quote:Op zondag 1 juni 2014 15:15 schreef Keano het volgende:
Die afgunst richting België is echt stuitend en arrogant moet ik zeggen. Ik hoop dat de Belgen op dit forum 'ons' niet over een kam scheren. Ik hoop namelijk van ganse harte dat België hoge ogen gaat gooien.
Ik woon zelf in Brabant en heb echt 100 keer meer met het Belgische voetbalelftal dan bijv Brazilië, Portugal, Italië of wie dan ook.
Laat die gasten toch blij zijn. Ze hebben nu eens een mooie generatie voetballers en spelen na 12 jaar weer mee. Mooi toch. Mocht NL er al vroeg uitvliegen dan gaat mijn support naar de zuiderburen.
Dat is wederzijds Keano, 4 jaar terug ook alquote:Op zondag 1 juni 2014 15:15 schreef Keano het volgende:
Die afgunst richting België is echt stuitend en arrogant moet ik zeggen. Ik hoop dat de Belgen op dit forum 'ons' niet over een kam scheren. Ik hoop namelijk van ganse harte dat België hoge ogen gaat gooien.
Ik woon zelf in Brabant en heb echt 100 keer meer met het Belgische voetbalelftal dan bijv Brazilië, Portugal, Italië of wie dan ook.
Laat die gasten toch blij zijn. Ze hebben nu eens een mooie generatie voetballers en spelen na 12 jaar weer mee. Mooi toch. Mocht NL er al vroeg uitvliegen dan gaat mijn support naar de zuiderburen.
Uitzonderlijk op VTM vanavond. Denk niet dat jullie dat in Nederland kunnen krijgen.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:17 schreef Tinos85 het volgende:
Zweden - België wordt gewoon op België uitgezonden vanavond?
We hebben alleen canvas en 1 iddquote:Op zondag 1 juni 2014 19:09 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Uitzonderlijk op VTM vanavond. Denk niet dat jullie dat in Nederland kunnen krijgen.
Zal zo al m'n zenders eens langsgaan. Is denk ik wel een mooi potje.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:09 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Uitzonderlijk op VTM vanavond. Denk niet dat jullie dat in Nederland kunnen krijgen.
Thanxquote:Op zondag 1 juni 2014 20:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
http://nieuws.vtm.be/wk2014/94939-livestream-zweden-belgie
Hij zit gewoon op de bankquote:Op zondag 1 juni 2014 20:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die heeft wel wat beters te doen, op het strand liggen bijvoorbeeld.
quote:Op zondag 1 juni 2014 21:06 schreef Reya het volgende:
Niet verkeerd, inderdaad. Wel slecht verdedigd.
hoezo ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |