Verhaal nooit gehoord dat ie bij Ajax afgetest was. Als Michels het dus wel had gezien was Willem een echte Ajacied geweest dusquote:
Ook na 73 nog de nodige Europa Cups gewonnenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:00 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Verhaal nooit gehoord dat ie bij Ajax afgetest was. Als Michels het dus wel had gezien was Willem een echt Ajacied geweest dus
Veel jaren '70-spelers.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:04 schreef Pedroso het volgende:
Heb de vorige afleveringen niet gezien maar hoe waren de voorgaande verkiezingen ?
Uit m'n hoofd:quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:04 schreef Pedroso het volgende:
Heb de vorige afleveringen niet gezien maar hoe waren de voorgaande verkiezingen ?
Veel uit club voorkeur gestemdquote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Uit m'n hoofd:
Vd Sar, Krol, F. de Boer, Rijkaard en Suurbier.
Hoop aparte nominaties btw.
Wel veel Ajax maar op zich niet verkeerd. Ik zou alleen R.Koeman voor F. de Boer nemen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Uit m'n hoofd:
Vd Sar, Krol, F. de Boer, Rijkaard en Suurbier.
Hoop aparte nominaties btw.
Plus leeftijd.quote:
de Boer op links, Krol er uit en Koeman op de plek van de Boer.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wel veel Ajax maar op zich niet verkeerd. Ik zou alleen R.Koeman voor F. de Boer nemen.
Toen was Oranje nog een laagvlieger en waren de Oranjespelers niet eens Europese subtop. Dat moet ook meetellen natuurlijk. Abe stelde buiten Nederland niets voor.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Plus leeftijd.
Hoe kun je nou goed spelers vergelijken als je de helft nooit hebt gezien/alleen van verhalen kent?
Abe Lenstra scheen geweldig geweest te zijn, maar ik ken hem alleen van horen zeggen.
Qua talent misschien van Beveren maar qua resultaten (en toch ook wel talent) is vd Sar de juiste keuze zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
de Boer op links, Krol er uit en Koeman op de plek van de Boer.
en van Beveren natuurlijk als keeper.
Is niet anders dan vroeger, dat kunnen ze niet allemaal zeggen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:27 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Cruijff is een gewone jongen gebleven.
Vinden vd Kuijlen en van Beveren ook..quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:27 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Cruijff is een gewone jongen gebleven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |