abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 juni 2014 @ 14:37:42 #151
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_140632049
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 14:17 schreef Blik het volgende:

[..]

oef, wat een frustraties zeg. En dat allemaal omdat ene Rene wat dingen roept over België, moet je heel Nederland over een kam scheren. Hoop niet dat jij het rolmodel bent voor de gemiddelde belg :')
Ik heb het over Hollanders, in Belgie kan een nuance gemaakt worden, jeweetz :*
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
  maandag 2 juni 2014 @ 14:40:46 #152
62913 Blik
The one and Only!
pi_140632138
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 14:37 schreef misteriks het volgende:

[..]

Ik heb het over Hollanders, in Belgie kan een nuance gemaakt worden, jeweetz :*
Waaruit blijkt dat het over Hollanders gaat?
pi_140632356
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 14:40 schreef Blik het volgende:

[..]

Waaruit blijkt dat het over Hollanders gaat?
Dat staat er toch?
  maandag 2 juni 2014 @ 14:49:09 #154
62913 Blik
The one and Only!
pi_140632410
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2014 14:47 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat staat er toch?
Nee, er staat Nederlanders, geen Hollanders :)
  maandag 2 juni 2014 @ 14:50:19 #155
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_140632446
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:46 schreef TLC het volgende:

[..]

Een WK finale Nederland-Belgie... :D :D stel je voor :D :D _O_ _O_
_O_ _O_
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  maandag 2 juni 2014 @ 14:50:39 #156
131800 Tarado
capô de fusca
pi_140632461
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 14:49 schreef Blik het volgende:

[..]

Ik ben beide
pi_140632498
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 14:49 schreef Blik het volgende:

[..]

Oh, ik las "een typische Hollander". In België wordt dat onderscheid vaak gemaakt.
  maandag 2 juni 2014 @ 14:59:51 #158
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_140632769
Je moet vd Gijp en het programma VI sowieso met een korrel zout nemen. :) Het is niet een typisch serieus praatprogramma, meer kroegpraat waar men af en toe foute grappen maakt, maar waar er ook hele zinnige dingen over voetbal gezegd worden. vd Gijp speelt af en toe de clown, maar heeft ook vaak de beste kijk op voetbal.
Voor buitenstanders kan het programma lomp of respectloos overkomen. Ze hebben ook de nodige 'vijanden' in de Nederlandse voetbalwereld.

Als je het programma vaak genoeg volgt weet je dat vd Gijp veel respect heeft voor de huidige Belgische ploeg, maar dat hij denkt dat ze de spelers missen die op de echte beslissende momenten het verschil maken.

Zelf denk ik er ook zo over. België heeft hele goede spelers en een sterke ploeg die kan domineren. Maar mocht het een wedstrijdje wat minder gaan is er dan een speler die uit het niets de overwinning voor België gaat stelen?
De oefenwedstrijd tegen Colombia bijvoorbeeld heb ik gezien. België was beter, maar Colombia won.
Daarom denk ik dat Duitsland een betere tegenstander voor Belgie zou zijn in de 8ste finale dan Portugal.
  Redactie Sport maandag 2 juni 2014 @ 15:03:42 #159
274204 crew  Mexicanobakker
pi_140632866
Gijp heeft de wijsheid in pacht.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_140632889
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 12:44 schreef JenHermes het volgende:

Rene heeft hier volkomen gelijk. Belgen zijn Internationaal gewoon niet bepalend terwijl Nederland tal van bepalende spelers heeft gehad. Fellaini is een enorm matige speler, het enige wat hij doet is op pure domme wilskracht elke bal naar voren rossen zonder te kijken wie of wat er staat. Chadli en Dembele waren leuk in een Micky mouse league maar ook daar buiten stellen ze geen kut voor. Jan Verthongen had een groot aandeel in het landskampioenschap van Ajax in 2012, daarna ook niets meer van gehoord, Alderweireld zit op de bank bij Atleti, Witsel speelt in een matige competitie in Rusland waar hooligans elk weekend de competitie verstieren en van Dries Mertens hebben we de laatste tijd ook niet veel gehoord
Jij volgt het voetbal niet echt hè ?
pi_140633204
quote:

[..]

Nederland moet eerst nog winnen tegen Spanje en Chili, en Belgie tegen Rusland, Nederland heeft inderdaad een moeilijkere groep, maar aangezien ik half Italiaan en Pool ben (jammer dat Polen niet meedoet trouwens), hoop ik eerder op een finale Italie-Brazilie, of Italie-Belgie en Italie dan zijn 5de wereldkampioenschap te doen! Zoals 8 jaar gelden in Duitsland!

Forza Azzurri!

P.S.: Ik hoop wel dat Belgie ver geraakt op het WK, maar tegen Duitsland (Klose, Podolski, Ozil...) of Portugal (Ronaldo, Nani, Coentrao...) zie ik hun toch niet winnen hoor...
  maandag 2 juni 2014 @ 15:19:33 #162
62913 Blik
The one and Only!
pi_140633310
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 15:15 schreef LucaJ het volgende:

[..]

Nederland moet eerst nog winnen tegen Spanje en Chili, en Belgie tegen Rusland, Nederland heeft inderdaad een moeilijkere groep, maar aangezien ik half Italiaan en Pool ben (jammer dat Polen niet meedoet trouwens), hoop ik eerder op een finale Italie-Brazilie, of Italie-Belgie en Italie dan zijn 5de wereldkampioenschap te doen! Zoals 8 jaar gelden in Duitsland!

Forza Azzurri!

P.S.: Ik hoop wel dat Belgie ver geraakt op het WK, maar tegen Duitsland (Klose, Podolski, Ozil...) of Portugal (Ronaldo, Nani, Coentrao...) zie ik hun toch niet winnen hoor...
Ik zou Portugal niet te hoog inschatten, veel kwaliteit qua individuen maar qua team niet echt goed. Zijn niet voor niets met de hakken over de sloot gekwalificeerd. België zou echt wel eens kans hebben tegen Portugal, maar Duitsland of Italie wordt wel lastig
  maandag 2 juni 2014 @ 15:49:54 #163
97643 misteriks
pi_140634222
quote:

[..]

Een halve finale is het hoogst haalbare; kan er wel 1tje de finale spelen en de andere voor brons :P
  maandag 2 juni 2014 @ 16:46:23 #164
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_140636037
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 15:19 schreef Blik het volgende:

[..]

Ik zou Portugal niet te hoog inschatten, veel kwaliteit qua individuen maar qua team niet echt goed. Zijn niet voor niets met de hakken over de sloot gekwalificeerd. België zou echt wel eens kans hebben tegen Portugal, maar Duitsland of Italie wordt wel lastig
Belgie kan wel winnen van italie denk ik.
  maandag 2 juni 2014 @ 16:46:38 #165
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_140636053
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 14:59 schreef escalatie het volgende:
Zelf denk ik er ook zo over. België heeft hele goede spelers en een sterke ploeg die kan domineren. Maar mocht het een wedstrijdje wat minder gaan is er dan een speler die uit het niets de overwinning voor België gaat stelen?
De oefenwedstrijd tegen Colombia bijvoorbeeld heb ik gezien. België was beter, maar Colombia won.
Daarom denk ik dat Duitsland een betere tegenstander voor Belgie zou zijn in de 8ste finale dan Portugal.
Ik vind net dat België zelden domineert en geregeld uit het niets door een flits wint. En telkens flitsen van andere spelers, ook zeker niet altijd dezelfde.

België heeft (voorlopig) niet al te veel spelers die constant een heel hoog niveau halen, wel een hoop die dat sporadisch kunnen en er zijn er in elke wedstrijd atlijd wel één of twee die zo'n dag hebben omdat er nu eenmaal wel heel veel subtop-Belgen zijn.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 2 juni 2014 @ 17:00:02 #166
97643 misteriks
pi_140636553
quote:
99s.gif Op maandag 2 juni 2014 16:46 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Ik vind net dat België zelden domineert en geregeld uit het niets door een flits wint. En telkens flitsen van andere spelers, ook zeker niet altijd dezelfde.

België heeft (voorlopig) niet al te veel spelers die constant een heel hoog niveau halen, wel een hoop die dat sporadisch kunnen en er zijn er in elke wedstrijd atlijd wel één of twee die zo'n dag hebben omdat er nu eenmaal wel heel veel subtop-Belgen zijn.
True, maar als niet enkel Witsel maar de rest van de stofzuigers in vorm zijn kan door dit middenveld wel gedomineerd worden hoor; tijdens de voorronde bleek dit toch, op sommige momenten domineerden ze omdat dit middenveld in vorm een blok beton is
pi_140639169
België speelt veel beter tegen de betere ploegen. In kwalificaties hadden ze het altijd lastig tegen Macedonië of Wales bijvoorbeeld , terwijl ze tegen Servië en Kroatië veel beter speelde. Als ze meer ruimte krijgen is deze ploeg echt heel gevaarlijk.

Ik denk daarom ook dat de wedstrijd tegen Algerije de moeilijkste gaat woorden , die gaan daar echt een muur zetten en dan counteren met hun snelle flanken (wat ook het zwakke punt zal zijn van België wegens de beperkte backs).

Eens ze de 1ste ronde overleven gaan ze volgens mij echt wel kunnen verrassen , vanaf dan zal er ook minder druk zijn. Tegen Duitsland zal het wel kansloos zijn , maar tegen Portugal geef ik ze veel kans , eens ze die verslaan kan echt alles gebeuren
  Moderator maandag 2 juni 2014 @ 19:13:32 #168
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_140640911
quote:
Danté Bonfim zal op het WK deel uitmaken van de selectie van het Braziliaanse elftal. De verdediger van Bayern München was er bijna actief met... de Rode Duivels.

"Ik kreeg in 2009 een invitatie van België om voor hen te spelen. Ik sprak met de bondscoach en verschillende andere mensen van de bond, het papierwerk was al klaar. Maar ik wilde niet voor een ander land spelen. We hebben een gesprek gevoerd, maar ik werd niet enthousiast van hetgeen zij mij vertelden", vertelt de ex-speler van Sporting Charleroi en Standard in de Braziliaanse pers.

"Ja, ik kreeg een uitnodiging om voor een ander land te spelen, maar mijn hart klopt meer voor Brazilië. Ik zei dat het beter was voor mij om mijn droom om voor Brazilië te spelen na te blijven jagen, dan er in een vroegtijdig stadium een eind aan te maken."
Kompany-Dante centraal zou wel leuk zijn :P moest Dante voor Belgie gekozen hebben
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_140641111
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 19:13 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Kompany-Dante centraal zou wel leuk zijn :P moest Dante voor Belgie gekozen hebben
Dan had hij ook 5 jaar in België moeten wonen...
  maandag 2 juni 2014 @ 19:20:01 #170
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_140641205
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 12:44 schreef JenHermes het volgende:

Rene heeft hier volkomen gelijk. Belgen zijn Internationaal gewoon niet bepalend terwijl Nederland tal van bepalende spelers heeft gehad. Fellaini is een enorm matige speler, het enige wat hij doet is op pure domme wilskracht elke bal naar voren rossen zonder te kijken wie of wat er staat. Chadli en Dembele waren leuk in een Micky mouse league maar ook daar buiten stellen ze geen kut voor. Jan Verthongen had een groot aandeel in het landskampioenschap van Ajax in 2012, daarna ook niets meer van gehoord, Alderweireld zit op de bank bij Atleti, Witsel speelt in een matige competitie in Rusland waar hooligans elk weekend de competitie verstieren en van Dries Mertens hebben we de laatste tijd ook niet veel gehoord
:') Jeetje wat ben jij dan enorm slecht geïnformeerd zeg.
Ik ga hier gewoon niet op in, maar toch een klein puntje van kritiek op jouw 'analyse': Mertens heeft 33 wedstrijden gespeeld en 11 doelpunten gemaakt. Je gaat me toch niet zeggen dat dit slecht is wetende dat hij nooit volledige matchen speelt en een invallersstatuut heeft.
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  maandag 2 juni 2014 @ 20:12:10 #171
414204 WoordenShuffelaar
Wereldkampioen shuffelaar
pi_140643505
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 18:23 schreef Belgosome het volgende:
België speelt veel beter tegen de betere ploegen. In kwalificaties hadden ze het altijd lastig tegen Macedonië of Wales bijvoorbeeld , terwijl ze tegen Servië en Kroatië veel beter speelde. Als ze meer ruimte krijgen is deze ploeg echt heel gevaarlijk.

Ik denk daarom ook dat de wedstrijd tegen Algerije de moeilijkste gaat woorden , die gaan daar echt een muur zetten en dan counteren met hun snelle flanken (wat ook het zwakke punt zal zijn van België wegens de beperkte backs).

Eens ze de 1ste ronde overleven gaan ze volgens mij echt wel kunnen verrassen , vanaf dan zal er ook minder druk zijn. Tegen Duitsland zal het wel kansloos zijn , maar tegen Portugal geef ik ze veel kans , eens ze die verslaan kan echt alles gebeuren
Duitsland heeft gelijk gespeeld tegen moterfoking Kameroen. Je kunt mij niet wijsmaken dat Belgenland kansloos is tegen Duitsland en moterfoking Kameroen niet. Ik denk dat de Belgen met 110 vingers in de anale ingang van wilmots Duitsland verslaan.
Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.
  maandag 2 juni 2014 @ 20:23:42 #172
317370 Spies
They're gonna find us
pi_140644112
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:12 schreef WoordenShuffelaar het volgende:

[..]

Duitsland heeft gelijk gespeeld tegen moterfoking Kameroen. Je kunt mij niet wijsmaken dat Belgenland kansloos is tegen Duitsland en moterfoking Kameroen niet. Ik denk dat de Belgen met 110 vingers in de anale ingang van wilmots Duitsland verslaan.
Dat was een moterfoking oefenwedstrijd, geen graadmeter dus.
  maandag 2 juni 2014 @ 20:25:56 #173
414204 WoordenShuffelaar
Wereldkampioen shuffelaar
pi_140644220
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:23 schreef Spies het volgende:

[..]

Dat was een moterfoking oefenwedstrijd, geen graadmeter dus.
Alsof men niet zijn uiterste best doet tijdens een oefeninterland. Dat jij zo een upgiver bent betekent nog niet dat Duitsland dat ook is.
Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.
  maandag 2 juni 2014 @ 20:28:02 #174
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_140644327
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2014 19:17 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dan had hij ook 5 jaar in België moeten wonen...
Hij woonde al in Moeskroen toen hij nog voor Lille speelde. Lille doet dat met meerdere buitenlandse spelers om fiscale redenen ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_140644810
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:28 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Hij woonde al in Moeskroen toen hij nog voor Lille speelde. Lille doet dat met meerdere buitenlandse spelers om fiscale redenen ...
Dan was het mogelijk geweest ja. :) Toch wel knap. Op je 26e in België spelen, willen gaan voor het Braziliaanse elftal en het nog halen ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')