En met Tom Coninxquote:
Het valt nog mee dat ze een mooi gezichtje heeftquote:
Wel al de halve Belgische voetbalwereld over haar gehad.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:49 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Het valt nog mee dat ze een mooi gezichtje heeft
Ik mag hopen dat ze nog wel beter kunnen dan dit, want er zitten toch echt te veel slordigheden in, slechte voorzetten terwijl er helemaal geen druk is en zo.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik hoop een ding dat Belgie niet te vroeg prikt
Ik hoop het ook, want dit was echt niet goed.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze nog wel beter kunnen dan dit, want er zitten toch echt te veel slordigheden in, slechte voorzetten terwijl er helemaal geen druk is en zo.
Maar ik schat Algerije en Zuid Korea niet hoger dan Zwedenquote:Op zondag 1 juni 2014 22:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze nog wel beter kunnen dan dit, want er zitten toch echt te veel slordigheden in, slechte voorzetten terwijl er helemaal geen druk is en zo.
Dan zullen die wedstrijden geen probleem zijn als ze geconcentreerd spelen. Vandaag is het weer wat rommelig rondlopen en hopen op een klasseflits.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar ik schat Algerije en Zuid Korea niet hoger dan Zweden
Zweden zou zich in Azie, Afrika en N-Am makkelijk kwalificeren.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Klopt daarom zou je 50% Europees en 50% niet Europees moeten zijn op het WKquote:Op zondag 1 juni 2014 22:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zweden zou zich in Azie, Afrika en N-Am makkelijk kwalificeren.
Jij niet alleen.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:26 schreef lolcat8811 het volgende:
Had graag nog wat meer van Januzaj gezien
Idd. En bv. Ecuador haalt het ook alleen maar omdat ze op grote hoogte spelen.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Klopt daarom zou je 50% Europees en 50% niet Europees moeten zijn op het WK
Zweden, Denemarken en Turkije zijn gewoon veel beter dan Algerije, Zuid - Korea en Honduras
En dat weet je hoe?quote:Op zondag 1 juni 2014 21:57 schreef kristyle het volgende:
[..]
Wel al de halve Belgische voetbalwereld over haar gehad.
Is toch geen publiek geheim meer dat onder andere Leye er al eens opgezeten heeft.quote:
Bolivia bedoel je ?quote:Op zondag 1 juni 2014 22:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Idd. En bv. Ecuador haalt het ook alleen maar omdat ze op grote hoogte spelen.
Zweden geeft geen neuk om deze vriendschappelijke wedstrijd, Algerije en Zuid-Korea geven wel wat om een WK wedstrijd. Maar goed, ga er vooral vanuit dat België de groepsfase doorkomt en Duitsland ontloopt.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Doen die mee aan het WK? Ecuador pakt alleen thuis op hoogte punten. Uit hebben ze nauwelijks punten gepakt.quote:
Van Bolivia is het bekend dat die op grote hoogte spelen en thuis alle punten halen, bij Ecuador wist ik dit niet.quote:Op maandag 2 juni 2014 06:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Doen die mee aan het WK? Ecuador pakt alleen thuis op hoogte punten. Uit hebben ze nauwelijks punten gepakt.
Quito, de hoofdstad, ligt toch echt 2850 meter boven zeeniveauquote:Op maandag 2 juni 2014 06:50 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Van Bolivia is het bekend dat die op grote hoogte spelen en thuis alle punten halen, bij Ecuador wist ik dit niet.
Die doen hetzelfde, alleen wat beter dan Bolivia. Uit is het wel drama.quote:Op maandag 2 juni 2014 06:50 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Van Bolivia is het bekend dat die op grote hoogte spelen en thuis alle punten halen, bij Ecuador wist ik dit niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |