SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe gezellig met ons mee![]()
![]()
Conspiracy theorists of the world, believers in the hidden hands of the Rothschilds and the Masons and the Illuminati, we skeptics owe you an apology. You were right. The players may be a little different, but your basic premise is correct: The world is a rigged game.
Matt Taibbi
En hier weer verderoh ah toma toma vem vem vem vem
Het is echt leuk. Maar niet alleen om feest te vieren maar ook de natuur is mooi en de oude stad op de heuvel. Prachtige kerken en natuurlijk de zee en het strand. Ik ga er nu al een aantal jaar naar toe en het verveelt me nog steeds niet. Aanrader Tarado.quote:
Misschien een keer doenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is echt leuk. Maar niet alleen om feest te vieren maar ook de natuur is mooi en de oude stad op de heuvel. Prachtige kerken en natuurlijk de zee en het strand. Ik ga er nu al een aantal jaar naar toe en het verveelt me nog steeds niet. Aanrader Tarado.
ik doe de proeven buitenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dankjewel Sara![]()
Doe je voorzichtig met je scheikundeproeven? Dat je niet plotseling op het dak zit![]()
Maar zonder dollen, hartstikke interessant om je in scheikunde te verdiepen. Laag of hooggeschoold.
Zonnekloppenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 09:53 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik doe de proeven buitenvandaag lekker zonnekloppen maar wel smeren.
veel plezier bij de kapperquote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zonnekloppenwat is dat Belgisch toch een geweldige taal .
Ik ga me op mijn kop laten kloppen want naar de kappergedoe altijd bah. Maar ja, soms moet het he?
Tot later
vet ontbijten divje dan gooi je die kater raam uit en ga van de zon genietenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:43 schreef Divje het volgende:
Oeps
Beetje uit de hand gelopen vannacht, koppijn!
Have fun bij de kapper Lav
Frituur staat al aanquote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
vet ontbijten divje dan gooi je die kater raam uit en ga van de zon genieten
Ik vind in tegenstelling tot de meeste vrouwen de kapper een noodzakelijk kwaad.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:43 schreef Divje het volgende:
Oeps
Beetje uit de hand gelopen vannacht, koppijn!
Have fun bij de kapper Lav
Ken iemand die er om de 2 weken zitquote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind in tegenstelling tot de meeste vrouwen de kapper een noodzakelijk kwaad.
Maar ik ben er weer 6 weken vanaf
Om de 2 wknquote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Ken iemand die er om de 2 weken zitDan mankeert er weer van alles aan. bdd
Haha jaquote:
Dus zij ziet er altijd pico bello uit al vindt ze zelf van niet?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha jadie is zo onzeker. Het is nóóit goed
Die kapper is er maar al te blij mee denk ik zo. Gegarandeerd 40,- wat hij per maand binnen krijgt van haar
Heel mooi meisjequote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus zij ziet er altijd pico bello uit al vindt ze zelf van niet?
Heel erg als je zoiets hebt. Zieligquote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Heel mooi meisjemaar idd, ze vind zelf dat ze er niet uit ziet. 't Is dat ze er geen geld voor heeft anders was ze langs de plastieken chirurg gegaan
Zonde eigenlijk
Inderdaad. En heeel vermoeiend voor haar omgevingquote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heel erg als je zoiets hebt. Zielig
Is je kater al weg? Ben je al weer klaar voor het volgende bierfestijn?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:44 schreef Divje het volgende:
[..]
Inderdaad. En heeel vermoeiend voor haar omgevingJarenlang therapieën volgen haalt ook niks uit.
Erg apart.
Maargoedmooie dag weer vandaag. Vanavond Piratenfestijn
zal wel weer met bier gegooid worden
Heb jij nog dingen in de planning vandaag?
Oe kip. Lekkerquote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is je kater al weg? Ben je al weer klaar voor het volgende bierfestijn?
Ik ben druk met van allesiets met kip en kop. Oh nee, zonder
Goed eten Div. Lekker vet .quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Oe kip. Lekkermaar dat bedoel je niet
haha.
Kater is nog aanwezig, denk dat ik 'm straks maar ga verzuipen
Hehe, al 3 kroketten naar binnen gewerkt plus een liter melkquote:
Dóen!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Hehe, al 3 kroketten naar binnen gewerkt plus een liter melk![]()
Heb nu zin in een uitsmijter met spek.
wel lekker maar gewoon een biertje is nog beterquote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Hehe, al 3 kroketten naar binnen gewerkt plus een liter melk![]()
Heb nu zin in een uitsmijter met spek.
Ik vermoed dat Div inmiddels alweer een paar biertjes op heeft.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel lekker maar gewoon een biertje is nog beter
Dat gaat Columbia dik winnen denk ik?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:16 schreef El_Matador het volgende:
Goedenavond allen, hoest? Zometeen voetbal kijken, niet?
Colombia speelt om 16:00 (dat is 23:00 bij jullie) tegen die andere Afrikanen, die van Senegal.
Het is Colombia.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat gaat Columbia dik winnen denk ik?
Ze hebben beste team in jaren en spelen als Portugezen, zie ze nog redelijk ver komen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is Colombia.
Nee, Falcao is er niet he? Maar wordt een mooie pot, goeie voorbereiding op de olifanten van Ivoorkust die bij ze in de poule zitten.
James is een baasje, de beste van het team vind ik. Spelen als Portugezen??? neee man, dat is een belediging. En bovendien speelt Portugal gecontroleerder, Colombia is vooral heel veel inzet.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ze hebben beste team in jaren en spelen als Portugezen, zie ze nog redelijk ver komen.
Colombia bedoel ik dan he, Helaas gaat Nederland als nog zeer verassend met die beker naar huis
btw denk dat Inso en Tjacka en Blaadjes wel kijken, ik niet druk druk druk
Ah shit, daar ga ik altijd de fout mee in. Sorry.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is Colombia.
Nee, Falcao is er niet he? Maar wordt een mooie pot, goeie voorbereiding op de olifanten van Ivoorkust die bij ze in de poule zitten.
Wedstrijd tegen nederland niet gezien, was meer knokwedstrijd, en dat voor vriendschappelijk.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
James is een baasje, de beste van het team vind ik. Spelen als Portugezen??? neee man, dat is een belediging. En bovendien speelt Portugal gecontroleerder, Colombia is vooral heel veel inzet.
Het wordt een mooi WK idd. Voor ons "tokkies".
Die heb ik uiteraard gezien. Maar is niet representatief voor Colombia. Noch voor Nederland.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
Wedstrijd tegen nederland niet gezien, was meer knokwedstrijd, en dat voor vriendschappelijk.
Jazeker senor Ferdoquote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:49 schreef Ferdo het volgende:
Estás lista para ir a Ibiza, señorita Lavenderr?
Meid mocht ik je vandaag niet meer spreken wens ik je alvast een hele prettige vlucht.quote:
Ach wat lief. Dankjewel Guyvie. Maar ben er morgen nog tot een uur of 4.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:07 schreef theguyver het volgende:
[..]
Meid mocht ik je vandaag niet meer spreken wens ik je alvast een hele prettige vlucht.
En geniet er van meid je hebt het verdiend
Hallo B! Kan ik je meteen dag zeggen tot over een weekquote:
was ik net op tijd terug uit het stadion dus.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hallo B! Kan ik je meteen dag zeggen tot over een week
Ben er morgen nog tot een uur of 4 maar ik weet natuurlijk niet of jij er dan bent. Dus bij deze.
Dankjewel Bquote:Op zondag 1 juni 2014 00:18 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
was ik net op tijd terug uit het stadion dus.
Fijne vakantie L!!!
Nee he? Trouble in paradise?quote:Op zondag 1 juni 2014 00:19 schreef Divje het volgende:
Kut ende tyfus. Vieze vuile hoerenkutszooierige takke bende.
Vrouwen.
Naar de kroeg
Truste!quote:Op zondag 1 juni 2014 00:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dankjewel B
Duik ik nu mijn bed in. Tot morgen
Trusten Lavquote:
Sterkte div en ik hoop dat alles weer gauw goed komt met je meisje, ik duim.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Trusten Lavjij bent een van de weinige vrouwen die echt begripvol is
Kan alle anderen wel killen op dit moment. Op naar de kroeg maar weer..
Prettige vakantie! maar daar zal ik wel te laat mee zijnquote:Op zondag 1 juni 2014 00:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sterkte div en ik hoop dat alles weer gauw goed komt met je meisje, ik duim.
Nee hoor, ga vanmiddag pas weg. Dankjewelquote:Op zondag 1 juni 2014 09:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Prettige vakantie! maar daar zal ik wel te laat mee zijn
Weet je, ik ga jullie ook echt missenquote:Op zondag 1 juni 2014 12:26 schreef Scrummie het volgende:
Lav, alvast veel plezier in Espana! Zal je missen hier!
Dankjewel Saraquote:Op zondag 1 juni 2014 12:48 schreef sararaats het volgende:
veel plezier in Spanje en hopelijk goed weer!!!
verder ga ik vandaag NIKS doen
Dat was ook mijn plan voor vandaag. lekker niks doen....nou ja tot 2200 uur dan.quote:Op zondag 1 juni 2014 12:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dankjewel Sara![]()
Niksdoen is super. Heb je nodig zo af en toe.
Oh die heeft de avond van zijn leven gehadquote:Op zondag 1 juni 2014 13:30 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat was ook mijn plan voor vandaag. lekker niks doen....nou ja tot 2200 uur dan.
Gister met m'n neefje van 6(jij hebt hem wel eens gezien) naar Nederland Ghana geweest. Hij vond het super! Voetbal op het veld interesseerde hem nog niet zo veel had ik het idee maar met zoveel mensen in een stadion vond hij wel heel indrukwekkend.
Dat denk ik ook nietquote:Op zondag 1 juni 2014 13:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh die heeft de avond van zijn leven gehad. Dat vergeet hij nooit meer.
Er zijn nog zoveel aardige mensen he?quote:Op zondag 1 juni 2014 13:45 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet
Was wel mooi, we rijden richting de kuip komt er een dikke vent naast ons fietsen en klopt op raampje.
Hey willen jullie een parkeer kaart? uhhh ja is goed.
Stonden we nog geen 50 meter van de ingang van het vak waar we moesten zijn.
Dat klopt ja. Ik had de kaarten al een poosje maar hij wist van niks(z'n ouders wel natuurlijk)quote:Op zondag 1 juni 2014 13:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er zijn nog zoveel aardige mensen he?
Btw, dat is het geweldige van oom en tante zijn. Je kunt zulke leuke dingen ondernemen met die kinderen waar hun vader en moeder vaak geen tijd voor hebben.
Dat is het mooiste wat er is. Zo'n blij kind.quote:Op zondag 1 juni 2014 13:54 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat klopt ja. Ik had de kaarten al een poosje maar hij wist van niks(z'n ouders wel natuurlijk)
Dus ik hem gister bellen en zeg: Hey heb je je oranje shirt nog enzo?
Ja hoezo?
Dan moet je je nu omkleden en dan kom ik je zo halen en dan gaan we naar het grote stadion voetballen kijken.
Wat je dan te horen krijgt door de telefoon is onbetaalbaar
Ja hoorquote:
Dat monster kan best lastig zijn.quote:Op zondag 1 juni 2014 14:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja hoorteveel gedronken vannacht
het monster met de groene ogen was weer aanwezig.. En ik plak van de WKD die ik over me heen kreeg
Ja behoorlijk, zorgt alleen maar voor ellende. Haat 'mquote:
Ja probeer maar sterker te zijn dat dat groenogige kreng Div. Gaat je lukkenquote:Op zondag 1 juni 2014 14:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja behoorlijk, zorgt alleen maar voor ellende. Haat 'mEn drank, oeeee wat haat ik dat.
Lukt me ook wel haha. Continu in het achterhoofd houden dat ze bij mij isquote:Op zondag 1 juni 2014 14:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja probeer maar sterker te zijn dat dat groenogige kreng Div. Gaat je lukken
Ik ga om 4 uur van huis. Heb idd de kriebels nu. Wil eigenlijk nu weg. Alles is klaar dus kom maar opquote:Op zondag 1 juni 2014 14:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Lukt me ook wel haha. Continu in het achterhoofd houden dat ze bij mij is
Vlieg je om 16.00 of ga je dan van huis? Al een beetje kriebels?
Ah divje , ze komt over weekje weer terugquote:
ahw...quote:
Dat was vorig jaar wel anders. Zo wat zijn we los gegaan toen. :pquote:Op maandag 2 juni 2014 16:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
ahw...ook al, word een treurige bende hier op SC.
Als de kat van huis is dansen er geen muizen schijnbaar
Echt wel, scrollbars naar de kloten, smiley's op de kop, text groen graffiti op de achtergrond, moderators van andere Topics moesten ingrijpen voor de boel escaleerdequote:Op maandag 2 juni 2014 17:53 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar wel anders. Zo wat zijn we los gegaan toen. :p
Kut,.... schrap het feestje jongensquote:Op maandag 2 juni 2014 19:11 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Agossie! Gelukkig ben ik er ook nog
ha, ja dat geloof ik graag hahaquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:59 schreef Tjacka het volgende:
groeten van lav ze zit alweer aan de sangria
Misschien is Lavenderr ook wel ontvoerd in een poging de stok te beschermenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:27 schreef theguyver het volgende:
hmmmm lavje weg en gelijk word de fok!stok ontvoerdHMMMMM
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien is Lavenderr ook wel ontvoerd in een poging de stok te beschermen![]()
Stok met fok! logo er op die door heel nederland gaat.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:34 schreef Scrummie het volgende:
Ik voel me noob, maar wat de FOK! is de FOK!stok?
Ah, zoiets. Nouja, dat gebeurt buiten mijn Fok belevingswereld, dus laat ik het lekker langs mij heen gaanquote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
Stok met fok! logo er op die door heel nederland gaat.
ook maar even uitgezocht had ook geen flauw benul
Had er aantal jaar geleden ooit eens van gehoord, maar nooit geweten wat het was, snap ook niet echt wat het in BNW moet maar goed, misschien omdat we goed dingen uit kunnen zoeken hier ofzoquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah, zoiets. Nouja, dat gebeurt buiten mijn Fok belevingswereld, dus laat ik het lekker langs mij heen gaan.
al zenuwachtig voor jullie shirtverkrachtingquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah, zoiets. Nouja, dat gebeurt buiten mijn Fok belevingswereld, dus laat ik het lekker langs mij heen gaan.
raar hequote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
Had er aantal jaar geleden ooit eens van gehoord, maar nooit geweten wat het was, snap ook niet echt wat het in BNW moet maar goed, misschien omdat we goed dingen uit kunnen zoeken hier ofzo
Alle vertrouwen in Adidasquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
al zenuwachtig voor jullie shirtverkrachting
kanovinnie en fopje wilden hun handen er niet aan brandenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
Had er aantal jaar geleden ooit eens van gehoord, maar nooit geweten wat het was, snap ook niet echt wat het in BNW moet maar goed, misschien omdat we goed dingen uit kunnen zoeken hier ofzo
owjee staat de stok al in de brandquote:Op woensdag 4 juni 2014 12:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
kanovinnie en fopje wilden hun handen er niet aan branden
Gezellig bij jou in de buurt, geloof ikquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:45 schreef theguyver het volgende:
Was weer gezellig in de straat dakloze duitser kreeg reclame bord tegen zijn harses van een andere duitser en heeft zijn kop aardig kapot, rende net steegje in bij mij naast met een mes in zijn hand, Lading mensen er achteraan, hopelijk hebben ze hem overmeesterd voor die gekke dingen gaat doen..
centrum he, en nee ik trek dit gewoon aanquote:Op woensdag 4 juni 2014 18:05 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Gezellig bij jou in de buurt, geloof ik
+kut toch?quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:41 schreef theguyver het volgende:
[..]
centrum he, en nee ik trek dit gewoon aan
http://forums.marokko.nl/(...)tij-in-enschede.htmlquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
+kut toch?
Hahaha.. toen ik er woonde, nog geen weekje, was nog aan het verhuizen en bam, had al trammelant op straat nadat ik een vrouw wou helpen een tik kreeg. Ik erheen, had ik trammelant met die vent én met die meid. Man man man
Daarom hou ik van een stad, gebeurt altijd watquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:07 schreef theguyver het volgende:
[..]
http://forums.marokko.nl/(...)tij-in-enschede.html
Beide was ik in de buurt, deze op de hoek waar ook vandaag gebeurde..
Dag ervoor andere kant van de straat, dierenwinkel.
hahahah ja daarvoor is er jongeren disco bij mij achter elk weekend wel raak bij die klote tent, Ik houd niet van geweld.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daarom hou ik van een stad, gebeurt altijd wat. Heerlijk is dat hoor. Als je een dag ff slecht te pas bent; hoppa, rondje stad doen, grote kans dat je je agressie kwijt kan
Lavjequote:Op woensdag 4 juni 2014 20:13 schreef Lavenderr het volgende:
Even kusje voor jullie uit zonnig Ibiza
tot zaterdag schatties mis jullie
LAAAAAAAV!quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:13 schreef Lavenderr het volgende:
Ik doe wel stoer maar de laatste keer dat ik een tik uit heb gedeeld was op de basis schoolquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:14 schreef theguyver het volgende:
[..]
hahahah ja daarvoor is er jongeren disco bij mij achter elk weekend wel raak bij die klote tent, Ik houd niet van geweld.
Probleem is alleen sta er vaak te dicht op, half jaartje geleden had ik boekje open gedaan over wat ik had mee gemaakt.
In verouding met de laatste 3 jaar is het enigsinds rustig in mijn leventje
Zondag nogquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik doe wel stoer maar de laatste keer dat ik een tik uit heb gedeeld was op de basis school. Wel woordenwisselingen natuurlijk, maar zodra het menens word loopt iedereen altijd weg
.
En rustig houden zo, nergens goed voor dat gezanik altijd
ja welquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
hoi Tjacka geen voetbal aan het kijken?
Alleen deze wedstrijd of het hele WK nietquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja wel
maar het het boeit mij niet veel
eigenlijk het hele wk nietquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
Alleen deze wedstrijd of het hele WK niet![]()
1-0
quote:
beetje bbq, beetje zuipen, beetje voetbalquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:45 schreef theguyver het volgende:
[..]als nederland beetje goed doet, is het echt superfeestje in de stad, heb er wel zin aan, plus de VI special is ook altijd zeer nice dan
Nah wakker liggen van een voetbal wedstrijd zal ik nooit maar mijn nagels er af vreten dat dan weer welquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
beetje bbq, beetje zuipen, beetje voetbal
maar lig er echt geen moment van wakker als ze verliezen
Nee heb ik niet. Genoeg stokken aanwezig hierquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:15 schreef theguyver het volgende:
[..]
Lavjehoezie daar.
btw heb jij de Fok!stok
Kuzzie terug!quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:13 schreef Lavenderr het volgende:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee heb ik niet. Genoeg stokken aanwezig hier
Maar de stok is nog niet terecht dus?
Zo nu weer even naar het strand en vanavond nog lekker uit de bollove ibiza
en jullie natuurlijk
Scrum volgens mij is Bossie hier ook op Playa d'en Bossa zag zijn auto staan
Hoi schatje!quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:13 schreef Lavenderr het volgende:
Jij bent vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk...quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:29 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Jij bent vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk...
Je hebt last van je kniequote:
Je bent dronken gestruikeld over de stokeen krukquote:
al 1,5 terugquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je bent dronken gestruikeld over de stokeen kruk
1,5 wat? Ook verdacht hoor, geen definitieve tijd willen geven.. anderhalve dag, anderhalf uur, anderhalve week..quote:
Oeh ik schrok! Ik dacht even, donderdagavond! Wie is de Mol!! Maar dat is alweer een tijdje overquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:56 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Welk een vrolijkheid hier, op den donderdagavond!
1,5 jaarquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
1,5 wat? Ook verdacht hoor, geen definitieve tijd willen geven.. anderhalve dag, anderhalf uur, anderhalve week..
Verdacht dit. De planning van een dergelijke ontvreemding neemt natuurlijk wel wat tijd in beslag. Zou anderhalf jaar voldoende zijn?quote:
Even?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:03 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Weekend! We mogen weer even onszelf zijn
geen bijzondere dingen, beetje niksen, werken, misschien bbqtje hier of daarquote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja mis er wel echt
ga je doen dit weekend?
bbq biertje, stadje, niks mis mee tochquote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
geen bijzondere dingen, beetje niksen, werken, misschien bbqtje hier of daar
jij?
watquote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
bbq biertje, stadje, niks mis mee toch
ohja en bekerfinale voor vrouwen
Ik heb al gezwommen vandaag en genoten van een goed boek en van een whiskeycola.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
Even?
Weird al altijd +1
zwembadje check V
lekker weer check V
rubber ducky check V
handoekje check V
bier Radler check V
goed boek Check V
ik gaat luieren
Goed weer en leuke vrouwen.. Zo wordt voetbal kijken toch nog een aangename verpozingquote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
wat. vrouwen voetbal, wat moet je dr mee man hahaha
ach, word vast lachen, zonnetje erbij, biertje in de hand, zoals je zegt; niks mis mee
echt, dit weer is het beste
kan niet zonder voetbalquote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
wat. vrouwen voetbal, wat moet je dr mee man hahaha
ach, word vast lachen, zonnetje erbij, biertje in de hand, zoals je zegt; niks mis mee
echt, dit weer is het beste
Misschien ben je daarom wel ziekquote:Op zaterdag 7 juni 2014 08:48 schreef sararaats het volgende:
Lav
Gvd heel de nacht ziek geweest. Kwelling tot en met want ik ben op dieet.
Ben ook op een haggis dieet!quote:
Ik weet niet wat je doet maar crash diëten zijn nooit gezondquote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:41 schreef sararaats het volgende:
[..]
kan natuurlijk ook. ik weet het niet.
gewoon proberen minder frisdrank te drinken en bewegen. dus niet zo extreem als je misschien dachtquote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je doet maar crash diëten zijn nooit gezond
Dat valt inderdaad meequote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:39 schreef sararaats het volgende:
[..]
gewoon proberen minder frisdrank te drinken en bewegen. dus niet zo extreem als je misschien dacht
4kgquote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat valt inderdaad mee, hoeveel moet eraf?
Welkom thuis!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 08:28 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen liefies![]()
Nog even beetje bijslapen![]()
Tot later
Uiteraardquote:
Hoi schat welkom terug, hoop dat je heerlijke vakantie hebt gehadquote:
Het was echt geweldigquote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hoi schat welkom terug, hoop dat je heerlijke vakantie hebt gehad
Ziet er wel relaxed uitquote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:32 schreef Lavenderr het volgende:
[ afbeelding ]
en dit was ook geen straf
Welkom terugquote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het was echt geweldigen ik heb weer mooie steentjes gevonden voor bij mijn verzameling
![]()
[ afbeelding ]
Maar ook weer blij om bij jullie te zijn hoor.
Dat mis ik hier wel, is altijd zo'n gestress naar het strand, dus ik ga eigenlijk nooit in NLquote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is het ook. Lekker sfeertje, lekker weertje
Het allermooiste vind ik als ze rond, plat zwart en glad zijn. Maar dit keer heb ik ook een ronde platte witte gevonden en daar ben ik ook heel blij mee.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:22 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Welkom terug![]()
Waar let je op als je naar steentjes zoekt?
Het is daar zo relaxed, allemaal blije mensen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat mis ik hier wel, is altijd zo'n gestress naar het strand, dus ik ga eigenlijk nooit in NL
Ik heb hier over het algemeen witte steentjes liggen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het allermooiste vind ik als ze rond, plat zwart en glad zijn. Maar dit keer heb ik ook een ronde platte witte gevonden en daar ben ik ook heel blij mee.
En dankjewel
Nieuwe hobby?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het was echt geweldigen ik heb weer mooie steentjes gevonden voor bij mijn verzameling
![]()
[ afbeelding ]
Maar ook weer blij om bij jullie te zijn hoor.
Dankjewel Scrumquote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:44 schreef Scrummie het volgende:
Hmm lav, die foto's. Doet me denken aan de keren dat ik Albir/Altea bezocht. Zo mooi, zo heerlijk, zo relaxed allemaal. Fijn dat je het leuk hebt gehad. 't Is je gegund!
En heb je al bijzondere stenen gevonden? Pic's?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:39 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ik heb hier over het algemeen witte steentjes liggen.
Heel af en toe dan help ik bij mijn oude werkgever met het oplossen van problemen in het proces, doe daar een lekker bakkie bij mijn oud collega en dan sta ik evens bij de uitstort te kijken of er nog bijzondere steentjes voorbij komen
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dankjewel Scrum![]()
Moest nog aan VI en aan jou denken toen ik de Juke van Bossie zag staan![]()
Klopt natuurlijk wel he? Bossie op Playa d'en Bossa
Hoi Lquote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En heb je al bijzondere stenen gevonden? Pic's?
Zo het is druk ja. Nu tot eind september nachtdienst. Dus dat wordt flink cashen deze zomerquote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey B!
Werken werken werken zeker? Je schiet lekker op , half jaartje nog
Heb even een paar steentjes op de foto gezet.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En heb je al bijzondere stenen gevonden? Pic's?
ik ben teamleider bij een horeca groothandel. Ik werk in het magazijn en doe eigenlijk van alles. Best leuk. Ik heb het iig naar mn zin.quote:
Aaaah, kijk! Ik dacht die's beveiliger met z'n nachtdienstjes enzo, lekker niksen de hele nachtquote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:41 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ik ben teamleider bij een horeca groothandel. Ik werk in het magazijn en doe eigenlijk van alles. Best leuk. Ik heb het iig naar mn zin.
weekenden zoals deze is het echt flink aanpoten maar daar hou ik juist van.
Ik probeer zoveel mogelijk mee te doen met het werk wat mn team moet doen. Dus niet alleen kijken wat de rest doet maar ook gewoon mee order picken enz.
Ja, die zijn bijzonder!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:40 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Heb even een paar steentjes op de foto gezet.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had plannen om iets met licht te doen met de witte steentjes, als je er een lampje tegen houdt dan geeft dat een mooi warm effect.
He bah.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:06 schreef sararaats het volgende:
Nog steeds ziek en op het verkeerde moment. Lang weekend.
Israël, verleidelijk hoorquote:
Echt geweldig Inso. Ik vind het daar zo fijn. Het strand en de zee en nou, eigenlijk alles daar.quote:
Moeilijk. Denk toch wel de onbekende die geen enkele reden heeft om tegen je te liegen. Als je tenminste zeker wéét dat hij geen verborgen agenda heeft.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:37 schreef Scrummie het volgende:
Hey lieverds, vraagje...
Wie zouden jullie geloven in een kwestie; een onbekende die geen enkele reden heeft om tegen je te liegen, of een vriendin die wel een reden heeft te liegen, namelijk dat ik niet boos zou hoeven worden op haar?
We gaan gewoon allemaal mee met B.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:26 schreef theguyver het volgende:
ik ga er vandoor peeps, zwembadje staat er dus vanavond maar ff lekker in gaan luieren met een heerlijke cocktail![]()
fijn dat je er weer bent lavje, iedereen heeft je ontzettend gemist![]()
en beterschap Saramorgen hopelijk stuk beter te pas.
en Blaadjes, als Lavje niet mee gaat mag ik da? heb nog vrienden daar wonen
Nee niet in kibbboets maar er zijn tal van andete projecten waar je kan werken.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Israël, verleidelijk hoor![]()
Ga je daar ook aan het werk? In de kibboets zo her en der? Of ga je op je rug in de Dode Zee drijven? Heb je wel verdiend na je harde werken
Geen probleem.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:26 schreef theguyver het volgende:
ik ga er vandoor peeps, zwembadje staat er dus vanavond maar ff lekker in gaan luieren met een heerlijke cocktail![]()
fijn dat je er weer bent lavje, iedereen heeft je ontzettend gemist![]()
en beterschap Saramorgen hopelijk stuk beter te pas.
en Blaadjes, als Lavje niet mee gaat mag ik da? heb nog vrienden daar wonen
Ik denk dat je overal wel wat kan bijverdienen als de geldbron opdroogt. In de bediening, schoonmaken, de Klaagmuur stucen. Noem maar opquote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:52 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee niet in kibbboets maar er zijn tal van andete projecten waar je kan werken.
Legerbasis bijv.
Dat trekt me wel maar denk dat ik toch gewoon het land ga verkennen.
Nee, al een hele tijd niet meer geweest. Maar wellicht komt hij nog eens langs. Iedereen kom altijd terug op een gegeven moment. Net als jijquote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:54 schreef HyperViper het volgende:
Mindfever nog wel eens gespot? Weet zn oude naam ff niet meer. Al lang niet meer gezien.
Hahaha blijf daar om lachenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:11 schreef Scrummie het volgende:
Hahahahahaha... elke keer weer ondanks dat het gerectificeerd is
Waarschijnlijk zit hij met zijn gitaartje ergens in niemandsland. Oh well who knows.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, al een hele tijd niet meer geweest. Maar wellicht komt hij nog eens langs. Iedereen kom altijd terug op een gegeven moment. Net als jij
Dadgad dito. Die was ook wild op allerlei gitaristen van over de hele wereld.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:14 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit hij met zijn gitaartje ergens in niemandsland. Oh well who knows.
Gisteren ineens heel veel buikpijn en viezigheidquote:
Ik ook! En van 't ene filmpje duik je zo 't andere in! compilasietje hier en daar, heerlijk joh.quote:
En het verveelt niet he? Ik moet er elke keer weer om lachen. Ben weerloos voor die humorquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ook! En van 't ene filmpje duik je zo 't andere in! compilasietje hier en daar, heerlijk joh.
Dat hoop ik ook voor je Sara. Hoop dat je je morgen al beter voelt. Ga lekker vroeg slapen anders? Misschien heb je dat even nodig?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:17 schreef sararaats het volgende:
[..]
Gisteren ineens heel veel buikpijn en viezigheid
Hopelijk ben ik dinsdag beter want moet dan werken.
Dadgad! Dat was mindfever toch? Dadgad bedoelde ik in ieder geval. Toffe gast.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dadgad dito. Die was ook wild op allerlei gitaristen van over de hele wereld.
Hoe is het met jou? Nog steeds de man van de boude uitspraken zie ik
Dat is ons dingquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:22 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dadgad! Dat was mindfever toch? Dadgad bedoelde ik in ieder geval. Toffe gast.
Met mij gaat het goed, mijn bloed stroomt minder snel dus dat is wel goed. Leeftijd misschien? Boude uitspraken is natuurlijk puur uitlokken van reactie, dat is toch onze dynamiek? Ik zeg iets wat niet door de beugel kan, jij spreekt mij erop aan. Dat is ons ding.
Ik mis die oude verzuurde levensgenieter..quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is ons ding![]()
Ik dacht al dat je Dadgad bedoelde . Die vond soms waanzinnig goede gitaristen. Die zaten dan gewoon onder een boom de prachtigste muziek te maken met een lekker lokaal drankje erbij. Echt heel tof.
En die andere missen we ook he? Zo triest. Er is een user met dezelfde UI en dan denk ik steeds dat hij er weer is.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:29 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik mis die oude verzuurde levensgenieter..
Hoi schatje.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:37 schreef Scrummie het volgende:
Hey lieverds, vraagje...
Wie zouden jullie geloven in een kwestie; een onbekende die geen enkele reden heeft om tegen je te liegen, of een vriendin die wel een reden heeft te liegen, namelijk dat ik niet boos zou hoeven worden op haar?
De Divquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:42 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoi schatje.
Uit eigen ervaring zou ik zeggen dat je die onbekende moet geloven (indien idd geen verborgen agenda). Anders zou ik de waarheid persen uit die vriendin.
Ja ja hoor ja.
Gr. Div
Nouja goed adviesquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De Div![]()
Thanks! Goed advies.
Blegh, maar thanks.
Hoe is 't verder?
Vrouwen! Wat moet je met ze johquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Nouja goed advieshaha. Zeg ook maar wat in me opkomt met m'n verzadigde hoofd
Maar is iig wat ik zou doen
Gaat goed hier, gezeik met 't vrouwtje. Maar heb daar schijt aan en ga vrolijk verder
Kwam er vandaag achter dat ik 1 van de weinigen ben die voor het laatst op de echte grasmat van FC Emmen heb gevoetbald voordat er kunstgras in is gelegd, best geinig. FC Emmen - Feyenoord wordt de eerste wedstrijd op het nieuwe kunstgras dus ik schijt 'm best voor Feyenoord
Met jou verder ook alles goed?
Nooit de kop gek laten maken door die vrouwenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vrouwen! Wat moet je met ze joh. Nee, grapje. Hoop dat 't goed afloopt, maar dat zal vast wel toch
. En ja, altijd vrolijk verder gaan
party hard
.
Feyenoord komt goed joh, wij hebben Rutten. Kunstgras of niet, Rutten vreet alles. Die Magic Fred.
Begin er wel weer zin in te krijgen man! Wanneer is die wedstrijd?
Lavjeeeequote:
Zo doe je dat haha, even laten voelen.. des te liever komen ze terugquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Nooit de kop gek laten maken door die vrouwenleuke is dat ik precies weet hoe het zit en zij er niks van snapt.. Mooi ff gaar koken in haar sop.
Sowieso komt het goed met Feyenoord! 16 juli is die wedstrijd. Kaartjes in huis dus komt helemaal goed
Oh zo geweldig Div. Zo genoten. Ben verliefd op dat eilandquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Lavjeeeefijne vakantie gehad? Had al gezien dat je mooie steentjes hebt gevonden
was als kind ook een hobby van mij.. Alleen die steentjes die jij hebt gevonden kan je zo mooi mee 'keilen' dus heb ze niet meer
Jaa begin ze al beter door te hebbenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zo doe je dat haha, even laten voelen.. des te liever komen ze terug
Da's al snel man, iets meer als maandje. Prima prima.. Ben heel benieuwd hoe het gaat lopen en of er nog wat weg gaat / bij komt.
Fantastischquote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh zo geweldig Div. Zo genoten. Ben verliefd op dat eiland![]()
Jammer van je steentjes. Nieuwe zoeken dus![]()
Bedachtzaam heeft ook een mooie collectie en die vindt ze bij de stort!
Met je vriendin komt het wel weer goed. Wat je zegt: ff in haar sop gaar laten koken, dat is soms het beste.
Gelijk heb je. Die kunnen ook mooi glad en rond zijnquote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Jaa begin ze al beter door te hebben
Als t niet meer goed komt met m'n meisje heb ik een kaartje over lol.
[..]
FantastischOok lekker bruin geworden?
Ben nu niet meer zo van de steentjesmeer van konten
Nouuuu, een goede kont moet je mee kunnen smijtenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Die kunnen ook mooi glad en rond zijn. Alleen beter niet mee gooien
Ja lekker kleurtje gekregen en kan het nu mooi bijhouden door het mooie weer hier. Ben blij![]()
Daar geef je een paar tikjes op. Vindt ze lekker hoorquote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Nouuuu, een goede kont moet je mee kunnen smijten![]()
Dat is wel een pluspunt he, dat het hier nu ook heerlijk weer is
Jij billenman jijquote:
Billenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij billenman jij![]()
Ik ga jullie zo verlaten. Krijg ineens een dufaanval de luxe en denk dat ik mijn bed maar induik![]()
Truste schatjes en tot morgen
Xquote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij billenman jij![]()
Ik ga jullie zo verlaten. Krijg ineens een dufaanval de luxe en denk dat ik mijn bed maar induik![]()
Truste schatjes en tot morgen
Lief dat je voor mij terugkomtquote:Op zondag 8 juni 2014 00:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Henk! Daar kom ik nog even voor terug. Hoe is het?
fijn dat je er weer bent en nu moet ik echt gaan slapen Henk want de luikjes vallen dicht. Morgen ff verder praten? Xquote:Op zondag 8 juni 2014 00:15 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
Lief dat je voor mij terugkomtgaat goed hoor .. ben hier een poosje niet meer geweest , sorry
en hoe is het met jou?
Ja prima lavje, slaapsequote:Op zondag 8 juni 2014 00:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
fijn dat je er weer bent en nu moet ik echt gaan slapen Henk want de luikjes vallen dicht. Morgen ff verder praten? X
Haaiquote:
Hoe kun je een bol vet van ongeveer een kilo aantrekkelijk maken?quote:Op zondag 8 juni 2014 20:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Over in eigen voet schieten gesproken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze komen vanzelf terug, zodra de hormonen zijn uitgewerkt..
quote:Op zondag 8 juni 2014 21:04 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we Guyvie nog
zweet van voorhoofd omdat zo godschruwelijk warm is, heb 3 ventilators aan staan, maar nog heb ik het warm.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Pfff *zweet van voorhoofd wist...gelukkig .
Hoi Guyvie
Ja, het is echt benauwd nu. Hoorde dat het komende nacht heel hard gaat regenen. Nou laat maar komen. Als het maar niet zo gaat hagelen als in België. Heb je die hagelstenen gezien? Sommige zo groot als mandarijnenquote:Op zondag 8 juni 2014 22:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
[..]
zweet van voorhoofd omdat zo godschruwelijk warm is, heb 3 ventilators aan staan, maar nog heb ik het warm.
denk dat de rest ook gewoon buiten zit zoals ik.
Ow ja heerlijk al het gaat regenen ga ik op dak staan douchen.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, het is echt benauwd nu. Hoorde dat het komende nacht heel hard gaat regenen. Nou laat maar komen. Als het maar niet zo gaat hagelen als in België. Heb je die hagelstenen gezien? Sommige zo groot als mandarijnenvoetbalwedstrijd van België moest stilgelegd worden en de schade is groot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |