Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo
Ook dit jaar willen we weer vanuit dit topic meedoen met de Rotterdam Ekiden, op 5 juli 2014. De Ekiden is een estafetteloop, zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km. In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand. Een leuke gelegenheid om samen aan een wedstrijd mee te doen, ieder in zijn eigen tempo. ( www.rotterdamekiden.nl )
Heb je interesse om mee te doen, stuur dan een pm naar MaleDuck.
Op vrijdag 30 mei 2014 18:39 schreef capricia het volgende: Mensen die de Loop van LeidscheRijn gedaan hebben: alle persoonlijke finish-video's staan online.
Als ik navigeer vanaf de uitslagenpagina krijg ik geen beeld te zien. Dus heb ik maar wat anders bedacht: ik zoek een werkend filmpje en pas gewoon de parameters in de URL (tijden) aan.
Ik heb zelfs m'n filmpjes kunnen downloaden. Vrij makkelijk zelfs.
Aangekomen in Christchurch, zo direkt eerst maar een Italiaans restaurant opzoeken voor wat pasta
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
O en over Kijkduin. Ik wens iedereen heeeeel veel plezier maar ik ben er niet bij. Er zijn TE veel dingen wat ik nog voor school moet doen. Toch te laat begonnen met enkele onderdelen. Eigen schuld
En ook van mij vast veel plezier voor alle lopers morgen, Kijkduin en wedstrijden. Als het lukt ga ik nog een rondje voor mezelf lopen, hopelijk met mijn nieuwe horloge.
Op zaterdag 31 mei 2014 07:11 schreef rechtsedirecte het volgende: Aangekomen in Christchurch, zo direkt eerst maar een Italiaans restaurant opzoeken voor wat pasta
Jij ook veel plezier!!! Lekker even een marathon rennen Succes!
Op zaterdag 31 mei 2014 07:11 schreef rechtsedirecte het volgende: Aangekomen in Christchurch, zo direkt eerst maar een Italiaans restaurant opzoeken voor wat pasta
Als ik navigeer vanaf de uitslagenpagina krijg ik geen beeld te zien. Dus heb ik maar wat anders bedacht: ik zoek een werkend filmpje en pas gewoon de parameters in de URL (tijden) aan.
Ik heb zelfs m'n filmpjes kunnen downloaden. Vrij makkelijk zelfs.
Oh, ik zie er niet uit trouwens.
Haha! Ik sta er met m'n mond wagenwijd op.
"People that use Fiat currency as a store of value. There is a name for it: We call them Poor"
Vond nog wen filmpje waar ze het parcours van gister op de fiets hebben gedaan en gefilmd. Zie hier ons mooie maar zware (veel vals plat), deels trail, parcours
Net even alsnog mijn rondje gelopen nadat gisteren onverwacht mijn training werd gecanceled. (zie spoiler). Heerlijk gelopen, lekker weer, en ook iets sneller dan eerst + verbetering van afstand. Ik ben tevreden
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net even alsnog mijn rondje gelopen nadat gisteren onverwacht mijn training werd gecanceled. (zie spoiler). Heerlijk gelopen, lekker weer, en ook iets sneller dan eerst + verbetering van afstand. Ik ben tevreden
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.