abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 juni 2014 @ 15:40:52 #226
131800 Tarado
capô de fusca
pi_140707622
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2014 15:37 schreef Halcon het volgende:

[..]

Waar blijkt dat dan uit?
uit jouw reacties, verder prima dat je een België fan bent hoor maar je hoeft niet als een ambassadeur alles wat krom is recht te praten.

Voor een elftal in de voorbereiding is dit gewoon een verkeerde afleiding, natuurlijk zal het niet fataal zijn maar het blijft een onnodige stommiteit.
pi_140707741
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 15:40 schreef Tarado het volgende:

[..]

uit jouw reacties, verder prima dat je een België fan bent hoor maar je hoeft niet als een ambassadeur alles wat krom is recht te praten.

Voor een elftal in de voorbereiding is dit gewoon een verkeerde afleiding, natuurlijk zal het niet fataal zijn maar het blijft een onnodige stommiteit.
Ik geef gewoon aan dat het iets niet boeiends is. Het is me nog steeds niet duidelijk waarom de voorbereiding nu verstoord zou zijn....
  woensdag 4 juni 2014 @ 15:54:37 #228
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_140708039
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 15:40 schreef Tarado het volgende:

[..]

Jan Mulder verwoorde het deze week in humo, Nederland wil te hard streven naar perfectie, de Belgen hebben dit niet in die mate en dat kan net hun sterkte worden in een toernooi als dit. Dat je niet al te snel afgeleid bent van imperfecties. In een vriendschappelijk wedstrijdje is dit een imperfectie en niet een blaam zoals je het zo graag wil noemen. Als dit gebeurt tijdens een wedstrijd met inzet, dan is het inderdaad een grote blamage en niets minder.
pi_140708423
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2014 15:37 schreef Halcon het volgende:

[..]

Waar blijkt dat dan uit?
Misschien boeit het niet qua voorbereiding maar het is toch gewoon dom en amateuristisch. Zoiets gebeurt niet eens in de 5e klasse zondagamateurs.
  woensdag 4 juni 2014 @ 16:06:46 #230
131800 Tarado
capô de fusca
pi_140708434
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 15:54 schreef kl1172 het volgende:

[..]

Jan Mulder verwoorde het deze week in humo, Nederland wil te hard streven naar perfectie, de Belgen hebben dit niet in die mate en dat kan net hun sterkte worden in een toernooi als dit. Dat je niet al te snel afgeleid bent van imperfecties. In een vriendschappelijk wedstrijdje is dit een imperfectie en niet een blaam zoals je het zo graag wil noemen. Als dit gebeurt tijdens een wedstrijd met inzet, dan is het inderdaad een grote blamage en niets minder.
Noem het een onnodige imperfectie dan, hoe dan ook het leidt af ook al zou dat misschien in kleine mate zijn.

En Jan Mulder kan ik niet serieus nemen, je moet niet vergeten dat al deze jongens bij profclubs spelen waar alles tot in de puntjes verzorgd is.

Het af doen als niets is ook gewoon je kop in het zand steken. en heeft niets met Nederlanders of Belgen te maken.
pi_140708771
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 16:06 schreef Tarado het volgende:

[..]

Noem het een onnodige imperfectie dan, hoe dan ook het leidt af ook al zou dat misschien in kleine mate zijn.

En Jan Mulder kan ik niet serieus nemen, je moet niet vergeten dat al deze jongens bij profclubs spelen waar alles tot in de puntjes verzorgd is.

Het af doen als niets is ook gewoon je kop in het zand steken. en heeft niets met Nederlanders of Belgen te maken.
Zo snel zijn wij niet afgeleid hoor ... :{w daar kunnen we mee weg.
Niet vergeten dat profs van tijd voor een anekdote zorgen .
Bij deze, hebben de 2de klassers wat voer om op door te teren .
Laat het weten als je klaar bent voor de volgende stap, woordjes leren .
  woensdag 4 juni 2014 @ 16:25:57 #232
131800 Tarado
capô de fusca
pi_140709118
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 16:16 schreef tim-tom het volgende:

[..]

Zo snel zijn wij niet afgeleid hoor ... :{w daar kunnen we mee weg.
Niet vergeten dat profs van tijd voor een anekdote zorgen .
Bij deze, hebben de 2de klassers wat voer om op door te teren .
Laat het weten als je klaar bent voor de volgende stap, woordjes leren .
Jij speelt niet dus het gaat niet om jou, het gaat erom dat een coach fouten maakt en dat aan de spelers uit moet leggen die er in meer of mindere mate van zullen balen, als je dan niet begrijpt dat dit verstorend werkt dan houdt het op.
pi_140709152
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2014 15:19 schreef Halcon het volgende:

[..]

Waarom? Je moet statistiekjes prefereren boven een ideale voorbereiding op het WK :?
Dat is wel waar maar je bent het toch wel met me eens dat het gewoon dom en amateuristisch is. Zoiets gebeurt bij de 5e klasse zondagamateurs nog niet eens.
pi_140709583
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 16:25 schreef Tarado het volgende:

[..]

Jij speelt niet dus het gaat niet om jou, het gaat erom dat een coach fouten maakt en dat aan de spelers uit moet leggen die er in meer of mindere mate van zullen balen, als je dan niet begrijpt dat dit verstorend werkt dan houdt het op.
Je laatste zijn je[de] beste .
pi_140709650
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 16:26 schreef Wouterw17 het volgende:

[..]

Dat is wel waar maar je bent het toch wel met me eens dat het gewoon dom en amateuristisch is. Zoiets gebeurt bij de 5e klasse zondagamateurs nog niet eens.
We zullen ons niet tegen laten houden door een paar 3de rangs criticise .
pi_140710117
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 16:42 schreef tim-tom het volgende:

[..]

We zullen ons niet tegen laten houden door een paar 3de rangs criticise .
Jullie Belgen zijn wel snel op je pik getrapt volgens mij. Wat is er nou kritisch aan? Ik zeg toch niks over de voetballende kwaliteiten van België. Ik zeg alleen dat ze gewoon een domme fout maken wat niet zou mogen bij een nationaal elftal. Dat lijkt me gewoon een feit.
  woensdag 4 juni 2014 @ 16:58:26 #237
131800 Tarado
capô de fusca
pi_140710170
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 16:56 schreef Wouterw17 het volgende:

[..]

Jullie Belgen zijn wel snel op je pik getrapt volgens mij. Wat is er nou kritisch aan? Ik zeg toch niks over de voetballende kwaliteiten van België. Ik zeg alleen dat ze gewoon een domme fout maken wat niet zou mogen bij een nationaal elftal. Dat lijkt me gewoon een feit.
Dit dus, de tenen zijn weer lang
  woensdag 4 juni 2014 @ 17:01:22 #238
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_140710287
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 16:56 schreef Wouterw17 het volgende:

[..]

En over die scheids wordt niet gesproken :') Het is gewoon een komkommernieuwtje dat hier gretig wordt opgepakt om een beetje met Belgie te lachen; je weet wel, de Nederlander met zijn befaamde hoogwaardige humor :O
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_140710348
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 17:01 schreef misteriks het volgende:

[..]

En over die scheids wordt niet gesproken :') Het is gewoon een komkommernieuwtje dat hier gretig wordt opgepakt om een beetje met Belgie te lachen; je weet wel, de Nederlander met zijn befaamde hoogwaardige humor :O
Het is een fout van de scheids maar net zo goed van Wilmots. En met humor heeft het niks te maken, hoewel het incident wel voeding kan zijn voor nieuwe Belgenmoppen ;)
  woensdag 4 juni 2014 @ 17:08:07 #240
131800 Tarado
capô de fusca
pi_140710554
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 17:01 schreef misteriks het volgende:

[..]

Valt wel mee vind ik, dat er in België weinig over gezegd wordt is dan positief (geen idee of dat wel of niet zo is) want als Van Gaal hier zo'n fout had gemaakt had de pers gehakt van hem gemaakt
  woensdag 4 juni 2014 @ 17:13:01 #241
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_140710742
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 17:08 schreef Tarado het volgende:

[..]

Valt wel mee vind ik, dat er in België weinig over gezegd wordt is dan positief (geen idee of dat wel of niet zo is) want als Van Gaal hier zo'n fout had gemaakt had de pers gehakt van hem gemaakt
Dat weet ik zo nog niet, het is en blijft Van gaal die in dat opzicht wel een opperbaas is.
  woensdag 4 juni 2014 @ 17:30:57 #242
131800 Tarado
capô de fusca
pi_140711342
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 17:13 schreef kl1172 het volgende:

[..]

Dat weet ik zo nog niet, het is en blijft Van gaal die in dat opzicht wel een opperbaas is.
VI en Telegraaf zijn geen vrienden van Van Gaal, die wachten op zulke zaken, zeker de Telegraaf
pi_140711654
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 16:26 schreef Wouterw17 het volgende:

[..]

Dat ligt er maar aan. Wie weet wilden ze sowieso 7x wisselen, ongeacht de consequenties.
pi_140711754
Training live te volgen :
http://www.sporza.be/cm/s(...)ining_duivels_stream

Hoe irritant al die schreeuwende kinderen op de achtergrond. Zo kun je toch niet trainen?
pi_140711870
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2014 17:40 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat ligt er maar aan. Wie weet wilden ze sowieso 7x wisselen, ongeacht de consequenties.
Denk je dat nou echt............ Sorry hoor maar dit is wel een heel zwak argument. Gaan ze dan op het WK ook express 4 keer wisselen?
pi_140711988
Ja veel wisselen en Wilmots raad aan .
Veel sex voor de wedstrijd PLEZIER o|O :Y
  woensdag 4 juni 2014 @ 17:59:59 #247
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_140712312
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2014 17:40 schreef Halcon het volgende:

[..]

Voor de wedstrijd zei de commentator op tv al dat beide teams hadden afgesproken dat er onbeperkt gewisseld mocht worden. Dus ik ga er wel vanuit dat de 6 wissels het plan waren.

Als overigens Januzaj en Bossut hier hun debuut niet hadden gemaakt zou er wellicht geen haan naar kraaien
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_140712425
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 17:47 schreef Wouterw17 het volgende:

[..]

Denk je dat nou echt............ Sorry hoor maar dit is wel een heel zwak argument. Gaan ze dan op het WK ook express 4 keer wisselen?
Nee, waarom zouden ze dat doen?

Dit was een oefenwedstrijd. Zie ook de reactie hierboven. Hoop drukte (van met name Hollanders) om niks.

Over zwakke argumenten gesproken...
pi_140712693
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2014 18:03 schreef Halcon het volgende:

[..]

Nee, waarom zouden ze dat doen?

Dit was een oefenwedstrijd. Zie ook de reactie hierboven. Hoop drukte (van met name Hollanders) om niks.

Over zwakke argumenten gesproken...
Leg mij dan eens uit waarom ze express 7 keer wilden wisselen? Kan die Wilmots dan nog steeds geen keuze maken wie er in de basis moet staan dat hij per se de regels van de FIFA moet overtreden. Waarom is er maar 1 land van alle WK-deelnemers die dat zou doen? Het is gewoon een stomme fout, klaar.
pi_140712986
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 18:13 schreef Wouterw17 het volgende:

[..]

Leg mij dan eens uit waarom ze express 7 keer wilden wisselen? Kan die Wilmots dan nog steeds geen keuze maken wie er in de basis moet staan dat hij per se de regels van de FIFA moet overtreden. Waarom is er maar 1 land van alle WK-deelnemers die dat zou doen? Het is gewoon een stomme fout, klaar.
Om zoveel mogelijk spelers mee te laten doen misschien?

Je mag meer keren wisselen dan 5, alleen telt het dan niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')