De laatste tijd merk ik dat ik een beetje een hardnekkig patroon wat betreft de vrouwtjes vertoon, namelijk:
Meiden zijn geïnteresseerd in mij, maar in 3 van de 4 gevallen komt het er uiteindelijk op neer dat ze a) alleen seks willen of b) wel een relatie met mij beginnen, maar al redelijk snel interesse verliezen. En dan gaat het dus weer uit.
Er zijn ook vrouwen die echt verliefd op mij worden (geen duizenden, een stuk of 4) maar op hen ben ik dan niet verliefd. Dit zijn meer vrouwen die ik als vrienden zie.
Maar het frustreert mij dus nogal; elke keer als ik een meid wel interessant vind, ben ik soms alleen goed genoeg voor seks of meestal hebben ze wel interesse in mij en wordt het wat maar neemt die interesse opvallend snel af.
What goes wrong?!
Ik moet erbij zeggen dat ik niet zo'n ster in communiceren ben en het bij mij wat tijd kost om vertrouwd met iemand te raken.
Daarbij kan ik erg verliefd zijn op zo'n meisje, maar ergens een soort a- relaxed gevoel hebben, alsof ik me niet helemaal op mijn gemak voel bij die persoon.
Ervaringsverhalen of tips oid zijn van harte welkom!
pindazakje