
Gulbis bijt zich vast en breakt na 40-0 achter.
Mij benieuwen hoe snel hij dit teruggeeft.
Ja, dit boeit wel! Kwartfinale dubbel halen is erg netjes.quote:Op zondag 1 juni 2014 14:31 schreef Afhaalchinees het volgende:
0-3* Krajicek en Hradecka
Voor als het iemand mocht interesserren
Was geen belangrijk punt oidquote:Op zondag 1 juni 2014 14:35 schreef Rosario het volgende:
Federer roept gewoon "that's it" na een UE van een tegenstander. Wat een sportman.
Oké! *4-1 inmiddelsquote:Op zondag 1 juni 2014 14:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ja, dit boeit wel! Kwartfinale dubbel halen is erg netjes.
Ik zag dat Huber en Raymond vandaag hadden verloren, dat team moet toch ook al 75 of 80 jaar oud zijn samen?
Was bij de break.quote:Op zondag 1 juni 2014 14:36 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Was geen belangrijk punt oid
En zit hij niet beter in zijn spel?
Ik heb Federer nog nooit that's it horen roepen.. Ik denk dat je het verkeerd verstaan heb.quote:Op zondag 1 juni 2014 14:35 schreef Rosario het volgende:
Federer roept gewoon "that's it" na een UE van een tegenstander. Wat een sportman.
Meestal praat Marcella er dwars doorheen als Federer iets zegt op de baan.quote:Op zondag 1 juni 2014 14:47 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik heb Federer nog nooit that's it horen roepen.. Ik denk dat je het verkeerd verstaan heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |