Nu gaat ie hengelen naar complimentjes.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:10 schreef slangpie het volgende:
[..]
Hier een garper voor je topic
[ afbeelding ]
Newbiequote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:57 schreef Baje het volgende:
[..]nee. Ik beschouw twee jaar niet als nieuw.
Verder nog iets te melden Zusanne ? Ben zo weg.quote:
Je schat jezelf veel te hoog in.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 03:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
In tegenstelling tot die kutvent komt er uit mij af en toe wel wat zinnigs.
quote:
jij misschien niet, maar het is natuurlijk niet aan jou om dat te bepalenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:57 schreef Baje het volgende:
[..]nee. Ik beschouw twee jaar niet als nieuw.
quote:Op zondag 1 juni 2014 22:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heb je ruzie met je vriendin omdat je jezelf zo ongelofelijk makkelijk op de kast laat jagen?
Alsof deze puber een vriendin heeft.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heb je ruzie met je vriendin omdat je jezelf zo ongelofelijk makkelijk op de kast laat jagen?
Deze is wel heel erg. Ik zal je sparen.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:25 schreef bram1241 het volgende:
ik heb tong80 geneukt op z'n tong nu heeft hij herpes omdat ik een bloeding had en een snee had gemaakt in z'n wang.
![]()
Heb je aandacht tekort dat je me weer loopt te stalken? Ga je moeder melken, snotaap.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Geen dankquote:
Je gaat me toch niet zeggen dat hij al die tijd tegen me gelogen heeft of wel tong80?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |