SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Comincia la battaglia![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:19 schreef komrad het volgende:
wombcat
Ben jij eigenlijk ooit de Zoncolan opgereden? Of de Angliru?
ook zo'n makkie die mortiroloquote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wel de Mortirolo. Dat vond ik al erg genoeg.
Zoncolan is lastiger dan Angliru.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:26 schreef Karelnoord het volgende:
Wat wordt eigenlijk als moeilijkste berg gezien? Zoncolan/angliru?
Angliru is langer toch ? En hogere stijgingspercentages.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zoncolan is lastiger dan Angliru.
quote:
Hij zag een camera opdoemen, is ie nu aan het ontduiken.quote:
De invloed van Valverde is ver te voelen.quote:
Neequote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:30 schreef gerwinner het volgende:
Net thuis, heeft keldergod evans er al afgereden?
Evans en Hesjedal in geen velden of wegen meer te vinden, 7e plek zit goed dus.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:30 schreef gerwinner het volgende:
Net thuis, heeft keldergod evans er al afgereden?
Datzelfde heb ik altijd met Aguero Kunquote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:32 schreef Kun-Aguero het volgende:
Als die gozer zei dat ie Anton Igor heette had ik hem zo geloofd.
Duurt niet lang meer, zo te zien.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:33 schreef Pedroso het volgende:
Toch knap dat Kelderman er nog bijzit. Had verwacht dat ie wat eerder zou afhaken.
Zoveel is er nog niet gebeurd in t peloton, dus niet gek dat ie er nog bij zit.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:33 schreef Pedroso het volgende:
Toch knap dat Kelderman er nog bijzit. Had verwacht dat ie wat eerder zou afhaken.
Lijkt me logisch als Anton op kop beukt.quote:
Valt wel mee hoor. Zoveel zakt ie niet terug in niveau. Dit is gewoon te steil voor hem.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die derde week was er hem te veel aan voor kelderman
Precies, anders komt Evans er dadelijk nog overheen als Wilco helemaal stilvalt.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:35 schreef Pedroso het volgende:
Nu gewoon eigen tempo rijden, nu over je limiet gaan heeft geen zin.
Ook gisteren verloor hij veel.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Zoveel zakt ie niet terug in niveau. Dit is gewoon te steil voor hem.
Leeftijd? Of is hij te weinig pure klimmer ivm Quintana, Uran etc.?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Zoveel zakt ie niet terug in niveau. Dit is gewoon te steil voor hem.
Gisteren verloor hij vooral in het eerste deel veel tijd door die keuze. Anders had hij denk ik dicht bij top-10 in de tijdrit gezeten en dat was echt prima geweest.quote:
Dat laatste. De Bergen in Frankrijk passen eigenlijk beter bij Keldermanquote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Leeftijd? Of is hij te weinig pure klimmer ivm Quintana, Uran etc.?
Dat laatste sowieso denk ik. Quintana is niet veel ouder bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Leeftijd? Of is hij te weinig pure klimmer ivm Quintana, Uran etc.?
Alsjeblieft geen Rogers.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Goedemorgen mist de ERVARING. Gaat zichzelf voorbijfietsen.
Rogers of Pellizotti als winnaar.
Op het vlakke verloor hij 30 seconde...bergop ruim 4 minutenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Gisteren verloor hij vooral in het eerste deel veel tijd door die keuze. Anders had hij denk ik dicht bij top-10 in de tijdrit gezeten en dat was echt prima geweest.
Op dergelijke steile stroken lijkt het vaak nog mee te vallen, maar je doet best lang over 100 meter.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:38 schreef Pedroso het volgende:
Kelderman niet ver achter, heeft z'n ritme gevonden denk ik.
Bergop verloor iedereen mega veel op Aru en Quintana. Dat vind ik niet echt een referentie. Het gaat me meer om de mensen die om hem heen staan.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Op het vlakke verloor hij 30 seconde...bergop ruim 4 minuten
Het is wel wat beter dan vorig jaar, maar nog lang niet wat het ooit geweest is.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:39 schreef Cavaliers het volgende:
Zie Igor eens geven. Het is bijna dezelfde Anton als in 2010.
Wat was hij toen goed zeg, oi oi oi.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is wel wat beter dan vorig jaar, maar nog lang niet wat het ooit geweest is.
Flink stuk meerennen daarvoor. Blokkeerde Rolland en Poels min of meer.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:40 schreef Pedroso het volgende:
Mooie actie van Wout maar wat deed ie toeschouwer verkeerd ?
De vaalserberg.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:40 schreef Marcoss het volgende:
Poels reed ook al eens heel goed op de Angliru (werd toen 2de)
Die heeft natuurlijk in Nederland ervaring met die supersteile beklimmingen
Ook op de Majka's van deze wereld verloor hij veel tijd. Helemaal geen schande, maar in de derde week wordt hij wel duidelijk minder.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:39 schreef TheArt het volgende:
[..]
Bergop verloor iedereen mega veel op Aru en Quintana. Dat vind ik niet echt een referentie. Het gaat me meer om de mensen die om hem heen staan.
Met weemoed denk ik terug aan die tijd.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat was hij toen goed zeg, oi oi oi.
Liep Majka bijna van zijn fietsquote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:40 schreef Pedroso het volgende:
Mooie actie van Wout maar wat deed ie toeschouwer verkeerd ?
Hoho, niet held Kruijswijk vergetenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:42 schreef Kun-Aguero het volgende:
Valt wel op dat Nederlanders altijd in de laatste week minder worden.
Zo enorm bizar rijdt ie nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:44 schreef DeeBee het volgende:
Michael 'Teflon' Rogers gaat dit wel winnen ja.
Volgens mij niet heel ver achter de groep Aru.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zou wel eens willen weten waar Kelderman zetelt.
Nee, dat zeker niet.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zo enorm bizar rijdt ie nou ook weer niet.
Verschil met quintana poels uran blijft best groot, vind ikquote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zo enorm bizar rijdt ie nou ook weer niet.
Op dat shot net toch wel klein half minuutje al volgens mij, je zag hem net om die hairpin heen komen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:46 schreef TheArt het volgende:
[..]
Volgens mij niet heel ver achter de groep Aru.
Dat zou prima zijn, dan zit hij nog voor Evans.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:47 schreef TheArt het volgende:
Wilco zit 100 tot 150 meter achter de groep Aru.
Hopelijk had hij al zijn geld op Buongiorno staanquote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gaat die kutkutkutrogers nog winnen ook.
Opdoeken, deze sport.
Waarom ? Zag niet eens wat er gebeurde en bovendien zou niemand wachten.quote:
Wat een agressiviteit voor een CDA-stemmerquote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:50 schreef marcodej het volgende:
Er zijn dus volwassen mannen die 's ochtends afspreken om allemaal een tutu aan te trekken op de Zoncolan, want dat is leuk. FLIKKER NOU EENS OP EIGENPIJPERS, HET IS NIET LEUK, NIEMAND MOET OM JULLIE LACHEN!
Lance wachtte ooit eens op Der Jan.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:50 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Waarom ? Zag niet eens wat er gebeurde en bovendien zou niemand wachten.
CUquote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een agressiviteit voor een CDA-stemmer.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Als Pietertje voorop had gereden, zouden we die supporter hebben vereerd.
Als je dan met je tutu gewoon lekker aan de kant blijft staan, prima. Maar nee, ze moeten natuurlijk kunnen zeggen dat ze op tv zijn geweest terwijl ze aan het rennen waren.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:50 schreef marcodej het volgende:
Er zijn dus volwassen mannen die 's ochtends afspreken om allemaal een tutu aan te trekken op de Zoncolan, want dat is leuk. FLIKKER NOU EENS OP EIGENPIJPERS, HET IS NIET LEUK, NIEMAND MOET OM JULLIE LACHEN!
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:50 schreef marcodej het volgende:
Adem in, adem uit.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:50 schreef marcodej het volgende:
Die ging toch onderuit? Kan me voorstellen dat Rogers gewoon dacht dat Buongiorno gebroken was.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lance wachtte ooit eens op Der Jan.
Hij mag bovendien niet meerijden met de damesploeg.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Rabo had het geld niet voor Poels zeker?
Wel jammer.
Toen 'ie de tour toch al gewonnen had.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lance wachtte ooit eens op Der Jan.
Ik begin alvast.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Rogers hier wint kunnen we het wielrennen beter opdoeken
Kan best. De gemeente kan de weg afsluiten.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vraag me af tot in hoeverre dit juridisch haalbaar is.
Johan, Johan, Johan!!!!!!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:53 schreef Max23 het volgende:
"Zelfs vrouwen gaan meelopen. Dat is er helemaal over"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |