Politici maken het verschil niet hoor. Die gaat het maar om één ding en dat is macht.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:30 schreef Tamashii het volgende:
Je kan in Nederland je eigen partij oprichten. Ik vind het namelijk zo jammer als mensen met een visie zoals de jouwe alleen maar blijven klagen in plaats van echt iets uit te maken in de samenleving.
Grotere komkommer in je anus steken dan. Over opstappen op aubergines.quote:
Nah ik ken iemand die een tijd in de politiek geweest is en die was niet uit op macht. De rest heb ik nog nooit gesproken dus zou het verder niet weten.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Politici maken het verschil niet hoor. Die gaat het maar om één ding en dat is macht.
Altijd al gedacht dat grote geesten hetzelfde denkenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:34 schreef artelligence het volgende:
Ik en yats zitten op een lijn aan de grafiek te zien.
En ik en Tamashii passen goed bij elkaar.
Wat een eensgezindheid en liefde weer
Kom je me ermee helpen danquote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Grotere komkommer in je anus steken dan. Over opstappen op aubergines.
Door het politieke systeem in Nederland is het moeilijk om echt iets gedaan te krijgen, bovendien zijn er zoveel belangen waarmee je rekening moet houden dat je het nooit goed kan doen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Politici maken het verschil niet hoor. Die gaat het maar om één ding en dat is macht.
Nu nog rauwe seks.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:34 schreef artelligence het volgende:
Ik en yats zitten op een lijn aan de grafiek te zien.
En ik en Tamashii passen goed bij elkaar.
Wat een eensgezindheid en liefde weer
Voor ieder individu in de politiek zal de mate anders zijn. In het algemeen genomen durf ik vanuit eigen ervaring bij verschillende centrale en lokale overheden te stellen dat het toch vaak weer neerkomt op de macht. Vrij subtiel gespeeld via de inhoud overigens, dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:34 schreef Tamashii het volgende:
Nah ik ken iemand die een tijd in de politiek geweest is en die was niet uit op macht. De rest heb ik nog nooit gesproken dus zou het verder niet weten.
Geyl wel.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor ieder individu in de politiek zal de mate anders zijn. In het algemeen genomen durf ik vanuit eigen ervaring bij verschillende centrale en lokale overheden te stellen dat het toch vaak weer neerkomt op de macht. Vrij subtiel gespeeld via de inhoud overigens, dat dan weer wel.
Daarna meloenenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Grotere komkommer in je anus steken dan. Over opstappen op aubergines.
Nee, ik ben echt in een tietenbui vandaag.quote:
Je haalt de woorden uit mijn mond. Te rauw eigenlijk, daar staat een straf opquote:
Ik denk eigenlijk dat ze bijna allemaal met goede bedoelingen de politiek in gaan.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nah ik ken iemand die een tijd in de politiek geweest is en die was niet uit op macht. De rest heb ik nog nooit gesproken dus zou het verder niet weten.
*kijkt naar beneden* checkquote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, ik ben echt in een tietenbui vandaag.
Zoveel mensen, zoveel meningen ja. Ik zie gelukkig genoeg goede dingen gebeuren gelukkig. Mijn stellingname is vooral dat die dingen niet primair gebeuren als gevolg van een goede politicus.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:35 schreef Fascination het volgende:
Door het politieke systeem in Nederland is het moeilijk om echt iets gedaan te krijgen, bovendien zijn er zoveel belangen waarmee je rekening moet houden dat je het nooit goed kan doen.
dat had ik nu niet over jou gedacht.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je haalt de woorden uit mijn mond. Te rauw eigenlijk, daar staat een straf opEven over de knie
Kom dan. Maak je af.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je haalt de woorden uit mijn mond. Te rauw eigenlijk, daar staat een straf opEven over de knie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |