Dat dus.quote:Een ruime definitie omvat alle natuurwetenschappen en technische wetenschappen alsmede wiskunde en informatica.
Een van jullie hoeft maar iemand van elektro of natuurkunde te kennen, die vraagt het rond aan wat anderen en je hebt jackpot. Daarom "via-via". Een universiteit is een klein wereldje.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zal eens op zoek gaan tussen de 19.000 studenten en duizenden werknemers.Lol, nope.
Helaas, ik ken geen mensen die één van de twee studeren. Maar misschien dat de anderen het wel weten ja.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:37 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Een van jullie hoeft maar iemand van elektro of natuurkunde te kennen, die vraagt het rond aan wat anderen en je hebt jackpot. Daarom "via-via". Een universiteit is een klein wereldje.
Behalve dan dat wij voor master 2 jaar prestatiebeurs krijgen en niet 1. Dus als ze na jaar 1 van de master zeggen je hebt geen recht meer, dan moet je dat ook met een korreltje zout nemen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:17 schreef Gentianella het volgende:
[..]
Je gebruikt nu eigenlijk al de prestatiebeurs van je master. Na je eerste masterjaar krijg je een bericht van duo dat je geen recht meer op prestatiebeurs hebt vanaf dan, en dat je alleen nog kan lenen. Mocht je na je bachelor geen master gaan doen heb je de prestatiebeurs van dit jaar onterecht ontvangen en dan wordt dat ook omgezet in een definitieve lening. (Prestatiebeurs is inderdaad in principe ook een lening tot je een diploma haalt, maar hij staat altijd onder een ander kopje dan de echte lening aangegeven als je op mijnduo kijkt, ik reken dat gedeelte zelf ook nooit bij mijn studieschuld want dat wordt toch kwijt gescholden. ) Als je helemaal niet wil lenen moet je dat trouwens zelf veranderen op het moment dat je recht op prestatiebeurs vervalt, want ze zetten het gewoon automatisch om in een lening.
Als je actief bent bij een studentenvereniging of sport via de universiteit dan leer je snel mensen kennen van andere faculteiten.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Helaas, ik ken geen mensen die één van de twee studeren. Maar misschien dat de anderen het wel weten ja.
Maar ik ben niet echt actief in Delft, daarom.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:48 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Als je actief bent bij een studentenvereniging of sport via de universiteit dan leer je snel mensen kennen van andere faculteiten.
Jij woont nog niet op kamers?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar ik ben niet echt actief in Delft, daarom.
Gezien het licht wat er vanaf komt en de proefopstelling (transportatie van informatie via licht) vermoedde ik dat ook maar dan zijn er nog veel onbeantwoorde vragen. Waarom zoveel staafachtige objecten?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:50 schreef Bravebart het volgende:
Is dat groen/rode niet gewoon zo'n lasertafel?
Vanaf september zeker? Of wacht je totdat je voldoende hoog op de wachtlijst staat?quote:
Dat zijn toch de geleiders van die scheidingswandjes?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:51 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Gezien het licht wat er vanaf komt en de proefopstelling (transportatie van informatie via licht) vermoedde ik dat ook maar dan zijn er nog veel onbeantwoorde vragen. Waarom zoveel staafachtige objecten?
Behalve dan dat lasers niet echt zo veel licht 'uitstralen'.. Ik gok dat het fancy dingen zijn de de electronen in een bepaalde baan moeten leiden ofzo.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:51 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Gezien het licht wat er vanaf komt en de proefopstelling (transportatie van informatie via licht) vermoedde ik dat ook maar dan zijn er nog veel onbeantwoorde vragen. Waarom zoveel staafachtige objecten?
Ik kijk wel. Er is geen haast op zich, zolang het maar wel volgend jaar gebeurt.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:52 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Vanaf september zeker? Of wacht je totdat je voldoende hoog op de wachtlijst staat?
Geheime bedoeling natuurlijkquote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:56 schreef Lilliesleaf het volgende:
Zijn nou alle LCD displaytjes op de apparatuur met gele blokjes weggeshopt op die foto?
Een enkele groep in Nederland doet mee en dit ondanks slecht overheidsbeleid. Moet je nagaan wat er mogelijk zou zijn als de Nederlandse overheid eindelijk eens wat zou investeren in onze wetenschap en in ons onderwijs.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:59 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Geheime bedoeling natuurlijk
Eigenlijk best tof dat we in NL toch zo meedoen met onze universiteiten. Maakt me toch wel ein bisschen trots
Ah zo, de periode waarin veel eerstejaarsstudenten afhaken.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kijk wel. Er is geen haast op zich, zolang het maar wel volgend jaar gebeurt.Maar ik denk dat ik rond januari en februari de meeste keuze heb, dus hoogstwaarschijnlijk dan.
Je zou het niet zeggen, maar de Nederlandse onderzoeksinstituten staan wereldwijd bijzonder hoog aangeschreven.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:59 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Geheime bedoeling natuurlijk
Eigenlijk best tof dat we in NL toch zo meedoen met onze universiteiten. Maakt me toch wel ein bisschen trots
Discriminatiequote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:33 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Vandaar mijn nieuwsgierigheid.
Misschien kunnen de jongens van Delft eens wat informeren? Via-via komen jullie er wel achter hoe de vork in de steel zit.
Geel licht ja, standaard displays voor dat soort apparatuurquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:01 schreef Anoonumos het volgende:
Lijkt me gewoon geel licht. Linksonder loopt er een kabel voor. Of ze moeten het afgeplakt hebben met tape.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |