Ik moest behoorlijk lachen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:57 schreef schaakspeler het volgende:
op een bepaald punt schreven we na elk bericht 7 x'jes.
quote:
Laten we het erop houden dat vooral (lees: alleen) die laatste de doorslag gaf. Het is waarschijnlijk een dikkertje.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:57 schreef schaakspeler het volgende:
Ik heb echter geen gevoelens voor haar, dit hoofdzakelijk door een aantal grote tegenstellingen zoals hobbies, intersses, opleiding, iq, sociale achtergrond en fysische conditie.
Scherp inderdaad, btw fysische conditiequote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:04 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat vooral (lees: alleen) die laatste de doorslag gaf. Het is waarschijnlijk een dikkertje.
Dit is het inderdaad!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:57 schreef schaakspeler het volgende:
Hallo iedereen,
Ik heb al wat afstand proberen op te bouwen, door gelijkdelijk aan het aantal x'jes af te bouwen en niet direct meer te reageren op haar berichtjes.
Het is geen trol, hoe leg ik dat aan boord, ze denkt immers dat ik wel gevoelens voor haar heb.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:13 schreef CruisinDen het volgende:
Leuke troll.
Mocht dit toevallig echt zijn () dan gewoon tegen d'r zeggen.
Ze is idd volslank om het mooi uit te drukken en is wss 30 cm kleiner. Zo zit ze ook in het BSO, ik in het ASO (niet dat ik vooroordelen heb, maar je merkt wel dat ze ietwat minder intelligent is). Ik sport graag, terwijl zij niet. Het is zeker niet alleen haar uiterlijk.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:04 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat vooral (lees: alleen) die laatste de doorslag gaf. Het is waarschijnlijk een dikkertje.
Zij verkeerd volgens mij wel in die veronderstelling.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:11 schreef Roompje_1994 het volgende:
Zou niet goed zijn als je wel gevoelens voor haar had terwijl je haar nog nooit gezien hebt
Buiten smsen, snapchat of facebook heb ik haar nog nooit gesproken ...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:28 schreef Hallmark het volgende:
Wat ben je nou voor een zak hooi? Je gaat toch iemand niet friendzonen?
Nee, je zegt duidelijk en luid: gevoelsmatig zit er meer dan vriendschap niet in.
En niet via Facebook natuurlijk, gewoon even bellen.
Nou ja, ok, dan hoef je niet te bellen. Maar wees wel gewoon duidelijk. Dat doet gewoon het kortst pijn.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:37 schreef schaakspeler het volgende:
Buiten smsen, snapchat of facebook heb ik haar nog nooit gesproken ...
Ik ken maar heel erg weinig vriendschappen tussen een man en een vrouw waarbij beiden niet geïnteresseerd zijn in meer.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:57 schreef schaakspeler het volgende:
Hoe kan ik haar het best duidelijk maken dat ik niets voor haar voor, maar haar wel nog graag te vriend zou houden?
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:57 schreef schaakspeler het volgende:
Ik heb al wat afstand proberen op te bouwen, door gelijkdelijk aan het aantal x'jes af te bouwen en niet direct meer te reageren op haar berichtjes.
Laat mij raden ze is dik en onaantrekkelijkquote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:57 schreef schaakspeler het volgende:
Hallo iedereen,
Een tweetal weken terug heeft een meisje (18 jaar) me aangesproken op facebook. Ik kende haar totaal niet, zij heeft me waarschijnlijk toegevoegd omdat we wat gemeenschappelijke vrienden hebben. Nu begon ik wat met haar te flirten en zij ging daar volledig in mee, op een bepaald punt schreven we na elk bericht 7 x'jes. Ze heeft me ook meermaals vertelde dat ze me graag heeft en graag met me praat. Ik heb haar echter nog nooit in het echt gezien, al is die kans in de toekomst wel groot, aangezien we in hetzelfde uitgaans milieu verkeren en wel een groot aantal gemeenschappelijke vrienden hebben.
Ik heb echter geen gevoelens voor haar, dit hoofdzakelijk door een aantal grote tegenstellingen zoals hobbies, intersses, opleiding, iq, sociale achtergrond en fysische conditie. Ik zou haar echter wel graag te vriend houden, aangezien het best wel leuk praten is met haar.
Hoe kan ik haar het best duidelijk maken dat ik niets voor haar voor, maar haar wel nog graag te vriend zou houden?
Tautologie fixedquote:Op maandag 2 juni 2014 10:02 schreef SirHammerlock het volgende:
[..]
Laat mij raden ze is dik enof überhaupt onaantrekkelijk
Geen dankquote:
Dit idd, hoe kun je nou weten of je gevoelens voor haar hebt of niet als je haar nog nooit ontmoet hebt?quote:Op zondag 1 juni 2014 13:36 schreef BadObsession het volgende:
Dude, je hebt haar niet eens in het echt gezien dus?
Misschien denk je er dan wel heel anders over. Zeg nooit nooit
Dit.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 06:49 schreef VMSDKR het volgende:
Een chick die zelf een jongen op fb toevoegt, dat kon ook nooit een lekker wijf zijn.
True, dat is gewoon wetenschappelijk bewezen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 06:49 schreef VMSDKR het volgende:
Een chick die zelf een jongen op fb toevoegt, dat kon ook nooit een lekker wijf zijn.
Heb je nou het aantal xjes zitten tellen?quote:
quote:Ik heb al wat afstand proberen op te bouwen, door gelijkdelijk aan het aantal x'jes af te bouwen
Dat had ik normaal gesproken ook gezegd, maar wanneer iemand die het aantal 'x'jes' achter ieder bericht telt, afknapt op haar uiterlijk, dan moet het wel heel slecht gesteld zijn.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:18 schreef Aanstootgevend het volgende:
Ik zou haar wel even eerst ontmoeten voor je eea afbouwt. Mischien is ze in het echt leuker.
Of iig friend-with-benefits materiaal
Gewoon licht uit in bed.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:21 schreef Woutjeh het volgende:
[..]
Dat had ik normaal gesproken ook gezegd, maar wanneer iemand die het aantal 'x'jes' achter ieder bericht telt, afknapt op haar uiterlijk, dan moet het wel heel slecht gesteld zijn.
Ik zit hardop te lachen hierzo thanksquote:Op zondag 1 juni 2014 13:33 schreef Silenus het volgende:
[..]Precies. Eerst van 7 x'jes teruggaan naar 5 x'jes, dan naar 3, vervolgens nog eentje en daarna afsluiten met 'vriendelijke groet'.
Hoeft niet per se 'gelijkdelijk' te zijn. Je bent immers veel te slim voor haar dus ze heeft het vast niet door. Mooi woord trouwens, gelijkdelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |