Vandaag iets wat lijkt op een wisselrit Groningen. Ik haat volle treinen.quote:Op maandag 2 juni 2014 07:55 schreef Rezania het volgende:
Hebben jullie soms geen college of zo vandaag? Stelletje nachtbrakers.
Anyway, zo meteen tentamen, zoveel zin in.
Goed voorbereid?quote:Op maandag 2 juni 2014 07:55 schreef Rezania het volgende:
5 dagen geleerd, maar die docent wil gewoon dat we alles weten, echt ieder detail. En het is dan 2 punten voor een verhaal dat een A4'tje lang is.quote:Op maandag 2 juni 2014 10:47 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Goed voorbereid?
Helemaal gek van studiegenoot/vriendin die alles op het laatste moment doet en mij alles tot 2 uur 's nachts laat doen omdat ze zelf te dom om te poepen is. En wát ze aanlevert, is in gebrekkig Nederlands (spreektaal) of slaat gewoon helemaal nergens op.En als ik dat zeg, zegt ze: 'ja, ik beeeeeeeen niiet zo van dat nette Nederlands'.
Oh, zo. Klote, maar hopen op een voldoende dan!quote:Op maandag 2 juni 2014 10:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
5 dagen geleerd, maar die docent wil gewoon dat we alles weten, echt ieder detail. En het is dan 2 punten voor een verhaal dat een A4'tje lang is.Nou ja, kijk wel, heb een punt bonus, dus een voldoende moet wel lukken.
En alles in spreektaal schrijven is gewoon dom.Vooral bij verslagen.
Haalt ze haar vakken dan wel? Het klinkt namelijk alsof ze er niet echt thuishoort. Snap de frustratie wel :/ Maar je hebt vast wel meer vrienden op je studie? Kan je niet gewoon de volgende keer snel iemand anders regelen 'voor de afwisseling'?quote:Op maandag 2 juni 2014 11:00 schreef Fierce. het volgende:
Vraag me bij sommige studenten ook wel eens af hoe het kan dat ze een vwo diploma hebben, waarschijnlijk door middel van geluk, gematst worden en afkijken ofzo.
Was dat niet ook een vriendin waardoor je er niet echt iets van kan zeggen?quote:Op maandag 2 juni 2014 12:07 schreef Fierce. het volgende:
Is de eerst keer dat ik met haar samenwerk (en uiteraard de laatste keer)
Slaap zelden voor 4uquote:Op maandag 2 juni 2014 07:55 schreef Rezania het volgende:
quote:
Melkert is een baas inddquote:Op maandag 2 juni 2014 14:20 schreef MrStalin het volgende:
[..]Joris Melkert
Ik ben ook nog even gaan kijken, leuk gedaan hoor. Vraag me wel af voor welk vak dit was![]()
btw hier nog audio:
http://nos.nl/audio/65564(...)tuigen-gecrasht.html
Vent!quote:Op maandag 2 juni 2014 10:44 schreef Rezania het volgende:
Oké, denk dat ik heb gefaald. Kon niet eens de MM-vergelijking afleiden.
Fucking erg, ik weet het.quote:
Ik zou ook geen idee hebben hoorquote:Op maandag 2 juni 2014 17:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Fucking erg, ik weet het.Maar ik liep gewoon helemaal vast daar, wist niet eens waar ik moest beginnen.
Tsk.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zou ook geen idee hebben hoorIk weet hoe ik hem toe moet passen, dat is goed genoeg imho
Ja, maar ik zeg er altijd wel iets van.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:21 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Was dat niet ook een vriendin waardoor je er niet echt iets van kan zeggen?
Perfect zelfs!quote:Op maandag 2 juni 2014 14:01 schreef Amoeba het volgende:
Ja maar Fierce, jouw Nederlands is wel verrassend goed hoor.
quote:
10 voor taal?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |