SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maak er 433(4) van en zet dan SIF Kaka op camquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:40 schreef sesamstraat4 het volgende:
Wie is volgens jullie het meest geschikt om op cm te zetten in een 433(3) systeem? Heb op de cdms gustavo en hernanes en in de spits neymar!
Toch stiekum Hernanes, is zonde om zijn aanvallende capaciteiten niet te gebruiken en die 70 defending is niet super voor een CDM. Ramires ofzo dan op de CDM.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:40 schreef sesamstraat4 het volgende:
Wie is volgens jullie het meest geschikt om op cm te zetten in een 433(3) systeem? Heb op de cdms gustavo en hernanes en in de spits neymar!
Met deze baas op de bank kan het niet fout gaan.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:40 schreef sesamstraat4 het volgende:
Ja daar zit ik ook al naar te kijken.. de stats zien er goed uit ja!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:42 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Maak er 433(4) van en zet dan SIF Kaka op cam
Opzich doet Hernanes het prima op die plek!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:42 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Toch stiekum Hernanes, is zonde om zijn aanvallende capaciteiten niet te gebruiken en die 70 defending is niet super voor een CDM. Ramires ofzo dan op de CDM.
Deze op het middenveld danquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Met deze baas op de bank kan het niet fout gaan.
[ afbeelding ]
Die andere tijden sport was idd leukquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:50 schreef Tim86 het volgende:
Volgens mij doet hij het weer. Heb hem een beuk gegeven. Kijken hoe lang dit werkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. /DSL
Ja, was hilarisch. De sokken van Ruud Krolquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:23 schreef Tim86 het volgende:
Nederland gaat degraderen.
Which reminds me..even Andere tijden sport terugkijken van gisteren. Schijnt geniaal te zijn
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Deel 666 dus even dit nummer opzetten:Vorig jaar zaten we rond deze tijd op 1000 topics meer ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. /DSL
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Dat zegt wel genoeg over FUT dit jaar.. maar ik heb dit jaar toch best veel wedstrijden gespeeld.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:59 schreef DuTank het volgende:
[..]
Vorig jaar zaten we rond deze tijd op 1000 topics meer ofzo
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:00 schreef DuTank het volgende:
GAM / [FIFA 13: FUT] #1241 De Zorgboerderij
Het valt nog wel mee.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:23 schreef Maver24 het volgende:
ik denk ik ga even kijken voor een TOTS Fellaini, ik kijken bij CAM, ik denk 180k das niet duur, ik bij CDM kijken, 190k ofzo, ik bij CM maar kijken, 150k !!! HAHA dikke deal
quote:
Welnee.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:07 schreef The_Yakuza het volgende:
Suarez topscorer van het WK, u leest het hier
quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:57 schreef Maver24 het volgende:
Ik zit zo eens door die emoticons te kijken en deze valt mij eens ineens
![]()
Die ziet eruit alsof die ineens keihard moet poepen, hahahhaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |