Spijker = 18, Thomas = 22, Lemke = studentes.quote:Op maandag 2 juni 2014 00:34 schreef Bravebart het volgende:
Oja, ik ben dinsdag en woensdag in Eindje, waar moet ik ècht heen?
Allemaal nog nooit geweest. 't Lempke, is dat wat?quote:Op maandag 2 juni 2014 00:40 schreef Dale. het volgende:
[..]
Spijker = 18, Thomas = 22, Lemke = studentes.
Aaight, dan wordt het Lemke dus. Omdat ik voor die anderen te oud ben natuurlijkquote:Op maandag 2 juni 2014 00:40 schreef Dale. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 juni 2014 00:08 schreef MrStalin het volgende:
Wanneer gaan we een meeting houden trouwens?
Dan kom ik zelf niet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij sommige lijkt het wel een dagelijks feestjequote:Op zondag 1 juni 2014 23:52 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Iets van een maandelijks feestje zorgt daar voor 9/10x voor.
Veel te druk naar mijn smaak. Het is daar niet gezellig druk maar te weinig ruimte om nog met zijn allen te staan druk.quote:Op maandag 2 juni 2014 00:40 schreef Dale. het volgende:
[..]
Over de 50?quote:Op maandag 2 juni 2014 00:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ben er al overheen, het valt te overleven!
Komt doordat iedereen een week ervoor en een week erna nog chagrijnig isquote:Op maandag 2 juni 2014 00:48 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Bij sommige lijkt het wel een dagelijks feestje
Wel nee.quote:Op maandag 2 juni 2014 00:57 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik begrijp dat blowen sowieso niet maar is dat niet meer iets voor de vrijdagavond?
Ja.quote:
Je bent mis met XTC.quote:Op maandag 2 juni 2014 00:57 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik begrijp dat blowen sowieso niet maar is dat niet meer iets voor de vrijdagavond?
Ik heb begrepen dat je van blowen wat lam kan worden, dat lijkt me niet zo handig de dag voordat je weer aan de bak moet. Ik kan me verder voorstellen dat het blowen een stresscopingmechanisme is en dat lijkt me nou juist ideaal voor aan het einde van je week.quote:
Lemke is echt een leuke cafe. Ook het enigste cafe waar je ook op vrijdag en zaterdag studenten zult vinden.quote:Op maandag 2 juni 2014 00:43 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Allemaal nog nooit geweest. 't Lempke, is dat wat?
huh, hebben we iets?quote:Op maandag 2 juni 2014 00:55 schreef OllieWilliams het volgende:
Om het weekend af te sluiten maar even een jointje rollenMorgen vroeg op, moet om kwart voor 2 op de TU zijn
Heel enig cafeetje inddquote:Op maandag 2 juni 2014 01:02 schreef Dale. het volgende:
[..]
Lemke is echt een leuke cafe. Ook het enigste cafe waar je ook op vrijdag en zaterdag studenten zult vinden.
Nouja, als je om kwart voor 2 moet beginnen kan je nu best een beetje blowen hoorquote:Op maandag 2 juni 2014 01:00 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat je van blowen wat lam kan worden, dat lijkt me niet zo handig de dag voordat je weer aan de bak moet. Ik kan me verder voorstellen dat het blowen een stresscopingmechanisme is en dat lijkt me nou juist ideaal voor aan het einde van je week.
Klopt mijn vermoeden dat blowen een stresscopingmechanisme is?quote:Op maandag 2 juni 2014 01:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nouja, als je om kwart voor 2 moet beginnen kan je nu best een beetje blowen hoorMerk je weinig tot niks van de volgende dag
Nouja, denk dat je het zo wel kan zien jaquote:Op maandag 2 juni 2014 01:05 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Klopt mijn vermoeden dat blowen een stresscopingmechanisme is?
Afgaande op wat jij hebt gelezen natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |