quote:HET RECORD IS BINNEN!
Na 198 uur radiomaken heeft Giel de 3FM studio verlaten. Hij heeft het wereldrecord radiomaken verbroken! En daar mag een bel voor klinken!
Giel heeft het record te pakken
Giel versloeg om 05:00 uur het record van 190 uur radiomaken. Dat moest gevierd worden met champagne. Maar het einde was nog niet in zicht, want Giel ging daarna lekker nog 8 uur door!
Giel in het Guinness Book of Records
Vooralsnog is het record officieus behaald, want pas als Guinness het gecontroleerd heeft (er zijn nogal wat regels verbonden aan zo'n recordpoging), dan mag het officieel genoemd worden.
Ja idd. Coen kent de pareltjes toch nietquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig het slechtste nummer van Automatic for the People
en inb4 Nightswimming.
Sweetness Follows en Ignoreland. Drive en Man on the Moon zijn de beste singles.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:30 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd. Coen kent de pareltjes toch niet
Je zei tr... Hihihiquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:30 schreef ChatGirl het volgende:
Ik trek deze plaat heel slecht.
Inb4 'je zei 'trekken'.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit weekend dat is pas klachtwaardig. #struggles #myhardlive
De organisatie heeft een weekend hier voor alle bestuursleden en medewerkers. Er zijn dus ongeveer 30-35 mensen in totaal, die allemaal gevoed moeten worden.
Een keer raden wie het hele weekend maar rennen en vliegen? Juist wij als stagiairs en vrijwilligers...
Daarnaast slaapt er ook een vrouw bij ons in de slaapzaal en ze snurkt zo hard dat slapen onmogelijk is. Een keer raden wie er dit weekend ook bijna geen oog dicht gaat doen? Juist ikke.
Ik ben maandag dood.
/LiefDageboek
topicreport?quote:
Find The Riverquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sweetness Follows en Ignoreland. Drive en Man on the Moon zijn de beste singles.
quote:
Die vind ik wel leuk maar niet zo bijzonder.quote:
LEKKER HITJESSSS DRAAIEN!!! WAAR ZIJN DIE HANDJEEEEEEEES???quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die vind ik wel leuk maar niet zo bijzonder.
Knap trouwens om de 2 minste singles te draaienCoen heeft echt wansmaak.
Muzieksnobquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die vind ik wel leuk maar niet zo bijzonder.
Knap trouwens om de 2 minste singles te draaienCoen heeft echt wansmaak.
Ik vind het gewoon jammer. The Sidewinter Sleeps Tonite vind ik overigens een prima keuze (is misschien marginaal slechter, maar /care), maar Everybody Hurts is de minste van die plaat. En ik heb m de afgelopen week 2x geluisterd dus dat zeg ik niet om hip te doenquote:
Bij Everybody Hurts is dat helaas gerechtigdquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:36 schreef Sersjee het volgende:
Bij Automatic for the people over minste/slechtste praten... Dat doe je niet. Geniaal album.
Maar dit zijn uren dat veel mensen luisteren, dus iets populaire platen om geen luisteraars te verliezen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon jammer. The Sidewinter Sleeps Tonite vind ik overigens een prima keuze (is misschien marginaal slechter, maar /care), maar Everybody Hurts is de minste van die plaat. En ik heb m de afgelopen week 2x geluisterd dus dat zeg ik niet om hip te doen
Drive, Nightswimming en Man on the Moon zijn dan prima keuzes, herkenbare platen voor vaste luisteraarsquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar dit zijn uren dat veel mensen luisteren, dus iets populaire platen om geen luisteraars te verliezen.
Gelul. Oke, het is kapot gedraaid en bij elk treurig nieuwsbericht wordt het weer van stal gehaald, maar dat doet niets af aan de intrinsieke schoonheid van het nummer.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij Everybody Hurts is dat helaas gerechtigd
Op de plaat stoor ik me er minder aan dan als ik hem los hoor, dat wel.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Gelul. Oke, het is kapot gedraaid en bij elk treurig nieuwsbericht wordt het weer van stal gehaald, maar dat doet niets af aan de intrinsieke schoonheid van het nummer.
Ik vind eigenlijk alleen BSSM een fijne plaat. De rest ligt me niet of is te simpel. Dit is overigens wel een oké plaat, Californication. Sowieso zijn hun 2 beste mi 2 singles die niet op een album stonden (Soul to Squeeze en Fortune Faded)quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:41 schreef Sersjee het volgende:
Jammer dat je nooit meer iets écht tofs van de Peppers hoort. Hier waren ze m.i. al even over hun hoogtepunt heen.
Ik las BDSM.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk alleen BSSM een fijne plaat. De rest ligt me niet of is te simpel. Dit is overigens wel een oké plaat, Californication. Sowieso zijn hun 2 beste mi 2 singles die niet op een album stonden (Soul to Squeeze en Fortune Faded)
Leuk toch?quote:
Michael Hackson?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:49 schreef ieniminimuis het volgende:
MH met album Thriller, goed maar niet het allerbeste wat ooit gemaakt is.
MJ...quote:
Oké.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:50 schreef Sersjee het volgende:
Hé Mexicanobakker, je loopt redelijk de jaren-'80-VPRO-muziekfundamentalist uit te hangen, valt me zo op. Dat heb ik ook een tijdje gedaan en geloof me, je houdt geen vrienden over. Ja, mede-jaren-'80-VPRO-muziekfundamentalisten, maar dat moet je niet willen, mocht je een beetje leuk leven willen hebben. Zomaar een tip...
Fijne avondquote:
Zo nog Radiohead, maar daarna ben ik weg.quote:
Stop maartwitter:
twitter:ericdikeb twitterde op vrijdag 30-05-2014 om 21:35:10Luister zo mee naar 3FM met vanavond de wereldpremière van de WK hit van Eric Dikeb & Stenders Late team 😄 #3FM reageer retweet
Tof he?quote:
oh god..quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:40 schreef MarijeH het volgende:
twitter:ericdikeb twitterde op vrijdag 30-05-2014 om 21:35:10Luister zo mee naar 3FM met vanavond de wereldpremière van de WK hit van Eric Dikeb & Stenders Late team 😄 #3FM reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
sChatgirl!quote:
Gadverdammequote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:15 schreef 3rdRock het volgende:
ik eet:
[ afbeelding ]
lekker, maar veel te duur om vaak te eten
Ziet er uit als hondenvoerquote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:15 schreef 3rdRock het volgende:
ik eet:
[ afbeelding ]
lekker, maar veel te duur om vaak te eten
mosterd zelf ben ik ook niet dol op, maar in combi met honing is wel lekkerquote:
mmm, bedankt.....nu hoef ik niet meerquote:
heb je ze helemaal zelf opgewarmd in de magnetron? toppper!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:18 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ben wel echt trots op mijn pannenkoek prestatie
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:18 schreef wolfrolf het volgende:
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:17 schreef Pandaplint het volgende:
Wéér een man met een gillende stem. Waar zijn de echte mannen gebleven in de muziekwereld
Eens.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:25 schreef 3rdRock het volgende:
ik vind het origineel van Postmen en Def Rhymz beter.
Heldquote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:18 schreef wolfrolf het volgende:
Zeker! En erg nuttig ook zo'n slipcursusquote:
ik moet eerst nog leren in een slip te gerakenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zeker! En erg nuttig ook zo'n slipcursus
Ik ben trots op je.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:18 schreef wolfrolf het volgende:
Handremquote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik moet eerst nog leren in een slip te geraken
pannenkoek van de weekquote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:18 schreef wolfrolf het volgende:
ah, dankjequote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:37 schreef SilentChaos het volgende:
En met handrem bedoel ik dat je niet te snel moet willen en te handtastelijk moet zijn, alsware er een rem op je hand zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:39 schreef Evertjan het volgende:
eek heel vies plaatjeIk heb viezer gezien (en nee, dat is geen uitdaging voor nog ranzigere plaatjes).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:39 schreef Evertjan het volgende:
eek heel vies plaatjeHeeft dit te maken met de laatste tweet van nos op 3?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.
ja denk het welquote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:40 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Heeft dit te maken met de laatste tweet van nos op 3?
Heb je nu ook dat je steeds het gevoel in de auto hebt dat de achterkant uitbreekt? Daar had ik even last van na de slipcursusquote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zeker! En erg nuttig ook zo'n slipcursus
ik kan wel met stroop eenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:45 schreef ChatGirl het volgende:
Wolf: kan je dit ook maken? http://www.boredpanda.com/creative-pancake-art/
Of deze http://www.buzzfeed.com/t(...)ake-art-for-his-kidsquote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kan wel met stroop eenvan je pannenkoek maken
hij is er mee gestopt iddquote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:47 schreef Promo_Guy het volgende:
Vind het btw jammer dat er geen filmpjes meer online komen op het https://www.youtube.com/user/NPO3FMVideo kanaal.
twitter:3FMVideo twitterde op zaterdag 24-05-2014 om 09:45:45@SannevdB @KQKim de hardeschijf is er mee opgehouden. En ben eigenlijk ook tot een conclusie gekomen dat het geen meerwaarde meer heeft. reageer retweet
twitter:3FMVideo twitterde op zaterdag 24-05-2014 om 09:49:50@SannevdB @KQKim sinds dit jaar plaatsen @coenensander zelf ook fragmenten waardoor alleen playback en stenders filmpjes nog zin hebben. reageer retweet
twitter:3FMVideo twitterde op zaterdag 24-05-2014 om 09:51:33@SannevdB @KQKim Ik vind dat te summier om iedere dag alles na te luisteren/kijken. Het is na 4 jaar mooi geweest. reageer retweet
damn! als ik ooit kinderen krijg hoop ik dat mijn vrouw pannenkoekenkunstenares isquote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Of deze http://www.buzzfeed.com/t(...)ake-art-for-his-kids
Ik zag het. Dat verbaasde mij ook.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:51 schreef Evertjan het volgende:
er zijn trouwens nog steeds mensen die WEEEEKEEENDD tweeten om 19.15
Bedankt. Ik heb hem al gezien net.quote:
Het is me wat.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:55 schreef Evertjan het volgende:
zijn ook iedere week dezelfde die het doen
dat deed je toch al niet boefje!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:56 schreef minthy het volgende:
Kak, vergeten om "WEEEEEKEEEEEEEENNNNDDDD" te tweeten...
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:55 schreef Evertjan het volgende:
zijn ook iedere week dezelfde die het doen
Haha nee dat niet, maar ik wou wel driftend de rotondes door... Totdat ik erachter kwam dat m'n slOpel voorwiel aangedreven isquote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:45 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Heb je nu ook dat je steeds het gevoel in de auto hebt dat de achterkant uitbreekt? Daar had ik even last van na de slipcursus
Even handremmetje erbijquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Haha nee dat niet, maar ik wou wel driftend de rotondes door... Totdat ik erachter kwam dat m'n slOpel voorwiel aangedreven is
Morgen maar ff de chevy van stal halen
Met m'n minthy-account wel eens geflikt. Gewoon om te sarrenquote:
Rebel dat je d'r bent.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Met m'n minthy-account wel eens geflikt. Gewoon om te sarren
wat ben je ook een schelm!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Met m'n minthy-account wel eens geflikt. Gewoon om te sarren
boefjequote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:56 schreef minthy het volgende:
Kak, vergeten om "WEEEEEKEEEEEEEENNNNDDDD" te tweeten...
nee.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:45 schreef ChatGirl het volgende:
Wolf: kan je dit ook maken? http://www.boredpanda.com/creative-pancake-art/
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
nee.
Ik had laatst wel een pannenkoek in mijn onderbroek en toen moest ik naar een toilet op zoek.
Franky Boy! ik heb/had dat singletjequote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:29 schreef wolfrolf het volgende:
Daarna ging ik Kontebonke met een knal.
minthy waardeert deze post.
Kwaliteitsmuziekquote:
*bonkebonkebonk*quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:29 schreef wolfrolf het volgende:
Daarna ging ik Kontebonke met een knal.
minthy waardeert deze post.
ja, jammerquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:37 schreef ChatGirl het volgende:
Trolltopic is gesloten. Het werd net leuk
pics van de bips van je vriendin!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:51 schreef wolfrolf het volgende:
Wehehe mijn vriendin zingt nu het pannekoek in mijn onderbroek lied
Pannenkoek je kont lolquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:51 schreef wolfrolf het volgende:
Wehehe mijn vriendin zingt nu het pannekoek in mijn onderbroek lied
doen ze bij 3FM in de nacht ook wel eens als ze bellers nodig hebben dan belt de producer in met een requestquote:
Vanochtend belde Frank ook met Giel, alleen toen lagen de telefoonlijnen eruit waardoor niemand belde voor een ukeluutje.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:06 schreef Evertjan het volgende:
[..]
doen ze bij 3FM in de nacht ook wel eens als ze bellers nodig hebben dan belt de producer in met een request
ja ok, maar dit was wel heel obvious. en dat is ook de bedoeling natuurlijkquote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:06 schreef Evertjan het volgende:
[..]
doen ze bij 3FM in de nacht ook wel eens als ze bellers nodig hebben dan belt de producer in met een request
ja dat hoorde ik met die vreselijke mop over de Stringelingelingquote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:07 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Vanochtend belde Frank ook met Giel, alleen toen lagen de telefoonlijnen eruit waardoor noemde belde voor een ukeluutje.
Ik had van Frank wel wat beters verwacht inderdaad.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:08 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ja dat hoorde ik met die vreselijke mop over de Stringelingeling
zeheeft ook nog kinderprogramma's gepresenteerd, maar tegenwoordig klust ze een paar weken per jaar bij bij Albert Heijn.quote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:12 schreef 3rdRock het volgende:
Van Sita's wiki:
In 2013 was Sita te zien in de Vlaamse theaters in "Het Sprookjesconcert, de musical" in productie van Event-Team.
Ze was daarin te zien samen met Belgisch Topmodel Dagmar Liekens en Zangeres/Actrice Wanda Joosten.
nu vind ik dat wel, toen vond ik het blij huppelkuttenpopquote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Happy was best een leuk liedje destijds
ze is klein, maar of ze in Assepoester past....quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:13 schreef ChatGirl het volgende:
Ah, ze zit in Assepoester volgens haar Twitter
er bestaat ergens een filmpje van mijn moeder die heel blij doet op dat liedje.....quote:
Dat was vroeger mijn favoriete liedjequote:
ik ging vroeger uit mijn plaat op de Banjo manquote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat was vroeger mijn favoriete liedje
SCHANDE!!! ik zou gelijk een tweet naar hem sturenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:25 schreef 3rdRock het volgende:
Yeppa was helemaal niet met Annie Schilder
Ook zo'n knaller jaquote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:26 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik ging vroeger uit mijn plaat op de Banjo man
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:26 schreef Evertjan het volgende:
[..]
SCHANDE!!! ik zou gelijk een tweet naar hem sturen
slaap lekkerquote:
hij doet de bunnyhop!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:44 schreef Evertjan het volgende:
Danny ligt natuurlijk boven op een playboy bunny
Neehee.quote:
ow, vond ik niet.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Neehee.
Dat nummer was slaapverwekkend.
mwoah, heb wel een aantal keer moeten lachenquote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mwoah, heb wel een aantal keer moeten lachen
welterusten en tot de volgende keer allemaal
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mwoah, heb wel een aantal keer moeten lachen
welterusten en tot de volgende keer allemaal
sporten? wat is dat? nee, voor tijdens het hardlopen heb ik een paar running-cd's ge"kocht", geen idee wat daar op staat, maar volgens mij is het vooral recente dancemuziek met een beetje tempoquote:Op zaterdag 31 mei 2014 09:08 schreef MarijeH het volgende:
Goedemorgen
Welke muziek luisteren jullie tijdens het sporten? Ik ben bezig om een lijstje te maken voor tijdens het sporten.
Zelfde als Rock. Ik heb een hele reeks Ministry of Sound Running cd's gedownload (check TPB). En nog wat van Nike Running en Now That's What I Call Running. Fijne mixen waar je vele trainingen mee vooruit kunt.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 09:08 schreef MarijeH het volgende:
Goedemorgen
Welke muziek luisteren jullie tijdens het sporten? Ik ben bezig om een lijstje te maken voor tijdens het sporten.
Gisteren wezen lopen met de Stenders Late vermaak podcast. Soms een TED talk. Maar meestal luister ik naar Woodkidquote:Op zaterdag 31 mei 2014 09:08 schreef MarijeH het volgende:
Goedemorgen
De sportscho heeft bij mij altijd prima muziek op staan dus neem zelf nooit wat meequote:Op zaterdag 31 mei 2014 09:08 schreef MarijeH het volgende:
Goedemorgen
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 09:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
sporten? wat is dat? nee, voor tijdens het hardlopen heb ik een paar running-cd's ge"kocht", geen idee wat daar op staat, maar volgens mij is het vooral recente dancemuziek met een beetje tempo
google maar eens op running cd en je ziet wel wat ik bedoel.
Bedankt ik zal er een keer naar kijken.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
.
[..]
Zelfde als Rock. Ik heb een hele reeks Ministry of Sound Running cd's gedownload (check TPB). En nog wat van Nike Running en Now That's What I Call Running. Fijne mixen waar je vele trainingen mee vooruit kunt.
Ik krijg meestal the runs van zo'n CD.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 09:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
sporten? wat is dat? nee, voor tijdens het hardlopen heb ik een paar running-cd's ge"kocht", geen idee wat daar op staat, maar volgens mij is het vooral recente dancemuziek met een beetje tempo
google maar eens op running cd en je ziet wel wat ik bedoel.
Hoi Wolfjequote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:17 schreef wolfrolf het volgende:
Muisje
Lang niet gesproken en zo
Alles goed?
Groetjes
inmiddels wel lekker weer??quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoi Wolfje
Ja alles is wel goed hier. Druk weekend als in er zijn veel mensen hier waardoor het huis overvol is en niet alle ruimtes beschikbaar zijn en dat is wel jammer.
Jups lekker weer dat wel.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
inmiddels wel lekker weer??
Hier zonnig
Incomingquote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik krijg meestal the runs van zo'n CD.
Hemelsquote:
Synchroonschijtenquote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hemels
Was gezellig hoordag erna meteen een slippertje gemaakt, dat dan weer wel.
Maar ik had al aangegeven aan haar dat ik tijdens dat slippertje alleen maar aan haar zou denken
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hemels
Was gezellig hoordag erna meteen een slippertje gemaakt, dat dan weer wel.
Maar ik had al aangegeven aan haar dat ik tijdens dat slippertje alleen maar aan haar zou denken
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:46 schreef SilentChaos het volgende:
Oh en verder heeft mijn sanseveria een bloem gekregendat schijnt vrij bijzonder te zijn
Zij vond het nog grappig ookquote:
Ik heb vrij brede interessesquote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]![]()
![]()
ik lig helemaal dubbel hier![]()
![]()
het laatste wat ik verwacht in een post van jou in dit topic was iets met een sanseveria![]()
ik ga het in mijn undersign verwerken.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zij vond het nog grappig ook![]()
als dat geen liefde is
[..]
Ik heb vrij brede interesses
Doe dat nou nietquote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ga het in mijn undersign verwerken.
ze heeft vrij dus ik denk dat er op dit moment allemaal aanbidders bij haar ouders in de tuin staan.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Doe dat nou niet![]()
Hoe'st met jouw muze?
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze heeft vrij dus ik denk dat er op dit moment allemaal aanbidders bij haar ouders in de tuin staan.
ik kan natuurlijk ook naar dat dorp gaan. er wonen er maar een paar met haar achternaam dus met een beetje mazzel....quote:
je kunt nog ff doorsoppen want nu Chef Special met een liedje over jouquote:
ik kijk nietquote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Haaa Mex!
Spannend he dat Roland Garros??!!!
Hoi!quote:
Is dat weer een metafoor voor iets ranzigs?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:46 schreef SilentChaos het volgende:
Oh en verder heeft mijn sanseveria een bloem gekregendat schijnt vrij bijzonder te zijn
je zou het denken, maar ik vermoed dat SC echt een Sanseveria heeft...quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:42 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Is dat weer een metafoor voor iets ranzigs?
Man man manquote:
Niet eens!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:42 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Is dat weer een metafoor voor iets ranzigs?
Dat erna ook.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:07 schreef 3rdRock het volgende:
Die vulkaan heeft zich lavaloos gezopen en heeft nu een behoorlijke krater
ja, prachtig is dat. ik vraag me af of Timur de grappen vantevoren weet....aan z'n reacties te zien vermoed ik van niet...quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:08 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dat erna ook.
"*Timur giechelt.
Lavaloosss...
Kraterrr.
woeee"
die zit naar z'n sanseveria te kijkenquote:
Misschien vond z'n date die plant wel heel leuk en is de plant nu omgedoopt tot sjanseveriaquote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die zit naar z'n sanseveria te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |