quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:39 schreef Zhano het volgende:
(EX) AZ gewoon met 2 spelers(+ een coach) in het team.
De rossi is echt geweldigquote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:44 schreef Maver24 het volgende:
net David Silva moeten discarden uit de WC FUTwel lavezzi en Macherano en De Rossi gekregen in 5 pakjes, nice
Dat zal best maar Van Aanholt kan er geen klote vanquote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:46 schreef DutchSL het volgende:
Geen van Aanholt, de enige L(W)B die fatsoenlijk in dat konko systeem van van Gaal kan spelen
En zes aanvallers voor twee posities meenemen
Veel beter/minder slecht dan Blind in die rol.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:51 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dat zal best maar Van Aanholt kan er geen klote van
http://www.futhead.com/14/players/15554/eddie-johnson/quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat zijn de stats van Eddie Johnson in FUT World Cup?
Hij raakt hem niet(beweging is wel fout natuurlijk) en vervolgens maakt die andere speler nog een trappende beweging terug ook.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wel raar dat hij niet meegaat naar het WK.. maar hij kreeg in de MLS 2x rood in korte tijd (1x sloeg nergens op, kijk maar naar deze video:
Stats op futhead kloppen nietquote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/14/players/15554/eddie-johnson/
Wel een strength downgrade, maar jumping is weer fiks omhoog...
Wat jij zegt heb ik meer met gewone UT. Daar gaat alles rete snel en slaat iedereen het middenveld over. WK is een stuk langzamerquote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:14 schreef Lastpost het volgende:
Maakt trouwens ook weinig uit wie je op het middenveld zet want dat wordt toch overgeslagen door het hoge tempo, passes die altijd aankomen op lange afstand en zodoende krijg je enkel lobjes en steekballen over 50 meter. Heb Kompany achterin maar Zapata op 3 chem doet het even goed, of slecht, het is maar hoe je het bekijkt.
Voorzetten nog veel erger.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:22 schreef Confetti het volgende:
Schieten is wel zwaar overpowered. Alsof iedereen 99 shot power heeft.
Tsjah kans van 1 op 736 (cardweight niet meegerekend) is ook wel wat beter dan 1 op duizenden..quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:54 schreef byah het volgende:
godver in 3 jaar FUT nooit een Ronaldo gehad
[ afbeelding ]
Qua voorzetten lukt het me niet echt meer. TOTS Toni scoorde bij mij gruwelijk veel en liep meer dan 2:1, alleen nu lukt het me niet zo goed.quote:
Nou volgens mij kan je wallcot met 1 chem nog in de st zetten en kopt die ze er nog in tegen kompany enzo. Gaat echt nergens over.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Qua voorzetten lukt het me niet echt meer. TOTS Toni scoorde bij mij gruwelijk veel en liep meer dan 2:1, alleen nu lukt het me niet zo goed.
Helpt ook niet echt dat mijn beste spits Dzeko is
Oh, op die fiets. Ja, dat zal nooit echt veranderen denk ik.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou volgens mij kan je wallcot met 1 chem nog in de st zetten en kopt die ze er nog in tegen kompany enzo. Gaat echt nergens over.
Na 400K coins heb ik Aguero en Rooney en Reus als beste spelers.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Tsjah kans van 1 op 736 (cardweight niet meegerekend) is ook wel wat beter dan 1 op duizenden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |