https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:36 schreef Tourniquet het volgende:
Voor degenen die het interessant vinden, lange termijn analyse van de mogelijke BTC-prijs:
http://blackminer.com/longterm-technical-analysis-bitcoin-price/
Afgelopen week? Maand? Jaar?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:21 schreef roislecxe het volgende:
Ik kan niet raden wie de nummer 3 isen hoeveel het scheelt.
Totaalplaatje zal Toto 3 staan en Max 4 denk. Maar van de laatste maand ofzo...quote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:24 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Totaalplaatje zal Toto 3 staan en Max 4 denk. Maar van de laatste maand ofzo...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Top 500 subforum Cryptocurrencies van 01-05-2014 t/m 31-05-2014
nr / aantal posts / gebruiker
01 2715 roislecxe
02 2461 NattekatVerrassende binnenkomer op nr 3. Maar wat een afstand met onsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forcefield City Bewoner
Voor dit jaar ja.quote:
Toto... Ik ga je halen...quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:49 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Voor dit jaar ja.
Dit is totaal:
[ afbeelding ] Top 500 subforum Cryptocurrencies van 12-09-2013 t/m 30-05-2014
001 12782 roislecxe
002 08823 Toto69
003 07349 Nattekat
004 06957 Maxbet
005 05118 Leafeon672
006 03981 ikwiltrolletje
007 02909 Spatieloos
008 02877 MichaelScott
009 02817 robin007bond
010 02678 DaMart
Denk dat ik een maandje pauze kan nemenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:49 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Voor dit jaar ja.
Dit is totaal:
[ afbeelding ] Top 500 subforum Cryptocurrencies van 12-09-2013 t/m 30-05-2014
001 12782 roislecxe
002 08823 Toto69
003 07349 Nattekat
004 06957 Maxbet
005 05118 Leafeon672
006 03981 ikwiltrolletje
007 02909 Spatieloos
008 02877 MichaelScott
009 02817 robin007bond
010 02678 DaMart
2 zelfs.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:50 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Denk dat ik een maandje pauze kan nemen
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:53 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat wordt veel met jezelf ouwehoeren dan
Ja dag. Ben me maar even dankbaar om het topic in leven te houden.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:58 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij heb jij nog steeds een note tegoed van toen je dronken thuis kwam
Veel dank uwe roisheidquote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:58 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja dag. Ben me maar even dankbaar om het topic in leven te houden.
XCquote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:59 schreef roislecxe het volgende:
Ja veel beter. Nu kan ik weer met een goed geweten slapen. Das ook alweer lang geleden.
De prijs schiet flink omlaag inderdaad. Community blijft tof tho.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:11 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ondanks de enorme hype en alles, blijft er niet veel van doge over he
Ik durf iig niks meer te zeggen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:25 schreef curantis het volgende:
Gaan we nog moon vannacht met XC of toch maar verkopen voor
Nu verkopen is stom... Maar of dat over 9 uur nog steeds stom is...quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:25 schreef curantis het volgende:
Gaan we nog moon vannacht met XC of toch maar verkopen voor
Ik neem de gok dan maar. Al zo vaak gegokt en verloren, statistisch gezien moet het nu wel goed zittenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu verkopen is stom... Maar of dat over 9 uur nog steeds stom is...
Jij hebt geen verstand van statistiekquote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:31 schreef curantis het volgende:
[..]
Ik neem de gok dan maar. Al zo vaak gegokt en verloren, statistisch gezien moet het nu wel goed zitten
Dat zien we morgenochtend wel!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij hebt geen verstand van statistiek
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:13 schreef Maxbet het volgende:
[..]
De prijs schiet flink omlaag inderdaad. Community blijft tof tho.
De mijne niet, zelfs mijn alarm op 255000 is nooit afgegaanquote:Op zaterdag 31 mei 2014 09:06 schreef DaMart het volgende:
.
Mijn sell order van XC is vannacht net aangetikt.
Met winst eruit dus.
Hij is vannacht tot 24 gekomen. Sell order stond op 235.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De mijne niet, zelfs mijn alarm op 255000 is nooit afgegaan
Hmmmm, is toch een coin die ik scherp in de gaten blijf houden.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:26 schreef curantis het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik met flinke verliezen uit CAIx moet stappenVolgens mij wordt dat niet veel meer op de korte termijn.
In BC ga ik al een tijdje long. Laatst wel de stomme fout gemaakt om er tijdelijk iets uit te halen om short te gaan op een andere coin. Juist op dat moment steeg ie 10kquote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:40 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Hmmmm, is toch een coin die ik scherp in de gaten blijf houden.
Heb zelf alles verkocht tussen 98-90 omdat ik een daling zag komen maar zo ver als nu had ik ook niet verwacht. Lees er toch veel over op Twitter en velen zijn van mening dat het borrelt en weinig voor nodig is om los te gaan en dan zou je wel eens spijt kunnen hebben dat je met verlies verkocht hebt en dan bijv in een andere coin vast zit.
Ik heb gisteren nog zitten twijfelen om weer wat op te pikken, maar ben voor een kort ritje FLT gegaan die ik dit weekend verwacht. Als je de btc niet op korte termijn nodig hebt, zou ik het lekker laten zitten.
Er zit weinig volume in momenteel, verkopen is lastig en als ie gaat stijgen gaat t ook direct hard.
Als je nu uitstapt, zou je je verliezen dit weekend kunnen goedmaken met BC, die gaat zeker omhoog!
Downtrend? Gisteren heb je nog zeker een keer of 10 geroepen dat XC to the moon ging.....quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:41 schreef Nattekat het volgende:
Hmm... laatste dag om uit XC te komen. Die downtrend van nu zegt dat ik het wel kan vergeten verder
Gewoon holden. Een dezer dagen gaat hij PoS en mocht hij op Mintpal komen, dan gaat die koers vast wel omhoogquote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:49 schreef roislecxe het volgende:
Welke grappenmaker adviseerde gister dat je in MAST móést stappen omdat die geweldig was.
Nou dank alvast, weer 60% eraf als ik nu zou verkopen.
Stomme adviezen...
Gisteren wel, nu gaat ie gestaag naar beneden. Ik ben pas blij als ie boven de 250000 komt, of ie nu 100% staat maakt me verder ook niet uit...quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:51 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Downtrend? Gisteren heb je nog zeker een keer of 10 geroepen dat XC to the moon ging.....
Als je wat minder korte termijn zou kijken, zou je je beseffen dat de koers nog altijd +100% is ten opzichte van 5-6 dagen geleden.
Dat was ik en als ik t goed begrepen heb, is ie daarna wel degelijk gestegen. Bovendien zou er later dit weekend nog meer nieuws naar buiten komen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:49 schreef roislecxe het volgende:
Welke grappenmaker adviseerde gister dat je in MAST móést stappen omdat die geweldig was.
Nou dank alvast, weer 60% eraf als ik nu zou verkopen.
Stomme adviezen...
De essentie van mijn boodschap ontgaat je volledig.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gisteren wel, nu gaat ie gestaag naar beneden. Ik ben pas blij als ie boven de 250000 komt, of ie nu 100% staat maakt me verder ook niet uit...
Als iets 100% stijgt neem ik m'n winst echt wel hoor, dan ben ik veel te bang nog langer vast te houdenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:55 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Dat was ik en als ik t goed begrepen heb, is ie daarna wel degelijk gestegen. Bovendien zou er later dit weekend nog meer nieuws naar buiten komen.
De enige die je iets kunt verwijten ben je zelf:
* geen winstneming na een stijging van bijna 100% na mijn advies
* blind afgaan op een advies van iemand anders op een forum, zonder zelf research te doen
Ik ben uit BC gestapt omdat XC enorm laag stond. Die dag leek dat een geweldige beslissing, en toen besloot ik een buy op 275000 te zetten en er verder niet meer naar te kijken.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:57 schreef edraket31 het volgende:
[..]
De essentie van mijn boodschap ontgaat je volledig.
Je moet eens proberen wat geduld op te brengen ipv dat paniekvoetbal.
Laat me raden.....je bent van de week ook uit BC gestapt omdat het je niet snel genoeg ging?
Waarom niet 25quote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij is vannacht tot 24 gekomen. Sell order stond op 235.
Waarom denk je dat?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:06 schreef roislecxe het volgende:
CRYcoin, das wel echt echt een goeie voor mij.
Je kan altijd nog janken van gelukquote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:16 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Omdat elke munt die ik kies om te traden sowieso al om te janken is.
Daar moet ik weer van jankenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:18 schreef DaMart het volgende:
Zouden de walvissen XC een dag pauze gunnen of zo, dat het zo gezapig naar beneden gaat?
Ik heb op dit moment ook geen spijt van mijn aankoop op 31 vanochtend. Die BTC die vrijkwam doordat ik van mijn XC af was, is zo goed besteedquote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:46 schreef edraket31 het volgende:
Begin van de week riep al dat BC naar de 40 zou gaan, maar ik denk dat we er overheen gaan!
Tot morgenmiddag offline, maar ik zet geen Sellorder op BC, laat m maar lekker doorgaan.....
Sell order gezet net boven de 20. Hopelijk piekt hij nog even, dan pak ik mijn laatste XC-winst en ben ik echt klaar met die walvissenspeelmuntquote:
Ik ben er al meer dan klaar mee nu... Ik wilde voor die annoucement in BC zitten, dat is aardig misluktquote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sell order gezet net boven de 20. Hopelijk piekt hij nog even, dan pak ik mijn laatste XC-winst en ben ik echt klaar met die walvissenspeelmunt.
Heb jij gekocht of zo, dat hij ineens zo zaktquote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:25 schreef Nattekat het volgende:
BC
To cold-storage, or not to cold-storage...
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb jij gekocht of zo, dat hij ineens zo zakt.
Wedden dat die gewoon wordt opgevreten door verkopende walvissen straksquote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:34 schreef Nattekat het volgende:
Godver, 23 btc wall op 0.00199002 bij XC
Gewoon meedoenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:37 schreef DaMart het volgende:
Oké, Caix koop ik ook niet meer. Geen zin in die 1-satoshibots.
Ik zit er ook in vanaf de 30k, we zijn al naar de 35,8k geweest vandaag. Morgen is pas de echte announcement met coinkite. Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:19 schreef Nattekat het volgende:
Cold-storage in BC gooien is geen slecht idee geweest
Ohquote:
Ik heb heel die v2 api niet nodigquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Oh
Ik had em al lang geleden uit de appstore gehaald geloof ik. Even kijken of ie een update nodig heeft en hoe het is geworden
Hier staat Wetcat onderquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:48 schreef roislecxe het volgende:
Kweet niet of het dezelfde is... staat er raymond to onder?
Mja, daar heb je geen mobiele site voor nodig hoor... ik vraag me nu namelijk af waarom ik het een goed idee vond om CAIX te kopen vanmiddagquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen domme fouten meer door het mobiel-onvriendelijke mintpal
Minder domme fouten danquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, daar heb je geen mobiele site voor nodig hoor... ik vraag me nu namelijk af waarom ik het een goed idee vond om CAIX te kopen vanmiddag.
die stijging vind ik persoonlijk leukerquote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:02 schreef DaMart het volgende:
BC heeft gewoon het hoogste volume in de afgelopen 24 uur op Mintpal.
Je bent toch uitgestapt vandaag?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:26 schreef Nattekat het volgende:
Al mijn verlies van XC weg, plus een bonus
sell:buy verhouding is het belangrijkste, een scheef orderbook betekent dat je dat in de gaten moethoudenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:32 schreef DaMart het volgende:
En nu zegt iets me dat het goed is dat ik net niet naar mezelf luisterde.
Heel veel buy support nu, dus ik houd het wel even vastquote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
sell:buy verhouding is het belangrijkste, een scheef orderbook betekent dat je dat in de gaten moethouden
Goede keuze... je kan wel hoger verkopen op dit tempoquote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:49 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit te twijfelen om mijn sell op 43 weg te halen nu
Hoog tempo is eerste teken van trendveranderingquote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goede keuze... je kan wel hoger verkopen op dit tempo.
Al vind ik het wel wat snel gaan. Zou me niks verbazen als we straks toch een correctie omlaag gaan krijgen..
Je bedoelt dat mijn gevoel waarschijnlijk goed is dus?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoog tempo is eerste teken van trendverandering
Kan wel, ik ben eruit.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bedoelt dat mijn gevoel waarschijnlijk goed is dus?.
Bulltrap, duh. Had ik je misschien voor moeten waardchuwenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:10 schreef DaMart het volgende:
En nu stijgt het verdomme weer.
Kutvoetbal ook.
Dat was wel zo handig geweest ja, zeker omdat ik maar half oplettequote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bulltrap, duh. Had ik je misschien voor moeten waardchuwen
Wacht eerst maar tot ie 125 aantikt, dat zal met zo'n kutdag met alleen maar dalen eerder gebeuren dan stijgen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:12 schreef Nattekat het volgende:
Nu ga ik weer op XC focussen, ik heb al mijn verlies nu goedgemaakt, sta precies op 0,45. Nu wordt het lastig.
Wat denken jullie mede-FOK!ers hiervan nu?
Ik zou hem even weghalen... gaat hard omlaag nu...quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:21 schreef Nattekat het volgende:
Inkoopmoment rond 37 gok ik zo. Buy op 36 voor uitschieters.
Ik hou hem in de gaten. 365000 staat mijn buy nu.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zou hem even weghalen... gaat hard omlaag nu...
https://bitcoinwisdom.com/markets/mintpal/bcbtc
quote:MintPal Exchange
Currently under maintenance
We are currently performing some maintenance and we will be back as soon as possible.
Please check our Twitter feed for more information.
IRC: #mintpal @ irc.freenode.net
Vandaar die grote groene kaars nu zeker?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:28 schreef Nattekat het volgende:
XC gedumpt, eindelijk verlost van die zeurcoin. Ooit zal hij vast weer gaan, maar zolang BC stijgt komt het niet meer goed. Of BC of DRK moet diep crashen voor ik er weer in ga.
Ja, inderdaad.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vandaar die grote groene kaars nu zeker?.
Op weg terug naar de 1200 en daarnaquote:Op zondag 1 juni 2014 00:56 schreef Nattekat het volgende:
BTC staat trouwens op 650 als ik morgen wakker wordt neem ik aan?
Om mijn doel te behalen en nog 0,25btc over te houden om verder mee te spelen moet de koers op 3000 staanquote:Op zondag 1 juni 2014 00:59 schreef Sands het volgende:
[..]
Op weg terug naar de 1200 en daarna
[ afbeelding ]
Misschien moet je Google, Ebay en Amazon lief aankijkenquote:Op zondag 1 juni 2014 01:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Om mijn doel te behalen en nog 0,25btc over te houden om verder mee te spelen moet de koers op 3000 staan
Of ik moet tegen de huidige koers op 1,22btc staan
EBay en de enige site waar je met bitcoins kan betalen zijn nou niet echt goedkope alternatieven qua import prijs. Op die Nederlandse site is de belasting al eroverheen. En in dat geval ga ik liever daarvoor.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:09 schreef Sands het volgende:
[..]
Misschien moet je Google, Ebay en Amazon lief aankijken
Ik bedoelde dat als die bedrijven 100% bitcoins accepteren dat de prijs dan wel omhoog zal gaan.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
EBay en de enige site waar je met bitcoins kan betalen zijn nou niet echt goedkope alternatieven qua import prijs. Op die Nederlandse site is de belasting al eroverheen. En in dat geval ga ik liever daarvoor.
Met bitcoins betalen was natuurlijk geweldig geweest
O, de prijs zelfquote:Op zondag 1 juni 2014 01:15 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat als die bedrijven 100% bitcoins accepteren dat de prijs dan wel omhoog zal gaan.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:52 schreef Nattekat het volgende:
XC
Ik heb een Roisje gedaan, ik kon weten dat ik te laag dumpte
Heb jij nou ook het gevoel dat je sell order te laag stond?quote:Op zondag 1 juni 2014 04:03 schreef roislecxe het volgende:
Toch nog redelijk zaken gedaan vandaag zie ik. De tip over MAST was niet geweldig, maar ik kon er een minuut of wat geleden met winst uit blijkt, als was het miniem.
Echt waar?quote:Op zondag 1 juni 2014 04:01 schreef roislecxe het volgende:
[..]Godsamme, ooit was het 'een toto doen'
Geen idee, maar ik heb ook maar mijn verlies genomen vanochtend. Gisterenavond gekocht in de veronderstelling dat hij nog wel zou stijgen, maar helaas.quote:Op zondag 1 juni 2014 11:17 schreef roislecxe het volgende:
Wat is er met Caix dat die voortdurend daalt. Lijkt wel een auroracoin.
AURquote:Op zondag 1 juni 2014 11:17 schreef roislecxe het volgende:
De reden is simpel: ik zit erinquote:Op zondag 1 juni 2014 11:17 schreef roislecxe het volgende:
Ik heb gekocht op 81 en 75... Ziet er niet mooi uit.quote:Op zondag 1 juni 2014 11:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb ook maar mijn verlies genomen vanochtend. Gisterenavond gekocht in de veronderstelling dat hij nog wel zou stijgen, maar helaas.
Meestal is dat zo als ik er in zit...quote:
Zit ik ook inquote:Op zondag 1 juni 2014 11:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Meestal is dat zo als ik er in zit...
Aan de andere kant, XC is ook aan het afsterven.
Inkoopmoment voor mij makenquote:Op zondag 1 juni 2014 11:29 schreef DaMart het volgende:
O wacht, natuurlijk moet BC eerst nog even verder zakken.
En je allerlaatste zinnetje, maakt eigenlijk alle verliesjes die je her en der neemt weer goed.quote:Op zondag 1 juni 2014 11:35 schreef Joosie200 het volgende:
Zolang BTC maar meer stijgt dan XC daalt maak ik netto toch geen verliesNu zit iedereen dus in BC, ben benieuwd wanneer die dan weer leegloopt. CAIX leek heel wat te worden > ligt in de afsterfzaal lijkt het wel, terwijl XLB doodleuk uit de dood is opgestaan. Van DRK hoef je ook niet veel te verwachten als ze zelf in het Bitfinex topic zeggen: 'Darkcoin op onze exchange? Ammenootniet!'
Nee, de gloriedagen van DRK lijken ook wel historie, De spurt van XC is ook uitgeput, BC gaat maar van 28 naar 43, ipv 88 ooit. Andere alto's blijven immer dalen. Komt allemaal doordat BTC stijgt natuurlijk
En toch stijgt hij weer evenquote:Op zondag 1 juni 2014 11:36 schreef Nattekat het volgende:
Toch wel zonde, XC is zo'n geweldige coin en dat is gewoon kapotgemaakt door de DRK community...
Kijk ook naar DOGE. Een maand of twee geleden nog rond de 200, nu nog maar een achtste daarvan waard...quote:Op zondag 1 juni 2014 11:37 schreef Joosie200 het volgende:
Cinni van ooit 8,8 naar 4,9, damn.. ben blij dat ik die tegen mijn verlies heb weggegooid op 12, gekocht op 17
Ach, ik kreeg een kans om het goed te maken. Maar ik vertrouw die coin niet meer.quote:
Lijkt mij ook, alto's paratiseren op het BTC idee, hence als BTC stijgt moeten de alto's meeliften op die stijging. In plaats daarvan laat iedereen alto's uit de handen vallen om met BTC marginale arbitrage winst te pakken lijkt het welquote:Op zondag 1 juni 2014 11:38 schreef Nattekat het volgende:
Min logica vindt dat alles juist omhoog moet gaan als bitcoin stijgt. Als bitcoin crasht moet je ver van de grote coins blijven.
Toch wel een triesr moment in de crypto geschiedenisquote:Op zondag 1 juni 2014 11:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kijk ook naar DOGE. Een maand of twee geleden nog rond de 200, nu nog maar een achtste daarvan waard...
Gelukkig hebben we de talloze meme's, .gif en wat niet meer zij nog naast de foto'squote:Op zondag 1 juni 2014 11:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toch wel een triesr moment in de crypto geschiedenis
Als bitcoin stijgt zijn er netto meer kopers dan verkopers. Net zoals litecoin altijd mee bleef liften.quote:Op zondag 1 juni 2014 11:39 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, alto's paratiseren op het BTC idee, hence als BTC stijgt moeten de alto's meeliften op die stijging. In plaats daarvan laat iedereen alto's uit de handen vallen om met BTC marginale arbitrage winst te pakken lijkt het wel
quote:Op zondag 1 juni 2014 11:40 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de talloze meme's, .gif en wat niet meer zij nog naast de foto's
Dat dus, blijft een geniaal programma thoughquote:Op zondag 1 juni 2014 11:42 schreef roislecxe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gelukkig hebben we de fotos nog.
Ik zit er niet meer inquote:Op zondag 1 juni 2014 12:28 schreef DaMart het volgende:
XC lijkt echt de smaak te pakken te hebben nu....
Laten we hopen, ik krijg wel de nijging om eruit te springen bij 200-210 nu.quote:Op zondag 1 juni 2014 12:28 schreef DaMart het volgende:
XC lijkt echt de smaak te pakken te hebben nu....
quote:
Buy:Sell ratio neemt ook weer toequote:Op zondag 1 juni 2014 12:57 schreef smiths het volgende:
Order depth van BC ziet er wel goed uit. Denk dat de mensen zo wel stoppen met dumpen, coinkite nieuws is nog niet gepubliceerd.
Ik ook niet... telkens als ik een buy order zet om toch even mee te liften, stijgt hij weer verderquote:
Voorlopig wordt alleen de bodem wat dieper gelegdquote:Op zondag 1 juni 2014 13:12 schreef Nattekat het volgende:
Hopelijk komt die top nu wat hoger te liggen dan de vorige paar...
Met zo'n orderbook is dat toch niet gezond meer?quote:Op zondag 1 juni 2014 13:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voorlopig wordt alleen de bodem wat dieper gelegd.
De walvissen zullen wel aan het spelen zijnquote:Op zondag 1 juni 2014 13:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met zo'n orderbook is dat toch niet gezond meer?
twitter:originalchilli twitterde op zondag 01-06-2014 om 13:58:568 HOURS TO GO UNTIL THE PUMP ON MINPTAL BY @OriginalChilli - PLEASE RT. TY! reageer retweet
Dit bedoel je?quote:Op zondag 1 juni 2014 13:58 schreef Nattekat het volgende:
Als de volgende wall doorbroken wordt gaan we echt diep de afgrond in....
Nou niet gaan paniekdenken... er zou vandaag toch nog een mededeling komen vanuit de developers van BC? Dan stijgt het vast wel weer terug naar de 40. Na zo'n stijging als gisteren is een kleine terugval niet vreemdquote:Op zondag 1 juni 2014 14:08 schreef Nattekat het volgende:
Ik had misschien naar mezelf moeten luisteren
Als je een terugval verwacht, moet je snel dumpen en laag weer inkopenquote:Op zondag 1 juni 2014 14:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou niet gaan paniekdenken... er zou vandaag toch nog een mededeling komen vanuit de developers van BC? Dan stijgt het vast wel weer terug naar de 40. Na zo'n stijging als gisteren is een kleine terugval niet vreemd.
Dump alle FLT!quote:Op zondag 1 juni 2014 14:17 schreef DaMart het volgende:
Ik vind de 24-uursgrafiek van FLT een beetje op een prepump lijken.
https://www.mintpal.com/market/FLT/BTC
Een paar dagen geleden zag ik een filmpje op Youtube waarin iemand uitlegde dat als de koers omhoog gaat en weer hetzelfde daalt voor een bepaalde periode, dat vaak duidt op mensen die alvast aan het inkopen zijn voor een pumpquote:
twitter:TheBitcoinBaron twitterde op zondag 01-06-2014 om 14:26:07BCs price supressed by a whale. He is now 56,000USD richer but 250k BCs lighter. Price recovering fast! reageer retweet
Denk je dat het nog wat kan worden dan met LTC? Dat gaat toch alleen maar verder bergafwaarts?quote:Op zondag 1 juni 2014 15:21 schreef MaGNeT het volgende:
Alle shitcoins verkochtAlleen nog BTC en LTC over.
Tijd voor een tweede inkoopmoment zo... om de schade bij lagere verkoop te beperken.quote:Op zondag 1 juni 2014 15:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
BC natuurlijk. Beetje jammer dat ie de verkeerde kant op gaat.
Nog actief geweest met het minen van coins? De laatste tijd heb ik je hier niet veel gezien namelijk.quote:Op zondag 1 juni 2014 15:21 schreef MaGNeT het volgende:
Alle shitcoins verkochtAlleen nog BTC en LTC over.
Doe ik pas bij minstens 10% verlies met een duidelijke uptrendquote:Op zondag 1 juni 2014 15:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tijd voor een tweede inkoopmoment zo... om de schade bij lagere verkoop te beperken.
Er zijn geen coins meer om te minenquote:Op zondag 1 juni 2014 15:23 schreef smiths het volgende:
[..]
Nog actief geweest met het minen van coins? De laatste tijd heb ik je hier niet veel gezien namelijk.
Ja, ik klaag ook niet maar kijk dat buy order boekquote:Op zondag 1 juni 2014 16:06 schreef Joosie200 het volgende:
Vanwaar die XC kaars plots? I don't mind.. laat hem maar snel weer 20+ doen
Misschien omdat de dev, van feathercoin nu ook meewerkt/ontwikkeld aan xc en als je vandaag het topic leest op bitcointalk zijn er best goede vooruitgangen te lezen?quote:Op zondag 1 juni 2014 16:06 schreef Joosie200 het volgende:
Ik heb nog 50 pagina's bij te lezen na gisteren een dagje weg geweest te zijnquote:Op zondag 1 juni 2014 16:08 schreef apacalipto het volgende:
[..]
Misschien omdat de dev, van feathercoin nu ook meewerkt/ontwikkeld aan xc en als je vandaag het topic leest op bitcointalk zijn er best goede vooruitgangen te lezen?
Als ik tijdje niet heb gelezen lees ik altijd gewoon de laatste 4. het belangrijkste herhalen ze toch eindeloos.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:09 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik heb nog 50 pagina's bij te lezen na gisteren een dagje weg geweest te zijn
Whales.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:06 schreef Joosie200 het volgende:
Nou ik denk dat ik dan nog maar een paar externe harde schijven bij moet gaan halenquote:Op zondag 1 juni 2014 17:19 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
http://www.businessinside(...)/tools%20%28Tools%29
Dus we gaan dan eindelijk terug naar zoals het vroegah ooit begon?quote:Op zondag 1 juni 2014 17:19 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
http://www.businessinside(...)/tools%20%28Tools%29
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |