Ik ben beidequote:Op maandag 2 juni 2014 14:49 schreef Blik het volgende:
[..]
Nee, er staat Nederlanders, geen Hollanders
Oh, ik las "een typische Hollander". In België wordt dat onderscheid vaak gemaakt.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:49 schreef Blik het volgende:
[..]
Nee, er staat Nederlanders, geen Hollanders
Jij volgt het voetbal niet echt hè ?quote:Op maandag 2 juni 2014 12:44 schreef JenHermes het volgende:
Rene heeft hier volkomen gelijk. Belgen zijn Internationaal gewoon niet bepalend terwijl Nederland tal van bepalende spelers heeft gehad. Fellaini is een enorm matige speler, het enige wat hij doet is op pure domme wilskracht elke bal naar voren rossen zonder te kijken wie of wat er staat. Chadli en Dembele waren leuk in een Micky mouse league maar ook daar buiten stellen ze geen kut voor. Jan Verthongen had een groot aandeel in het landskampioenschap van Ajax in 2012, daarna ook niets meer van gehoord, Alderweireld zit op de bank bij Atleti, Witsel speelt in een matige competitie in Rusland waar hooligans elk weekend de competitie verstieren en van Dries Mertens hebben we de laatste tijd ook niet veel gehoord
Nederland moet eerst nog winnen tegen Spanje en Chili, en Belgie tegen Rusland, Nederland heeft inderdaad een moeilijkere groep, maar aangezien ik half Italiaan en Pool ben (jammer dat Polen niet meedoet trouwens), hoop ik eerder op een finale Italie-Brazilie, of Italie-Belgie en Italie dan zijn 5de wereldkampioenschap te doen! Zoals 8 jaar gelden in Duitsland!quote:Op maandag 2 juni 2014 13:46 schreef TLC het volgende:
[..]
Een WK finale Nederland-Belgie...![]()
stel je voor
![]()
![]()
![]()
Ik zou Portugal niet te hoog inschatten, veel kwaliteit qua individuen maar qua team niet echt goed. Zijn niet voor niets met de hakken over de sloot gekwalificeerd. België zou echt wel eens kans hebben tegen Portugal, maar Duitsland of Italie wordt wel lastigquote:Op maandag 2 juni 2014 15:15 schreef LucaJ het volgende:
[..]
Nederland moet eerst nog winnen tegen Spanje en Chili, en Belgie tegen Rusland, Nederland heeft inderdaad een moeilijkere groep, maar aangezien ik half Italiaan en Pool ben (jammer dat Polen niet meedoet trouwens), hoop ik eerder op een finale Italie-Brazilie, of Italie-Belgie en Italie dan zijn 5de wereldkampioenschap te doen! Zoals 8 jaar gelden in Duitsland!
Forza Azzurri!
P.S.: Ik hoop wel dat Belgie ver geraakt op het WK, maar tegen Duitsland (Klose, Podolski, Ozil...) of Portugal (Ronaldo, Nani, Coentrao...) zie ik hun toch niet winnen hoor...
Een halve finale is het hoogst haalbare; kan er wel 1tje de finale spelen en de andere voor bronsquote:Op maandag 2 juni 2014 13:46 schreef TLC het volgende:
[..]
Een WK finale Nederland-Belgie...![]()
stel je voor
![]()
![]()
![]()
Belgie kan wel winnen van italie denk ik.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:19 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik zou Portugal niet te hoog inschatten, veel kwaliteit qua individuen maar qua team niet echt goed. Zijn niet voor niets met de hakken over de sloot gekwalificeerd. België zou echt wel eens kans hebben tegen Portugal, maar Duitsland of Italie wordt wel lastig
Ik vind net dat België zelden domineert en geregeld uit het niets door een flits wint. En telkens flitsen van andere spelers, ook zeker niet altijd dezelfde.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:59 schreef escalatie het volgende:
Zelf denk ik er ook zo over. België heeft hele goede spelers en een sterke ploeg die kan domineren. Maar mocht het een wedstrijdje wat minder gaan is er dan een speler die uit het niets de overwinning voor België gaat stelen?
De oefenwedstrijd tegen Colombia bijvoorbeeld heb ik gezien. België was beter, maar Colombia won.
Daarom denk ik dat Duitsland een betere tegenstander voor Belgie zou zijn in de 8ste finale dan Portugal.
True, maar als niet enkel Witsel maar de rest van de stofzuigers in vorm zijn kan door dit middenveld wel gedomineerd worden hoor; tijdens de voorronde bleek dit toch, op sommige momenten domineerden ze omdat dit middenveld in vorm een blok beton isquote:Op maandag 2 juni 2014 16:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik vind net dat België zelden domineert en geregeld uit het niets door een flits wint. En telkens flitsen van andere spelers, ook zeker niet altijd dezelfde.
België heeft (voorlopig) niet al te veel spelers die constant een heel hoog niveau halen, wel een hoop die dat sporadisch kunnen en er zijn er in elke wedstrijd atlijd wel één of twee die zo'n dag hebben omdat er nu eenmaal wel heel veel subtop-Belgen zijn.
Kompany-Dante centraal zou wel leuk zijnquote:Danté Bonfim zal op het WK deel uitmaken van de selectie van het Braziliaanse elftal. De verdediger van Bayern München was er bijna actief met... de Rode Duivels.
"Ik kreeg in 2009 een invitatie van België om voor hen te spelen. Ik sprak met de bondscoach en verschillende andere mensen van de bond, het papierwerk was al klaar. Maar ik wilde niet voor een ander land spelen. We hebben een gesprek gevoerd, maar ik werd niet enthousiast van hetgeen zij mij vertelden", vertelt de ex-speler van Sporting Charleroi en Standard in de Braziliaanse pers.
"Ja, ik kreeg een uitnodiging om voor een ander land te spelen, maar mijn hart klopt meer voor Brazilië. Ik zei dat het beter was voor mij om mijn droom om voor Brazilië te spelen na te blijven jagen, dan er in een vroegtijdig stadium een eind aan te maken."
Dan had hij ook 5 jaar in België moeten wonen...quote:Op maandag 2 juni 2014 19:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kompany-Dante centraal zou wel leuk zijnmoest Dante voor Belgie gekozen hebben
quote:Op maandag 2 juni 2014 12:44 schreef JenHermes het volgende:
Rene heeft hier volkomen gelijk. Belgen zijn Internationaal gewoon niet bepalend terwijl Nederland tal van bepalende spelers heeft gehad. Fellaini is een enorm matige speler, het enige wat hij doet is op pure domme wilskracht elke bal naar voren rossen zonder te kijken wie of wat er staat. Chadli en Dembele waren leuk in een Micky mouse league maar ook daar buiten stellen ze geen kut voor. Jan Verthongen had een groot aandeel in het landskampioenschap van Ajax in 2012, daarna ook niets meer van gehoord, Alderweireld zit op de bank bij Atleti, Witsel speelt in een matige competitie in Rusland waar hooligans elk weekend de competitie verstieren en van Dries Mertens hebben we de laatste tijd ook niet veel gehoord
Duitsland heeft gelijk gespeeld tegen moterfoking Kameroen. Je kunt mij niet wijsmaken dat Belgenland kansloos is tegen Duitsland en moterfoking Kameroen niet. Ik denk dat de Belgen met 110 vingers in de anale ingang van wilmots Duitsland verslaan.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:23 schreef Belgosome het volgende:
België speelt veel beter tegen de betere ploegen. In kwalificaties hadden ze het altijd lastig tegen Macedonië of Wales bijvoorbeeld , terwijl ze tegen Servië en Kroatië veel beter speelde. Als ze meer ruimte krijgen is deze ploeg echt heel gevaarlijk.
Ik denk daarom ook dat de wedstrijd tegen Algerije de moeilijkste gaat woorden , die gaan daar echt een muur zetten en dan counteren met hun snelle flanken (wat ook het zwakke punt zal zijn van België wegens de beperkte backs).
Eens ze de 1ste ronde overleven gaan ze volgens mij echt wel kunnen verrassen , vanaf dan zal er ook minder druk zijn. Tegen Duitsland zal het wel kansloos zijn , maar tegen Portugal geef ik ze veel kans , eens ze die verslaan kan echt alles gebeuren
Dat was een moterfoking oefenwedstrijd, geen graadmeter dus.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:12 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Duitsland heeft gelijk gespeeld tegen moterfoking Kameroen. Je kunt mij niet wijsmaken dat Belgenland kansloos is tegen Duitsland en moterfoking Kameroen niet. Ik denk dat de Belgen met 110 vingers in de anale ingang van wilmots Duitsland verslaan.
Alsof men niet zijn uiterste best doet tijdens een oefeninterland. Dat jij zo een upgiver bent betekent nog niet dat Duitsland dat ook is.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:23 schreef Spies het volgende:
[..]
Dat was een moterfoking oefenwedstrijd, geen graadmeter dus.
Hij woonde al in Moeskroen toen hij nog voor Lille speelde. Lille doet dat met meerdere buitenlandse spelers om fiscale redenen ...quote:Op maandag 2 juni 2014 19:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan had hij ook 5 jaar in België moeten wonen...
Dan was het mogelijk geweest ja.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:28 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Hij woonde al in Moeskroen toen hij nog voor Lille speelde. Lille doet dat met meerdere buitenlandse spelers om fiscale redenen ...
Upgiverquote:Op maandag 2 juni 2014 20:25 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Alsof men niet zijn uiterste best doet tijdens een oefeninterland. Dat jij zo een upgiver bent betekent nog niet dat Duitsland dat ook is.
Mooi programma inderdaad!quote:Op maandag 2 juni 2014 21:26 schreef Replicat het volgende:
Mooi portret van België - Kroatië nu op "één" ... Lukaku!
Waarom is het knap dat hij op zijn 26e in Belgie speelt? Wat is daar zo bijzonder aan slet?quote:Op maandag 2 juni 2014 20:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan was het mogelijk geweest ja.Toch wel knap. Op je 26e in België spelen, willen gaan voor het Braziliaanse elftal en het nog halen ook.
Waarom is het knap dat hij als 26jarige in België speelt poeperquote:Op maandag 2 juni 2014 20:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan was het mogelijk geweest ja.Toch wel knap. Op je 26e in België spelen, willen gaan voor het Braziliaanse elftal en het nog halen ook.
Hij speelde op zn 26ste nog maar in Belgie. Dan acht je de kans toch ni groot dat hij uiteindelijk nog de wereldtop haalt?quote:Op maandag 2 juni 2014 22:23 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Waarom is het knap dat hij op zijn 26e in Belgie speelt? Wat is daar zo bijzonder aan slet?
Gewoon even goed lezen en zelf nadenken.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:23 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Waarom is het knap dat hij op zijn 26e in Belgie speelt? Wat is daar zo bijzonder aan slet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |