PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Is Haase al geweest? Wilde het nog kijken maar het regende steedsquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:21 schreef Tim86 het volgende:
Nu tegen Sharapova aan het spelen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Gaat niet lang meer spelen vandaag denk ik. Na Wawrinka moet hij, daar is het 6-2 4-4. Denk dat ze tot 21u spelen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Is Haase al geweest? Wilde het nog kijken maar het regende steeds
Die is zeker niet verkeerd! Vind tennis verschrikkelijk om naar te kijken maar voor Anna Ivanovic vind ik het niet erg om een uitzondering te maken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:21 schreef Tim86 het volgende:
Nu tegen Sharapova aan het spelen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan morgen maar. Al verliest hij zeker in 1.5 uur of nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gaat niet lang meer spelen vandaag denk ik. Na Wawrinka moet hij, daar is het 6-2 4-4. Denk dat ze tot 21u spelen.
Waar is mijn team gebleven danquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:24 schreef BDIL het volgende:
Na de team van Thorb en wat aanpassingen eindelijk dit eruit gekregen
[ afbeelding ]
Daar is niks meer van over helaas. Weegt nog 40 kilo ofzoquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:23 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Die is zeker niet verkeerd! Vind tennis verschrikkelijk om naar te kijken maar voor Anna Ivanovic vind ik het niet erg om een uitzondering te maken.
Voorinquote:
Denk wel 3-0 voor Jano eigenlijk, maar het zijn allebei labiele gekkies, dus dan weet je het nooit.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan morgen maar. Al verliest hij zeker in 1.5 uur of niet
Dan zal Haase na afloop wel zeggen dat hij blessa is. Volgens mij zegt hij dat altijd, anders was hij nu wel nummer 1quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Denk wel 3-0 voor Jano eigenlijk, maar het zijn allebei labiele gekkies, dus dan weet je het nooit.
Holy shitquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar is niks meer van over helaas. Weegt nog 40 kilo ofzo
[ afbeelding ]
Ik nog langer geledenquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja... 2 spelers
Die Traore is wel goed maar dat zei ik 6 maanden geleden al.
Hij is ook echt blessa. Vorige wedstrijd nog issues met zijn knie en ook behandelingen gehadquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan zal Haase na afloop wel zeggen dat hij blessa is. Volgens mij zegt hij dat altijd, anders was hij nu wel nummer 1
Jij had Reus ST en dat kan ik nooit betalen dus moest ik maar improviserenquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja... 2 spelers
Die Traore is wel goed maar dat zei ik 6 maanden geleden al.
Verliezen van Tim86quote:
auquote:
Ja maar dat is hij altijd, doe dan geen topsport of niet janken. Vandaag ook weer zo'n interview waarin hij steeds zei altijd last van zijn knie te hebbenquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij is ook echt blessa. Vorige wedstrijd nog issues met zijn knie en ook behandelingen gehad
pauperquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:27 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jij had Reus ST en dat kan ik nooit betalen dus moest ik maar improviserenSissoko vonden mensen een baas dus wou ik die ook erin
oprotten schoffelaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |