Die hele "oh sweet summerchildquote:Op zondag 1 juni 2014 11:01 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ach stel je aan. Dit is allemaal gewoon in de afleveringen te zien hoor.
Gewoon opletten.quote:Op zondag 1 juni 2014 11:03 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Die hele "oh sweet summerchild" act is gewoon oud nieuws.
Mij maakt het allemaal niks uit, ben toch al gespoiled, maar gun de unsullied ook nog wat verrassingen...
Niet alle fan favorites gaan gelijk dood. Zelfs niet in GRRM's wereld.quote:
quote:
Wie zegt dat het gevecht niet gestaakt/onderbroken wordt? Was best mogelijk geweest. Maar blijkbaar dus niet...quote:Op zondag 1 juni 2014 11:16 schreef JaqenHghar het volgende:
Er zijn gewoon 4 mogelijkheden aankomende episode:
A. Oberyn gaat dood
B. The Mountain gaat dood
C. Allebei
D. C + wat doden in het rest van het verhaal.
En aangezien we godverdomme al op episode 8 zitten morgen lijkt het me niet onwaarschijnlijk dat er een boel hoofdkarakters het loodje gaan leggen deze episode.
Ergo huilie huilie NEEE GRR WAT DOEJE NEEEEE
Ik ga er vooralsnog alleen vanuit dat TM sterft en dat is voor mij totaal geen hoofdkarakter, dus nee.... ik heb jouw "gevoel" vooralsnog helemaal niet... maar het is duidelijk dat een aantal boeklezers "mijn gevoel" willen manipuleren (terecht of onterecht) en dat is gewoon zwaar irritant! Gewoon jullie bek eens houden met dit soort dingen, hoe moeilijk is dat???quote:Op zondag 1 juni 2014 11:16 schreef JaqenHghar het volgende:
Er zijn gewoon 4 mogelijkheden aankomende episode:
A. Oberyn gaat dood
B. The Mountain gaat dood
C. Allebei
D. C + wat doden in het rest van het verhaal.
En aangezien we godverdomme al op episode 8 zitten morgen lijkt het me niet onwaarschijnlijk dat er een boel hoofdkarakters het loodje gaan leggen deze episode.
Ergo huilie huilie NEEE GRR WAT DOEJE NEEEEE
Met Oberyn die zo veel haat voor The Mountain heeft.. knappe jongen die daar tussen springt.quote:Op zondag 1 juni 2014 11:22 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Wie zegt dat het gevecht niet gestaakt/onderbroken wordt? Was best mogelijk geweest. Maar blijkbaar dus niet...Ik stop verder met reageren. Elke reactie die provoceert tot spoileren is er 1 te veel.
Boehoe manipuleren boe hoe. Gevoel op je neus, dit is gewoon analyse van wat er tot nu toe gezien is en wat we kunnen verwachten. Dit zijn de opties. (met de staking van het duel er bij) Klaar.quote:Op zondag 1 juni 2014 11:25 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik ga er vooralsnog alleen vanuit dat TM sterft en dat is voor mij totaal geen hoofdkarakter, dus nee.... ik heb jouw "gevoel" vooralsnog helemaal niet... maar het is duidelijk dat een aantal boeklezers "mijn gevoel" willen manipuleren (terecht of onterecht) en dat is gewoon zwaar irritant! Gewoon jullie bek eens houden met dit soort dingen, hoe moeilijk is dat???
Of je houd gewoon je smoel met die "subtiele" hints van je.quote:Op zondag 1 juni 2014 04:17 schreef Maanvis het volgende:
in before "NEEEEEEEEEEEEEEE KUT GRRM HUIL HUIL ETC"
Totaal niet. Als alleen The Mountain sterft doe ik echt niet "boe hoe, huil huil" hoor.quote:Op zondag 1 juni 2014 11:29 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Boehoe manipuleren boe hoe. Gevoel op je neus, dit is gewoon analyse van wat er tot nu toe gezien is en wat we kunnen verwachten. Dit zijn de opties. (met de staking van het duel er bij) Klaar.
Zoek. Hulp.quote:Op zondag 1 juni 2014 11:31 schreef Forbry het volgende:
[..]
Totaal niet. Als alleen The Mountain sterft doe ik echt niet "boe hoe, huil huil" hoor.
Zelfs een onterechte spoiler is vervelend. Ergens in mijn achterhoofd krijg ik nu het idee dat het een hele spectaculaire aflevering moet gaan worden. Als alleen TM doodgaat (wat ik vooralsnog zelf denk) en dat gebeurt ook gewoon, gaat de hele aflevering nu dus toch heel erg tegenvallen. Gaat er nu wél een belangrijk(er) karakter dood, dan ben ik daar nu dus toch al gedeeltelijk op voorbereid/gespoild en is er ook niet meer echt een klap aan.
Bedankt.
Ja, logische reactiequote:
quote:Op zondag 1 juni 2014 11:41 schreef ems. het volgende:
Genoeg over oberyn, mountain en potentionele spoilers, terug naar een veilig onderwerp. Is het jullie bijvoorbeeld al eens opgevallen dat het accent van Carice soms erg duidelijk naar voren komt?
Veilig onderwerp noemt ie ditquote:Op zondag 1 juni 2014 11:41 schreef ems. het volgende:
Genoeg over oberyn, mountain en potentionele spoilers, terug naar een veilig onderwerp. Is het jullie bijvoorbeeld al eens opgevallen dat het accent van Carice soms erg duidelijk naar voren komt?
Mogelijke spoiler met eventuele afloop, kappen svp.quote:Op zondag 1 juni 2014 11:49 schreef Jahr00n het volgende:
ik hoop dat de berg gaat winnen
wat een eindbaas is dat
Bwehehehehequote:Op zondag 1 juni 2014 11:41 schreef ems. het volgende:
morgen gaan we het zien vriendjequote:Op zondag 1 juni 2014 11:50 schreef Luigi het volgende:
[..]
Mogelijke spoiler met eventuele afloop, kappen svp..
Zwaardvechten?quote:Op zondag 1 juni 2014 11:57 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
morgen gaan we het zien vriendje
ik hoop gewoon op 50 minuten lang zwaardvechten en geen gezeik verder
Eens. Het slaat echt nergens op.quote:Op zondag 1 juni 2014 11:25 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik ga er vooralsnog alleen vanuit dat TM sterft en dat is voor mij totaal geen hoofdkarakter, dus nee.... ik heb jouw "gevoel" vooralsnog helemaal niet... maar het is duidelijk dat een aantal boeklezers "mijn gevoel" willen manipuleren (terecht of onterecht) en dat is gewoon zwaar irritant! Gewoon jullie bek eens houden met dit soort dingen, hoe moeilijk is dat???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |