Duurt niet lang meer, zo te zien.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:33 schreef Pedroso het volgende:
Toch knap dat Kelderman er nog bijzit. Had verwacht dat ie wat eerder zou afhaken.
Zoveel is er nog niet gebeurd in t peloton, dus niet gek dat ie er nog bij zit.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:33 schreef Pedroso het volgende:
Toch knap dat Kelderman er nog bijzit. Had verwacht dat ie wat eerder zou afhaken.
Lijkt me logisch als Anton op kop beukt.quote:
Valt wel mee hoor. Zoveel zakt ie niet terug in niveau. Dit is gewoon te steil voor hem.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die derde week was er hem te veel aan voor kelderman
Precies, anders komt Evans er dadelijk nog overheen als Wilco helemaal stilvalt.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:35 schreef Pedroso het volgende:
Nu gewoon eigen tempo rijden, nu over je limiet gaan heeft geen zin.
Ook gisteren verloor hij veel.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Zoveel zakt ie niet terug in niveau. Dit is gewoon te steil voor hem.
Leeftijd? Of is hij te weinig pure klimmer ivm Quintana, Uran etc.?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Zoveel zakt ie niet terug in niveau. Dit is gewoon te steil voor hem.
Gisteren verloor hij vooral in het eerste deel veel tijd door die keuze. Anders had hij denk ik dicht bij top-10 in de tijdrit gezeten en dat was echt prima geweest.quote:
Dat laatste. De Bergen in Frankrijk passen eigenlijk beter bij Keldermanquote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Leeftijd? Of is hij te weinig pure klimmer ivm Quintana, Uran etc.?
Dat laatste sowieso denk ik. Quintana is niet veel ouder bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Leeftijd? Of is hij te weinig pure klimmer ivm Quintana, Uran etc.?
Alsjeblieft geen Rogers.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Goedemorgen mist de ERVARING. Gaat zichzelf voorbijfietsen.
Rogers of Pellizotti als winnaar.
Op het vlakke verloor hij 30 seconde...bergop ruim 4 minutenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Gisteren verloor hij vooral in het eerste deel veel tijd door die keuze. Anders had hij denk ik dicht bij top-10 in de tijdrit gezeten en dat was echt prima geweest.
Op dergelijke steile stroken lijkt het vaak nog mee te vallen, maar je doet best lang over 100 meter.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:38 schreef Pedroso het volgende:
Kelderman niet ver achter, heeft z'n ritme gevonden denk ik.
Bergop verloor iedereen mega veel op Aru en Quintana. Dat vind ik niet echt een referentie. Het gaat me meer om de mensen die om hem heen staan.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Op het vlakke verloor hij 30 seconde...bergop ruim 4 minuten
Het is wel wat beter dan vorig jaar, maar nog lang niet wat het ooit geweest is.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:39 schreef Cavaliers het volgende:
Zie Igor eens geven. Het is bijna dezelfde Anton als in 2010.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |