abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 oktober 2002 @ 17:10:42 #1
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_6332534
Vervolg van: Mustapha deeltje 6 (!)

Mustapha

Leeftijd: 21
Beroep: Student Nederlands Recht
Favoriete eten: daar maakt hij geen grapjes over: als het maar lekker is
Trefwoorden: vrolijk, rechtvaardig, eerlijk en gevat

Als Mustapha een geintje kan maken, zal hij het zeker niet laten. Zijn gevoel van humor gebruikt hij niet alleen voor een plagerijtje, maar ook om te relativeren als dat nodig is.
In een discussie zal Mustapha zijn standpunten tot het bittere einde verdedigen.

--Edit: ff standaard stukje over Mustapha toegevoegd--

en weer een nieuw topic....of ben ik te laat en dubbel bezig?

wilde dit even zeggen hebde mp3 geluisterd van de discussie tussen lau en mus waar lau geroemd werd omdat hij mus verbaal van jetje gaf- maar ik moet zeggen dat lau juist zawak en bovendien zeeeeeeer irritant overkomen in de discussie en mus was zeker niet zijn mindere- t enige waarmee lau ehm van repliek diende waren de dooddoeners over levenservaring en rechtszalen....

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 17-10-2002 17:29]

Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_6339157
quote:
Op woensdag 16 oktober 2002 12:58 schreef Gert het volgende:

[..]

Dus volgens jou stemmen alle Mustafa-fans dan op Margriet? En niet op bijvoorbeeld Judith, als die eveneens genomineerd zou zijn?
Dat ben ik dan niet met je eens. De stemmen zouden mijns inziens dan versnipperd raken. Een deel zou idd naar Margriet gaan, door tactische overwegingen, een ander deel zou naar Judith gaan, omdat Mus-fans haar een Jubitch vinden.

Waarom zou ik een van de weinigen zijn die tactisch zou stemmen?
pi_6339339
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 10:26 schreef gino07 het volgende:
Hoe is het mogelijk????Mustapha blijft populair ondanks zijn instelling.
Neem vannacht,hij stookt Arthur(SUKKEL) op over andere bewoners,die hij voortdurend beschuldigd van roddelen en wat doet hij zelf??????
Hij heeft zo'n hekel aan dronken mensen,maar Arthur mag stomdronken zijn beklag doen en krijgt voortdurend te horen hoe graag Mustapha hem mag,wie is hier nou HYPOCRIET??????????
WAKKER WORDEN en zie wie deze jongen in werkelijkheid is!!
Wie zegt dat ie een hekel heeft aan dronken mensen. Dat verhaal met Margriet had ermee te maken dat ze dronken was en daardoor, volgens Mustapha, geen fatsoenlijke discussie kon voeren. En de mensen waar Mustapha over roddelt, weten maar al te goed wat Mustapha van ze vindt. Hij zegt niets nieuws en dat gebeurt andersom wel... kijk maar naar Judith en vooral Daniela..
  donderdag 17 oktober 2002 @ 22:53:54 #4
16305 Jappie
parttime reverend
pi_6339822
quote:

Op donderdag 17 oktober 2002 16:40 schreef Itsme het volgende:

en zijn die dan zo neutraal?
no way. die zijn altijd in het voordeel van Mustapha zoals we nu allemaal wel weten

Heb je nu eik al dat mp3tje van het gesprek in de slaapkamer met Mus,Urs,Lau en Geesje beluisterd ?

Mus is daar gewoon heel sociaal bezig...hij ziet dat iemand in het nauw zit en neemt het voor hem op. Riskeert zelfs het hernieuwd gewonnen vertrouwen met Laurens om uit te leggen dat het niet de woorden zijn die bepalen of Arthur een badguy is, maar dat het de intentie is waarmee personen in het algemeen en in dit geval Arthur in het bijzonder dingen wel of niet zeggen.

pi_6340105
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 22:53 schreef Jappie het volgende:

[..]

Heb je nu eik al dat mp3tje van het gesprek in de slaapkamer met Mus,Urs,Lau en Geesje beluisterd ?

Mus is daar gewoon heel sociaal bezig...hij ziet dat iemand in het nauw zit en neemt het voor hem op. Riskeert zelfs het hernieuwd gewonnen vertrouwen met Laurens om uit te leggen dat het niet de woorden zijn die bepalen of Arthur een badguy is, maar dat het de intentie is waarmee personen in het algemeen en in dit geval Arthur in het bijzonder dingen wel of niet zeggen.

Precies. Hij heeft rake dingen gezegd die avond. Hij geeft ook goed aan dat de andere bungalowbewoners een groep vormen om hun eigen waarde op te krikken. om zelf maar buiten schot te blijven en binnen het groepgevoel blijven. Pluspuntje voor Mus!
pi_6340289
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 23:05 schreef danosa het volgende:

[..]
Pluspuntje voor Mus!

Okay, nog hoeveel puntjes erbij totdat Mus in de 'plus' staat?
Sex is like Nokia: Connecting People
pi_6340300
Mus valt een beetje in herhalingen. Iedere keer die moslim uitleg tegen nieuwe bewoners, het beredeneren waarom hij zich niet met de groep wil mengen, de badmuts en de foute grijns. Ik heb niets tegen Mus, maar: enough is enough

Maar eerst Arthur weg natuurlijk

Iedereen is een hoer, alleen de prijs is anders!
  donderdag 17 oktober 2002 @ 23:13:47 #8
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6340341
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 23:11 schreef CJ het volgende:
Okay, nog hoeveel puntjes erbij totdat Mus in de 'plus' staat?

Als we hadden moeten bellen voor wie er weg moet was Mus al weken lang weer thuis bij zijn moeder geweest..... maar helaas....

My soul is painted like the wings of butterflies
pi_6340364
Hallo lieve mensen, heeft iemand die link naar dat mp3tje??
pi_6340382
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 23:14 schreef schatje het volgende:
Ergens in de arthur-topic ofzo...
  donderdag 17 oktober 2002 @ 23:15:39 #11
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6340390
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 23:14 schreef schatje het volgende:
Alsjeblieft:

http://www.inhetalgemeenbelang.com/bb/stream/mp31017/0000bunker.mp3

pi_6340417
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 23:15 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Alsjeblieft:

ja die dus.
pi_6340514
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 23:15 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Alsjeblieft:

Dank je wel!
pi_6341830
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 23:13 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Als we hadden moeten bellen voor wie er weg moet was Mus al weken lang weer thuis bij zijn moeder geweest..... maar helaas....

Helaas Scan, dan gaan er echt een aantal andere 'heren' eerst!
pi_6341961
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 23:13 schreef scanman01 het volgende:

Welnee en zelfs jij vind dat niet erg want hij heeft voor een hoop commotie gezorgd en dat is voor jou altijd een criterium dat iemand nog een poossie mag blijven.

Dus eerst die saaie lul van een Martijn eruit en dan die kwal van een Lau. Dat maakt het streamen ook weer een stuk aangenamer, kan je tenminste weer verstaan wat iedereen zegt.

vrijdag 18 oktober 2002 @ 00:21:10 #16
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6342010
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 00:10 schreef Grobbenkuiken het volgende:
Helaas Scan, dan gaan er echt een aantal andere 'heren' eerst!
Nou, kijk maar even naar de poll dan... Hij staat nu samen met Laurens aan kop om weg te moeten... (bij de 'wie moet weg' poll!)
pi_6342132
Arthur (12) 18%
Dennis (4) 6%
Laurens (21) 31%
Stefan (3) 4%
Martijn (3) 4%
Wouter (2) 3%
Marc (4) 6%
Mustapha (17) 25%

die polls klopt geen reet van..anders had echt Judith er wel uit gelegen vanavond..

[Dit bericht is gewijzigd door Koos Voos op 18-10-2002 00:28]

pi_6342144
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 00:21 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Nou, kijk maar even naar de poll dan... Hij staat nu samen met Laurens aan kop om weg te moeten... (bij de 'wie moet weg' poll!)

* Grobbenkuiken noteert om tzt nog eens te gebruiken.
pi_6342146
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 00:21 schreef scanman01 het volgende:

[..]

ja maar gelukkig moeten de kijkers bellen voor degene die ze erin willen houden dus mus blijft nog wel een tijd en in die poll staat hij altijd erg hoog !!!
pi_6342181
heel vreemd .. bij mij worden de posts 2x verstuurd ?
  vrijdag 18 oktober 2002 @ 00:33:04 #21
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6342245
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 00:26 schreef Koos Voos het volgende:
Arthur (12) 18%
Dennis (4) 6%
Laurens (21) 31%
Stefan (3) 4%
Martijn (3) 4%
Wouter (2) 3%
Marc (4) 6%
Mustapha (17) 25%

die polls klopt geen reet van..anders had echt Judith er wel uit gelegen vanavond..

Dat heb je slim bedacht. Het gaat dan ook om 'wie moet blijven' vandaar dat Judith en Mustapha er nog in zitten! En dat is misschien maar goed ook, want de saaie mensen mogen eerst weg!
pi_6342779
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 23:12 schreef Remquito het volgende:
Mus valt een beetje in herhalingen. Iedere keer die moslim uitleg tegen nieuwe bewoners, het beredeneren waarom hij zich niet met de groep wil mengen, de badmuts en de foute grijns. Ik heb niets tegen Mus, maar: enough is enough

Maar eerst Arthur weg natuurlijk

Ja, een herhaling voor de mensen die het al weten ja
pi_6347859
Even een quote vanuit het interview met Joyce:
quote:
Wie had je graag de waarheid eens willen vertellen?
Zonder twijfel zegt ze: Mustapha, omdat ik denk dat hij zijn Marokkaanse gemeenschap heel erg wil vertegenwoordigen en volgens mij doet hij dat op een heel verkeerde manier.
Hehe. No comment.
  vrijdag 18 oktober 2002 @ 12:35:35 #24
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_6348128
Mus is een beetje de LPF. Eerst dwepen met mensen en als ze niet precies doen wat hij wil dan laat hij ze als een baksteen vallen.

Overigens snap ik niet wat er nu werkelijk nog zo boeiend is aan deze gast. Al zijn troefjes liggen al op tafel en alles wat we nu te zien krijgen is een herhaling van zetten. Ik vind zijn mening eigenlijk niet meer interessant. Zijn mening is veel te algemeen niet uitgedacht en te rechtlijnig.

vrijdag 18 oktober 2002 @ 12:38:40 #25
16305 Jappie
parttime reverend
pi_6348170
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 12:35 schreef marky het volgende:
Mus is een beetje de LPF. Eerst dwepen met mensen en als ze niet precies doen wat hij wil dan laat hij ze als een baksteen vallen.

Overigens snap ik niet wat er nu werkelijk nog zo boeiend is aan deze gast. Al zijn troefjes liggen al op tafel en alles wat we nu te zien krijgen is een herhaling van zetten. Ik vind zijn mening eigenlijk niet meer interessant. Zijn mening is veel te algemeen niet uitgedacht en te rechtlijnig.

[inkopmodus]Goh dat gevoel heb ik nou ook bij sommige mensen.... [/inkopmodus]
pi_6348202
Van die hele Big-Brother klopt geen ene fuck. Het is zoals altijd weer 1 corrupte bende, eventjes opsommen:

Deel 1: Bart onterecht gewonnen, Ruud heeft gewonnen, later volgens mij tussen neus en lippen door ook toegegeven door veronica.

Deel 2: Bianca gewonnen ? Ook opzet in het spel geweest, zo van goh die is lesbisch laten we haar maar winnen.

Deel 3: The battle, gewonnen door Sandy, twijvel gevalletje?????

Deel 4: Goh laten we nu maar eens een allochtoon laten winnen. Of te wel het staat nu al vast dat mustapha big-brother gaat winnen. Je kunt bellen wat je wilt het helpt toch geen fuck.

ik op die oplichters.

greetingz the chef.

Hij kwam, zag en dronk een pilsje
pi_6349502
bart onterecht gewonnen

Nou daar ben ik en heel veel Nederlanders het echt niet mee eens.
Ruud werd aan het einde steeds vervelender.
Maar goed, dit gaat over Mustapha.

ik zal weer ontopic gaan.
eigenlijk is alles al gezegd in alle vorige delen dus

pi_6350131
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 12:40 schreef CactusJack het volgende:
Van die hele Big-Brother klopt geen ene fuck. Het is zoals altijd weer 1 corrupte bende, eventjes opsommen:

Deel 1: Bart onterecht gewonnen, Ruud heeft gewonnen, later volgens mij tussen neus en lippen door ook toegegeven door veronica.

Deel 2: Bianca gewonnen ? Ook opzet in het spel geweest, zo van goh die is lesbisch laten we haar maar winnen.

Deel 3: The battle, gewonnen door Sandy, twijvel gevalletje?????

Deel 4: Goh laten we nu maar eens een allochtoon laten winnen. Of te wel het staat nu al vast dat mustapha big-brother gaat winnen. Je kunt bellen wat je wilt het helpt toch geen fuck.

ik op die oplichters.

greetingz the chef.

zo is je ban weer opgeheven
pi_6350455
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 14:36 schreef Tante Bep het volgende:

[..]

zo is je ban weer opgeheven

hey tante bep, om nog even antwoord te geven. ja ik heb het geluisterd mp3, maar ik moet je bekennen dat mijn gedachten al snel afdwaalden.
oeverloos gezwam. dus echt oordelen kan ik niet
pi_6351064
Mensen stemmen alleen maar op die Mustafa, omdat ze willen laten zien dat ze niet discrimineren.
Want laten we eerlijk zijn, hij is volkomen oninteressant, hij heeft niets nieuws te vertellen.
Past zich niet aan en loopt erbij als kabouter Puntmuts.
Of heeft zo'n islamitisch ding op zijn hoofd.
Is beledigend naar vrouwen toe.
Slaapt of doet alsof.
BB kijkertjes vinden het vast een edele daad om te laten zien hoe tolerant ze wel niet zijn naar allochtonen.
hey I'm blond, what's your excuse?
pi_6351197
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 15:24 schreef Lionsguy het volgende:
Mensen stemmen alleen maar op die Mustafa, omdat ze willen laten zien dat ze niet discrimineren.
Want laten we eerlijk zijn, hij is volkomen oninteressant, hij heeft niets nieuws te vertellen.
Slaapt of doet alsof.
BB kijkertjes vinden het vast een edele daad om te laten zien hoe tolerant ze wel niet zijn naar allochtonen.
nu dat vind ik zelfs te ver gaan
Ik denk dat er veel mensen bij ziten die omdat ze net als ik trouwens de bewoners niet leuk vinden het erg mooi vinden dat er iemand tegen de groep aantrapt.

Waren er andere mensen in de groep, die wel interessant waren en voor ons leuk dan zou heer Mustapha echt niet zo populair zijn.
Dus ik denk dat het voornamelijk komt omdat deze groep zo kut is

pi_6351224
quote:
Slaapt of doet alsof.
Soortgelijke dingen heb ik hier gelezen:

www.fundamenteel.nl

Zijn dat vrienden van je

vrijdag 18 oktober 2002 @ 15:36:14 #33
16305 Jappie
parttime reverend
pi_6351279
quote:
Slaapt of doet alsof.

Jij daarentgen valt zo vaak in racistische herhaling met je act dat het nog geeneens het predikaat "playbacken" verdiend.

pi_6351328
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 15:36 schreef Jappie het volgende:

[..]

Jij daarentgen valt zo vaak in racistische herhaling met je act dat het nog geeneens het predikaat "playbacken" verdiend.

pi_6351352
Nee Remquito, nooit van die site gehoord.
  Moderator vrijdag 18 oktober 2002 @ 15:45:33 #36
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6351482
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 15:36 schreef Jappie het volgende:

[..]

En dat zal hij blijven doen zolang-ie succes oogst (= reacties los krijgt) met zijn provocaties.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_6351497
Jazekers is mijn ban weer verdwenen.

Ik heb een beetje overdreven gereageerd, maar dat had andere redenen. Moest me ff afreageren. Heeft wel geholpen kon alleen twee dagen niets meer posten. ach ja.

Trouwens nog 1 ding: IK VIND MUSTAPHA

En ik zeg MUSTAPHA

Greetingz the Chef

Hij kwam, zag en dronk een pilsje
pi_6351536
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 15:46 schreef CactusJack het volgende:
Jazekers is mijn ban weer verdwenen.

Ik heb een beetje overdreven gereageerd, maar dat had andere redenen. Moest me ff afreageren. Heeft wel geholpen kon alleen twee dagen niets meer posten. ach ja.

Trouwens nog 1 ding: IK VIND MUSTAPHA

En ik zeg MUSTAPHA

Greetingz the Chef

Nou gefeliciteerd dat je ban is opgeheven..
pi_6351678
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 15:45 schreef Gert het volgende:

[..]

En dat zal hij blijven doen zolang-ie succes oogst (= reacties los krijgt) met zijn provocaties.

maar denken jullie dat wat ik hierboven ergens schreef waarheid bevat?
  vrijdag 18 oktober 2002 @ 16:22:18 #40
16305 Jappie
parttime reverend
pi_6352161
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 15:55 schreef itsme het volgende:

[..]

maar denken jullie dat wat ik hierboven ergens schreef waarheid bevat?

Nope...voor mij persoonlijk geld dat iig niet. Ik heb nou eenmaal een zwak voor mensen die tegen de stroom in durven te zwemmen. Als datgene wat zij daarbij vertellen dan ook nog eens hout snijdt dan ben ik al snel om.

Ik vind dat Mus ondanks zijn 21 jaar over een behoorlijke dosis levensinzicht beschikt en zijn medebewoners goed weet te analyseren.
Waar hij de eerste paar dagen idd alleen maar met oneliners op de proppen kwam, heeft hij gaandeweg het programma (ondanks dat zijn zinnen nog steeds voor 50% op "klaar" eindigen) ook laten zien dat hij boeiende discussies kan voeren.

Wanneer hij nou alleen nog zou leren om zijn inzichten goed te verwoorden en vervolgens aanwenden om zijn medebewoners het een en ander bij te brengen ipv het voor kritiek te gebruiken zou hij wat mij betreft de terechte winnaar van deze editie van BB mogen worden.

vrijdag 18 oktober 2002 @ 16:35:33 #41
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_6352395
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 16:22 schreef Jappie het volgende:

[..]

Nope...voor mij persoonlijk geld dat iig niet. Ik heb nou eenmaal een zwak voor mensen die tegen de stroom in durven te zwemmen. Als datgene wat zij daarbij vertellen dan ook nog eens hout snijdt dan ben ik al snel om.

Ik vind dat Mus ondanks zijn 21 jaar over een behoorlijke dosis levensinzicht beschikt en zijn medebewoners goed weet te analyseren.
Waar hij de eerste paar dagen idd alleen maar met oneliners op de proppen kwam, heeft hij gaandeweg het programma (ondanks dat zijn zinnen nog steeds voor 50% op "klaar" eindigen) ook laten zien dat hij boeiende discussies kan voeren.

Wanneer hij nou alleen nog zou leren om zijn inzichten goed te verwoorden en vervolgens aanwenden om zijn medebewoners het een en ander bij te brengen ipv het voor kritiek te gebruiken zou hij wat mij betreft de terechte winnaar van deze editie van BB mogen worden.

Alleen jammer dat hij een beetje weinig aan zelfreflexie doet. Alles wat hij anderen verwijt doet hij namelijk zelf ook.
  vrijdag 18 oktober 2002 @ 16:38:37 #42
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_6352443
Je moet er alleen nog even bij vertellen Jappie, dat die discussies in 9 van de 10 gevallen door de andere bewoners gestart werden.
The world is a stage and each must play a part.
  vrijdag 18 oktober 2002 @ 17:02:14 #43
16305 Jappie
parttime reverend
pi_6352772
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 16:35 schreef marky het volgende:

[..]

Alleen jammer dat hij een beetje weinig aan zelfreflexie doet. Alles wat hij anderen verwijt doet hij namelijk zelf ook.

Gelukkig denk ik ook daar anders over.

1) Mus heeft meerdere keren zelf aangegeven dat wat hij doet superirritant kan zijn. (zelfreflectie dus)

2) Mus heeft niet dezelfde gebreken als dewelke hij zijn medebewoners verwijt.

3) Gaandeweg het programma zie je Mus veranderen, het gesprek van twee nachten geleden is daar een voorbeeld van. ( Hij ziet in dat hij er met oneliners niet komt en past zijn houding in zoverre aan dat hij probeert meer uitleg te geven aan dat wat er aan gevoel bij hem leeft. )
...ook dat heet zelfreflectie.....

Voor wat betreft het door Dynabite geopperde moet ik toegeven dat Mus liever de luisteraar als de prater is, maar om te stellen dat hij bijna nooit een discussie opstart is volslagen ridicuul.

Moderator vrijdag 18 oktober 2002 @ 17:18:31 #44
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6352997
Mustafa's "mensenkennis" bestaat m.i. vooral uit roofdieren-instinct. Hij voelt de sterke en zwakke plekken van anderen als het ware instinctmatig aan.

Hij heeft echter absoluut geen kaas gegeten van groepsdynamiek of sociaal gedrag in het algemeen.
Hij kiest er (vooralsnog) voor om dat niet als zwakte van zichzelf te zien, maar anderen te verwijten dat ze wél sociaal aangepast gedrag vertonen. Hij keert het dus om: in plaats van het als een verworvenheid te erkennen, plakt hij er het stempel "onecht" op.
Dat gaat soms natuurlijk ook wel op, maar sociaal aangepast gedrag is natuurlijk lang niet altijd "onecht".

Proberen je over je slechte humeur heen te zetten in het belang van de groepssfeer, kun je bijvoorbeeld moeilijk 'nep' noemen, hoewel je je werkelijke gevoel op dat moment verdringt.
Voortdurend lachen om flauwe grapjes die (groeps)hierarchisch hogeren maken daarentegen, zou je wel als onecht kunnen bestempelen.
Mustafa lijkt alles echter op een hoop te vegen.

Toch vind ik het een boeiend persoon, omdat hij voortdurend heel bewust hiermee bezig is. Het sinistere aan Mustafa vind ik wél dat hij zijn tot nu toe mensenkennis eigenlijk alleen maar in negatieve zin gebruikt: om te zuigen, om te treiteren. Hij moet ook in staat zijn om de sfeer of een gesprek in goede banen te leiden.
Dat kan zijn omdat hij laat-puberaal gedrag vertoont, lekker met de kont tegen de krib, "leuk, relletje!". Het kan ook zijn dat het een onaangenaam persoon is die plezier beleeft aan gevoelens van onbehagen bij anderen.

"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  vrijdag 18 oktober 2002 @ 17:27:56 #45
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_6353109
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 17:18 schreef Gert het volgende:
Mooi lapje
Oi, is Moor in je gevaren? Hoe kom jij zo slim inene?

Ik verdenk 'm ervan dat een groot deel van z'n gedrag een soort 'badguy' pose is, die wellicht in de gewone mensenwereld prima werkt en misschien ook wel ontzag inboezemt, maar in het huis doorgeprikt wordt. Doordat hij continu commentaar krijgt komen er barstjes in z'n "mij maak je niks" houding, die in het kwade geval resulteren in zuigend niet constructief gedrag ("kom maar, gooi het er maar uit, doe dan, komop dan" --> ruzie Margriet) en in het gunstigste geval in een soort zenuwtic. Let er maar eens op als hij iets zegt wat als grappig ervaren wordt door de groep, of wanneer Martijn K hem iets vraagt, dan lacht hij schaapachtig en gaat hij met z'n ogen knipperen. Alsof hij zich betrapt voelt wanneer hij het masker van niet-sociaal aangepast laat vallen, of wanneer iemand er dwars doorheen kijkt.

hmm, kouwe grond...

Ben te zaai voor een signature
  Moderator vrijdag 18 oktober 2002 @ 17:55:13 #46
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6353416
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 17:27 schreef Roache_ het volgende:

[..]

Hee Rootsj, ook weer es hier? En zo complimenteus! Lekker he, weekend.
Zouden we uiteindelijk dan toch nog wat opsteken van dat geknoei achter de computer tijdens de BB's?
quote:
Let er maar eens op als hij iets zegt wat als grappig ervaren wordt door de groep, of wanneer Martijn K hem iets vraagt, dan lacht hij schaapachtig en gaat hij met z'n ogen knipperen. Alsof hij zich betrapt voelt wanneer hij het masker van niet-sociaal aangepast laat vallen, of wanneer iemand er dwars doorheen kijkt.
Ik weet wat je bedoelt, maar ik heb dat altijd geinterpreteerd als zijn charmante jongetjes-pose (ook hij heeft natuurlijk poses, al beweert hij van niet).
Zal er eens op letten de volgende keer, of het misschien ook een soortement van tic kan zijn.
pi_6355466
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 15:32 schreef itsme het volgende:

[..]

nu dat vind ik zelfs te ver gaan
Ik denk dat er veel mensen bij ziten die omdat ze net als ik trouwens de bewoners niet leuk vinden het erg mooi vinden dat er iemand tegen de groep aantrapt.

Waren er andere mensen in de groep, die wel interessant waren en voor ons leuk dan zou heer Mustapha echt niet zo populair zijn.
Dus ik denk dat het voornamelijk komt omdat deze groep zo kut is

dat klopt
pi_6355485
quote:

Slaapt of doet alsof.
nou ik ben stikbeledigd dat ie zo'n ding op z'n hoofd draagt
pi_6355557
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 17:27 schreef Roache_ het volgende:

[..]

Ik verdenk 'm ervan dat een groot deel van z'n gedrag een soort 'badguy' pose is, die wellicht in de gewone mensenwereld prima werkt en misschien ook wel ontzag inboezemt, maar in het huis doorgeprikt wordt. Doordat hij continu commentaar krijgt komen er barstjes in z'n "mij maak je niks" houding, die in het kwade geval resulteren in zuigend niet constructief gedrag ("kom maar, gooi het er maar uit, doe dan, komop dan" --> ruzie Margriet) en in het gunstigste geval in een soort zenuwtic. Let er maar eens op als hij iets zegt wat als grappig ervaren wordt door de groep, of wanneer Martijn K hem iets vraagt, dan lacht hij schaapachtig en gaat hij met z'n ogen knipperen. Alsof hij zich betrapt voelt wanneer hij het masker van niet-sociaal aangepast laat vallen, of wanneer iemand er dwars doorheen kijkt.

hmm, kouwe grond...

hij doet het ook als hij een geintje maakt dan knijpt ie z'n ogen effies dicht, bedoel je dat, ik vind dat juist zo schattig
pi_6355580
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 20:31 schreef Tante Bep het volgende:

[..]

hij doet het ook als hij een geintje maakt dan knijpt ie z'n ogen effies dicht, bedoel je dat, ik vind dat juist zo schattig

ja ik vind dat juist wel charmant
p.s mijn teller blijft stil staan? van hoeveel posts.
blijft steken op 3901
  Moderator vrijdag 18 oktober 2002 @ 20:38:37 #51
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6355677
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 17:55 schreef Gert het volgende:

[..]
.. ik heb dat altijd geinterpreteerd als zijn charmante jongetjes-pose (ook hij heeft natuurlijk poses, al beweert hij van niet).

Wérken doet het wél:
quote:
[..]
ik vind dat juist zo schattig
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 20:32 schreef itsme het volgende:
[..]
ja ik vind dat juist wel charmant
pi_6355725
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 20:38 schreef Gert het volgende:

[..]

Wérken doet het wél:
[..]

[..]

dus les geleerd.
Neem een tik dan heb je altijd iemand op je ...
  vrijdag 18 oktober 2002 @ 21:16:08 #53
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_6356087
dus les geleerd.
Neem een tik dan heb je altijd iemand op je ...

Quote: Stream gaat over naar Mustapha. Die zit in zijn eentje in de bunker bij het hek met Quincy op zijn schoot..

Ach...het werkt blijkbaar..Moes neemt het niet zo nauw ( of toch wel)...humm.

vrijdag 18 oktober 2002 @ 21:21:17 #54
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_6356126
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 00:26 schreef Koos Voos het volgende:
Arthur (12) 18%
Dennis (4) 6%
Laurens (21) 31%
Stefan (3) 4%
Martijn (3) 4%
Wouter (2) 3%
Marc (4) 6%
Mustapha (17) 25%

idd- op de polls hier stemmen de fokkers/ streamers/ dfans én haters-- op tv bellen meetsal alleen de fans van bb/bepaalde personen en de poll hier is dus volgens mij niet representatief
  vrijdag 18 oktober 2002 @ 21:29:07 #55
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_6356160
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 16:22 schreef Jappie het volgende:

[..]

ik sluit mij vrijwel geheel aan bij jappie- plus dat ik voor mus kies omdat ie uit me durruppie komt, omdat ie een ongeveer leeftijdsgenoot maar niet zo dom als jeanetje is, omdat ie studeert in rotterdam wat na leiden natuurlijk dé stad is dit om mijn vriendinnetjes in rotterdam te behagen ennnn omdat ik zlef ookw el eens moeilijk uit mijn woorden kom terwijl ikw elt goede bedoel (maar dat hadden hjullie al gemerkt hier geloof ik )
pi_6357169
quote:
Slaapt of doet alsof.
Doe een keer wat nuttigs man, je probeert hier altijd mustafa aftekraken!! ik heb geen zin meer om jou rot kop te zien tussen alle berichten hier...De andere bewoners hebben ook een topic ga daar zielig doen ofzo en niet telkens bij mustafa..
pi_6357376
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 15:45 schreef Gert het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, kan het beste maar gewoon negeren.
  vrijdag 18 oktober 2002 @ 23:00:20 #58
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6357425
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 21:21 schreef kwakveense het volgende:
idd- op de polls hier stemmen de fokkers/ streamers/ dfans én haters-- op tv bellen meetsal alleen de fans van bb/bepaalde personen en de poll hier is dus volgens mij niet representatief
Vandaar dat de uitslag altijd zo dicht bij de uitslag van Yorin ligt?
pi_6357508
quote:

[..]

Me too
pi_6357586
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 22:49 schreef Corleone het volgende:

[..]

Doe een keer wat nuttigs man, je probeert hier altijd mustafa aftekraken!! ik heb geen zin meer om jou rot kop te zien tussen alle berichten hier...De andere bewoners hebben ook een topic ga daar zielig doen ofzo en niet telkens bij mustafa..

Weet je wat het is? Hij is gewoon onbewust verliefd op Mus. Het is voor hem een ware obsessie geworden aangezien hij vaker hier is.
pi_6358865
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 23:08 schreef wizarddragon het volgende:

[..]

Weet je wat het is? Hij is gewoon onbewust verliefd op Mus. Het is voor hem een ware obsessie geworden aangezien hij vaker hier is.

Onbewust verliefd op Mus? He getverderrie.
pi_6359139
Oh ja, wat ik ook nog even kwijt wilde. In de uitzending van vandaag werd Mus wel weer heel erg in een positief daglicht gesteld. Die wil BB er zeker in houden...
pi_6359356
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 23:08 schreef wizarddragon het volgende:

[..]

Juist, dat is het !
pi_6361244
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 00:50 schreef Corleone het volgende:

[..]

Juist, dat is het !

Onzin, CJ is een van de weingen die het bij het goeie eind heeft.
Mustafa is 3 x niks. Dat heeft niets met onbewuste verliefdheid te maken. Trouwens wie beweert zoiets stoms.
Ben je pycholoog op afstand?
pi_6362514
Yorin/BB manipuleert, knipt en plakt precies hoe het (voor hen) het beste uit komt.
Hummie heeft vorige week donderdag alleeeeeeeen bij Mus' familie aan tafel gezeten beppen. Liet anderen volkomen links liggen.
Dit werkt versterkend op mijn vermoeden dat Mus een soort "mol" is (ken je dat "wie is de mol") en dat hij juist zo doet omdat daardoor het hele t.v. maken te beinvloeden is!
Mus is oooook een mens, en heeft een lach en een traan.
Verder distantieert hij zich zoveel mogelijk (om er maar niet te veel zelf in meesgesleept te worden) van de andere bewoners, en heeft/houdt ondertussen wel alles in de gaten. Dat hij goed persoonlijkheden analyseert zou te maken kunnen hebben met voorkennis?
Hij houdt zich op de vlakte, stookt en roert af en toe, gooit de knuppel in het hoenderhok, en trekt zich vervolgens terug. Gaat nooit werkelijk in op discussies ("klaar", "doe maar", "jij zegt het").
En kom, een rechtenstudent die zich zo onrechtvaardig gedraagt?

Hij is intelligent genoeg om zo'n spelletje mee te kunnen spelen!

Door het overduidelijk sturende beleid van Yorin/BB is wel duidelijk dat dit een heeeeel andere BB is dan voorgaande jaren (werd ook wel invloed uitgeoefend, maar zo dik als het er nu bovenop ligt?!?!?!)

Wat denken jullie????

pi_6363435
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 12:43 schreef djenet het volgende:
Yorin/BB manipuleert, knipt en plakt precies hoe het (voor hen) het beste uit komt.
Hummie heeft vorige week donderdag alleeeeeeeen bij Mus' familie aan tafel gezeten beppen. Liet anderen volkomen links liggen.
Dit werkt versterkend op mijn vermoeden dat Mus een soort "mol" is (ken je dat "wie is de mol") en dat hij juist zo doet omdat daardoor het hele t.v. maken te beinvloeden is!
Verder distantieert hij zich zoveel mogelijk (om er maar niet te veel zelf in meesgesleept te worden) van de andere bewoners, en heeft/houdt ondertussen wel alles in de gaten. Dat hij goed persoonlijkheden analyseert zou te maken kunnen hebben met voorkennis?
Hij houdt zich op de vlakte, stookt en roert af en toe, gooit de knuppel in het hoenderhok, en trekt zich vervolgens terug. Gaat nooit werkelijk in op discussies ("klaar", "doe maar", "jij zegt het").

Door het overduidelijk sturende beleid van Yorin/BB is wel duidelijk dat dit een heeeeel andere BB is dan voorgaande jaren (werd ook wel invloed uitgeoefend, maar zo dik als het er nu bovenop ligt?!?!?!)

Wat denken jullie????

Wat ik denk? Dat jij op MediaWatchers hebt zitten lezen.
pi_6363487
ik vind die mustafa maar een hele grote EIKEL die er bestaat..
bah wat een misselijk mannetje is dat zeg...
die kunnen ze er maar beter uit stemmen...
de duivel is er nog niks bij..:r:r:r
In the beginning God created the heaven and the earth. And the earth was without form...
pi_6363602
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 14:34 schreef maan het volgende:
vertel!
pi_6363700
quote:
doe eens normaal
pi_6363805
quote:
Mee eens
.
  † In Memoriam † zaterdag 19 oktober 2002 @ 15:13:20 #71
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_6363881
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 15:06 schreef Partygurl het volgende:
Mee eens
Zou je misschien ook kunnen uitleggen waaróm je een hekel hebt aan Mustapha? Het wordt nu wel érg onbeargumenteerd geblaat op deze manier.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_6364077
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 14:30 schreef Tante Bep het volgende:

[..]

Wat ik denk? Dat jij op MediaWatchers hebt zitten lezen.

Niet dus; wat is mediawatchers??? Ben benieuwd wat daar dan te lezen valt?!!!!!
pi_6364118
Wat mij zo verbaast is wel dat Hummie met haar medewerkers besloten hebben om dit keer een marokkaan met de hoofdprijs te laten gaan.
En wat doen de Fokkers?
Ze zien elke dag het gemanipuleer, verknipte beelden en stemmen ook nog op Mustafa.
Over makke schapen gesproken.
Dus als je BB belazerd wil worden vind ik dat best.
Maar als je er ook nog aan meewerkt vind ik het toppunt van naiviteit.
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 15:41:21 #74
22259 Fogerty
slapende account
pi_6364147
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 15:38 schreef Lionsguy het volgende:
Ze zien elke dag het gemanipuleer, verknipte beelden en stemmen ook nog op Mustafa.
We kunnen toch vinden dat ook al is het een vooropgezet plan, dat ie het desondanks leuk doet?
Hieperdepiep hoera!
pi_6364609
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 15:32 schreef djenet het volgende:
Het is een ander forum. Kijk maar ff in Het grote sticky verzamel topic vol BB linkjes. Daar vind je een link.
Sometimes, to be silent is to be most eloquent
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 16:34:32 #76
35602 NatasTriplesix
Do You Believe ?!
pi_6364660
quote:

laat mij er even buiten wil je
Als men je niet opmerkt kun je net zo goed niet bestaan.
pi_6364921
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 15:32 schreef djenet het volgende:
Oh dat forum ken je niet, nou dan moet het puur toeval zijn.... :
quote:
op Vrijdag 18-10-2002 15:52 schreef Fondaco op MediaWatchers het volgende:
N.a.v. een suggestie van Missy hieromtrent een topic geopend.

Iedere keer als ik Mushi hoor in zijn gesprekken, zoals vannacht/vanochtend met Geesje en met Ting verbaas ik mij over de eenzijdigheid van zijn uitspraken en de volhardendheid van zijn cynisme en sarcasme over zijn woon- en leefomgeving.

Ik ontkom dan ook niet aan de indruk, dat Mushi of zware obsessies heeft, of een door BigBrother voorgeschreven opdracht uitvoert.

Omdat Mushi rechten studeert lijkt hij mij nou niet een persoon, die met zijn obsessies zo voor de camera's te koop zal lopen dus kom ik steeds meer tot de conclusie, dat hij een door BigBrother voorgeschreven taak vervult, die uit niets anders bestaat dan onzekerheid en chaos te scheppen binnen de woon- en leeforde van het BB huis.

Zijn gedragingen zijn vrij constant en worden zonder uitzondering als provocerend en negatief door zijn medebewoners beschouwd.
Zijn uitspraken en inzichten zijn daarnaast nog eens vol van cynisme en sarcasme.
Vaak komen zijn observaties echter verdacht veel overeen met de beeldvorming, die BigBrother via de BB verslagen voorstaat.

Judith en Laurens zouden leiders zijn volgen BB en Mushi maakt er een heel drama rondom heen.
Zo was Stefan de grote loveboy en daar werd hij door Mushi constant mee geconfronteerd.
Er moest wat ontstaan tussen Stefan en Margriet en Mushi liep het te benadrukken. Margriet was jaloers volgens BB en Mushi liep Margriet er mee te pesten.
Geesje kwam en kreeg van Mushi de "plek", zoals BB, die ook al voorzag.
Dennis komt en wordt de loveboy-concurrent van Stefan.
Arthur en Ursula moeten als love-duo gepropageerd worden en Mushi weet van gekkigheid niet, hoe hij deze twee en vooral Arthur moet waarschuwen voor de duistere krachten, die op hun liefde kunnen inwerken en hoe hij Ursula moet overtuigen van de goedheid van Arthur.
Enzo zijn er waarschijnlijk meer voorbeelden te bedenken. Allemaal toevalligheden?

Misschien overdrijf ik, maar toch....
Het knaagt aan mij en ik vraag mij af, of dit nu een obsessie van mij is. Bestaan deze toevalligheden inderdaad gewoon en kunnen ze ook gewoon bestaan of is dit alles toch niet zo toevallig als het schijnt en werkt Mushi idd mee aan de uitvoering en volstrekking van het door BigBrother bedachte scenario?

quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 12:43 schreef djenet het volgende:

Wat denken jullie????

en dit forum ook pas vandaag ontdekt?
pi_6365266
punt voor Bep.. en Mus..Mus die roeleerd gewoon verder
pi_6367498
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 17:24 schreef Koos Voos het volgende:
punt voor Bep.. en Mus..Mus die roeleerd gewoon verder
Tot woensdag begaf ik me eigenlijk alleen op bb2002 club en de fanclub van Martijn.
Helaas zijn deze sites dichtgezet op mijn werk, dus moest ik een alternatief zoeken. Dit forum leek me wel leuk, wat algemener.
Waarschijnlijk zal ik me bij Mediawatchers wat beter thuis voelen?

Misschien meer ideeen uitwisselen ipv commentaar op elkaar hebben en punten scoren.....

pi_6367510
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 20:26 schreef djenet het volgende:

[..]

Tot woensdag begaf ik me eigenlijk alleen op bb2002 club en de fanclub van Martijn.
Helaas zijn deze sites dichtgezet op mijn werk, dus moest ik een alternatief zoeken. Dit forum leek me wel leuk, wat algemener.

Misschien meer ideeen uitwisselen ipv commentaar op elkaar hebben en punten scoren.....

touche!

je mag blijven

† In Memoriam † zaterdag 19 oktober 2002 @ 20:32:45 #81
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_6367547
quote:

Nee hoor, hierblijven jij!.
* Cynix ® scoort nooit punten.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_6367554
quote:

[..]

pi_6367701
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 20:28 schreef Tante Bep het volgende:

[..]

touche!

je mag blijven

Je hebt geluk; het lukt me niet om te registreren bij Mediawatchers...
pi_6368006
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 20:49 schreef djenet het volgende:

[..]

Je hebt geluk; het lukt me niet om te registreren bij Mediawatchers...

das flink balen zeg..
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 21:20:23 #85
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_6368096
schopje voor Moes (om hem even wakker te maken).
pi_6374625

zondag 20 oktober 2002 @ 15:38:26 #87
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_6374707
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 21:20 schreef Dynabite het volgende:
schopje voor Moes (om hem even wakker te maken).
Meestal wordt ie zo'n dag of twee voor de live uitzending weer levend(ig)
Hij gokt op het korte termijngeheugen van de kijker
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_6374854
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 15:38 schreef Dark het volgende:

[..]

Ik heb al meerdere keren gelezen in de streamverslagen dat het zo schijnt te zijn dat als Mustapha beweegt, en dat is dus erg weinig alle camera's hem volgen.
opdracht van Hummie :
Promote Mustapha zo vaak waar nodig.
En dat is dus erg vaak

maar hij zal binnenkort wel wakker worden. Ik gok over ca 2 dagen misschien zelfs al morgen?

pi_6376067
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 15:50 schreef itsme het volgende:

[..]

Ik heb al meerdere keren gelezen in de streamverslagen dat het zo schijnt te zijn dat als Mustapha beweegt, en dat is dus erg weinig alle camera's hem volgen.
opdracht van Hummie :
Promote Mustapha zo vaak waar nodig.
En dat is dus erg vaak

maar hij zal binnenkort wel wakker worden. Ik gok over ca 2 dagen misschien zelfs al morgen?

pffff, het begint echt een missie te worden he
pi_6376145
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 17:21 schreef Tante Bep het volgende:

[..]

pffff, het begint echt een missie te worden he

ja heb je er last van?

Ik vind het schandalig hoe BB manipuleert en ja dat kan ik niet uitstaan.
nog steeds niet.

pi_6376157
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 17:26 schreef itsme het volgende:

[..]

ja heb je er last van?

Ik vind het schandalig hoe BB manipuleert en ja dat kan ik niet uitstaan.
nog steeds niet.

ik vind het ook niet leuk itsme maar om dat nou continu overal op het forum neer te plempen, we weten het nou wel hoor.
pi_6376238
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 17:26 schreef Tante Bep het volgende:

[..]

ik vind het ook niet leuk itsme maar om dat nou continu overal op het forum neer te plempen, we weten het nou wel hoor.

Ik neem aan dat dat opvalt omdat wij zo wat de enige zijn die hier posten schat
  Moderator zondag 20 oktober 2002 @ 17:33:22 #93
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6376259
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 17:26 schreef Tante Bep het volgende:

[..]

Jij roept toch ook zodra je ook maar even de kans krijgt dat Mustafa zo cool is?
pi_6376363
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 17:33 schreef Gert het volgende:

[..]

Jij roept toch ook zodra je ook maar even de kans krijgt dat Mustafa zo cool is?

Ik denk dat we allemaal regelmatig in herhaling vallen om onze mening knbaar te maken,maar wat is daar mis mee.

Het valt alleen meer op op sommige dagen omdat het dan erg rustig is.

Moderator zondag 20 oktober 2002 @ 17:40:55 #95
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6376377
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 17:39 schreef itsme het volgende:

[..]

Ik denk dat we allemaal regelmatig in herhaling vallen om onze mening knbaar te maken,maar wat is daar mis mee.

Niks, in tegenstelling tot dat icoontje van je.
pi_6376426
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 17:40 schreef Gert het volgende:

[..]

Niks, in tegenstelling tot dat icoontje van je.

nou hoor. pestkoppie en ik heb nog ergens op fok gezet dat ik jou koos als de fokker met wie ik wel eens een beschuitje zou willen eten
  Moderator zondag 20 oktober 2002 @ 17:46:07 #97
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6376448
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 17:44 schreef itsme het volgende:
en ik heb nog ergens op fok gezet dat ik jou koos als de fokker met wie ik wel eens een beschuitje zou willen eten
Echt waar?
Dat ga ik even opzoeken.
pi_6376473
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 17:33 schreef Gert het volgende:

[..]

heb je hem ook weer

is zeker een dillemma wat je opgekregen hebt van Hummie gisteren

pi_6376615
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 17:46 schreef Gert het volgende:

[..]

Echt waar?
Dat ga ik even opzoeken.

god toen ik bovenstaande las verschoot ik van kleur en ik zit hier nu te kuchen en hoesten en ben aan het lachen

oeps doe maar niet

Moderator zondag 20 oktober 2002 @ 18:00:42 #100
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6376634
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 17:47 schreef Tante Bep het volgende:

[..]

heb je hem ook weer

is zeker een dillemma wat je opgekregen hebt van Hummie gisteren

U bedoelt? Jou tegenspreken? Dat doe ik met alle plezier hoor, mevrouw de kijk-maar-ik-ben-niet-racistich Mustafa-fan.

* ruuustig nou.
meen ik helemaal niets van, gewoon effe zieken.

Moderator zondag 20 oktober 2002 @ 18:01:58 #101
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6376644
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 17:59 schreef itsme het volgende:

[..]

god toen ik bovenstaande las verschoot ik van kleur en ik zit hier nu te kuchen en hoesten en ben aan het lachen

oeps doe maar niet

Ik was al op weg met een pak bolletje. Met sesamzaadjes.
pi_6376685
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 18:01 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik was al op weg met een pak bolletje. Met sesamzaadjes.

o god je laat me wel lachen.
oke hier de tekst:
quote:
ik wil wel eens kijken of Gert net zo goed is in eten als in smerige praatjes
topic general chat
  Moderator zondag 20 oktober 2002 @ 18:19:25 #103
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6376845
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 18:05 schreef itsme het volgende:

[..]

o god je laat me wel lachen.
oke hier de tekst:
[..]

topic general chat

Ik? Smerige praatjes? Hoe de nattekuttefuk komt u daar nou weer bij?
Je hebt zelf absoluut ook bepaalde gaven op dat terrein lieverd.

zondag 20 oktober 2002 @ 19:41:13 #104
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_6378272
Hier volgt het streamverslag van Moes zijn weekend:

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

pi_6378359

voor alle fans hier..

pi_6378379
o gelukkig
voor zijn fans.....
pi_6378423
Mustapha

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zondag 20 oktober 2002 @ 19:48:53 #108
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_6378431
Nou Koos...zullen je mede-fans blij mee zijn....ga zo door Koos.
  zondag 20 oktober 2002 @ 19:50:56 #109
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6378467
Volgens mij heb ik Mussie al een week niet meer in de uitzending gezien..... Yorin kan nu echt niets meer vinden denk ik....
  zondag 20 oktober 2002 @ 20:28:32 #110
16305 Jappie
parttime reverend
pi_6379038
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 19:50 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij heb ik Mussie al een week niet meer in de uitzending gezien..... Yorin kan nu echt niets meer vinden denk ik....
Ik heb eerder de indruk dat Mustapha er echt uit wil nu, misschien gokt hij erop dat als hij niet meer in beeld is hij degene is die donderdag mag vertrekken. ?
pi_6384207
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 19:50 schreef scanman01 het volgende:
Die Arthur zit de boel mooi te verzieken.
Doordat hij steeds als een dolle hond door dat huis heen loopt te tieren raakt Mustapha geheel op de achtergrond.
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
pi_6386265
morgen wordt het thema 'Moes onder de douche'.

En terecht dacht ik zo jeetje als je dat hoor die viezerik

Hij heeft al meer dan 4 dagen niet gedoucht ieksssss

Een goed cafe om de hoek is beter dan een verre brouwerij :)
  maandag 21 oktober 2002 @ 11:01:25 #113
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_6389015
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 01:54 schreef late_vogel het volgende:
morgen wordt het thema 'Moes onder de douche'.

En terecht dacht ik zo jeetje als je dat hoor die viezerik

Hij heeft al meer dan 4 dagen niet gedoucht ieksssss

Tja... dat is toch wel wat vreemd.... je zal naast zo iemand in de slaapkamer liggen.
pi_6389505
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 11:01 schreef marky het volgende:

[..]

Tja... dat is toch wel wat vreemd.... je zal naast zo iemand in de slaapkamer liggen.

Of nog erger.. Ze wisselen toch wel eens van bed? Nou je zal maar in het bed komen te liggen waar hij de avond voor in heeft gelegen, terwijl de lakens niet gewassen zijn...
pi_6390439
Lees net op de streamverslagen dat Jubitch al iets gezegd heeft over de hygiene van Moes. Uiteraard niet tegen Moes, maar tegen anderen!!
Ik hoop dat ze nog even samen met Moes in de bunker blijft want die scheur zal toch echt nog wel open gaan. Het wordt nu toch echt weer eens tijd voor een goeie Ju/Mus fight
  maandag 21 oktober 2002 @ 12:48:25 #116
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_6390549
Wat is er verkeerd aan het slapen in ouwe-Moes-lappen? Ik zie het probleem niet zo eigenlijk, zou er wel een kleinigheidje voor over hebben...
pi_6391197
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 12:48 schreef Roache_ het volgende:
Wat is er verkeerd aan het slapen in ouwe-Moes-lappen? Ik zie het probleem niet zo eigenlijk, zou er wel een kleinigheidje voor over hebben...
Hier is natuurlijk ALLES mis mee!!!

Het is dat tie besneden is, maar 4 dagen niet douchen....... weet je wat dat met je doet???????

maandag 21 oktober 2002 @ 13:32:02 #118
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_6391232
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 13:29 schreef Remquito het volgende:

[..]

Hier is natuurlijk ALLES mis mee!!!

Het is dat tie besneden is, maar 4 dagen niet douchen....... weet je wat dat met je doet???????

Ja hoor, dat weet ik. Dan is het niet alleen lichaamsgeur maar ook een beetje vettig/van jouw. (moet je wel eerst 4 dagen in hetzelfde bed geslapen hebben bedenk ik me nu). Ergo: Ieuuuw!
pi_6391555
ik lees al 3 jaar de streamverslagen enreacties maar had nooit behoefte aan reageren , maar begin nu de voorkeur van hummy9alles voor de kijkcijfers) omtrent mus wel een beetje zat te worden, verleden jaar had je dit met kelly die werd in de dagboek kamer denk ik ook steeds lekker gemaakt met de woorden dat ze de beste en dat er veel geld op haar lag te wachten tot het einde erin was niet mogelijk meer na alle gebeurtenissen en ze alleen in een negatiever daglicht kwam te staan maar als ze er op tijd uit zou komen lagen er nog velen snabbels op haar te wachten en ze is nu nog steeds op tv enzo, voor mus is het een ander verhaal hij zal nooit rijk worden als ze hem er nu uithalen dus moet hij erin blijven tot eind december (om een geldbedrag te ontvangen) hij zit er volgens mij alleen maar in voor de kijkcijfers om zoveel mogelijk te stoken (dmv pep-talks in de dagboekkamer) als ik lees dat hij al in voorrondes irritant was en te laat kwam dan wisten ze dus allang wat ze met hemvan plan waren als ik lees dat geesje het opvalt dat als mus beweegt dat alle cameras op hem gericht worden om zo zijn 5 minuutjes of fame goed vast te leggen en zo dagelijks mus in positief daglicht te zetten (bv iedereen speelt met de hond, maar als mus met hem op schoot ligt te zingen dan moet dat uitgezonden worden) als ik lees dat hummy alleen bij de fam van mus zit met de liveuitzending? als ik lees
Geplaatst door APK op vrijdag 18 oktober 2002 00:19In de slaapkamer van de bunker vraagt Geesje wat Mustapha
Mustaphe: Oooh, als ik er uit ga.... Ik baalde echt toen Bo eruit ging. Daarna kreeg ik een beetje hints dat ik er niet uit zou gaan. (!)
is het voor mij wel duidelijk wat hummy dit jaar voor de kijkcijfers ingedachte heeft maar ik begin het nu wel een beetje vervelend te vinden, laat gewoon een eerlijk beeld op tv zien zoals echt een dag eruit ziet in het bb-huis en laat de kijkers zelf daar uit hun conclusies trekken
problemen lossen zich vanzelf op
pi_6391697
Wat nou voorkeur van Hummie voor Mus.. hij zit het langste van iedereen in de bunker...!!
Maar goed.. tis bijna donderdag..en dan..dan gaat Arthur naar huis
pi_6391730
4 dagen niet douchen ? wat maakt dat nou uit,al zou je een week niet douchen,het lichaam reinigt zichzelf,douchen is een overbodige luxe.Je hoeft je alleen achter je oren te wassen maar voor de rest reinigt het lichaam zichzelf,dus Mus;blijf jij maar lekker in je bedje liggen hoor...
pi_6391766
mus komt beter tot zijn recht in de bunker in rijk heeft hij niets te zoeken ( drinkt niet, wil niet in als er meerder personen inbad zitten omdat er vrouwen bij zitten) heeft dus volgens mij geen meerwaarde voor hem
pi_6391844
arthur eruit??
denk voorlopig nog niet>alles voor de kijkcijfers(geld) arthur kan nog wel 2 weekjes mee, zal wel eerder een nieuwling worden uitgegooid
  maandag 21 oktober 2002 @ 14:23:17 #124
36900 Jay-W
Ach Ja Joh?
pi_6391975
Denk dat Stefan het veld moet ruimen
die is de laatste dagen amper in beeld
zijn rol is uitgespeeld lijkt me
Je bent pas een ster als je ook kunt vallen :-)
  Moderator maandag 21 oktober 2002 @ 14:25:27 #125
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6392008
Hahaha, nou wordt de hygiène van Mustafa er weer bijgehaald. Tja, ik zou liever een bed delen met iemand die zich wat regelmatiger wast. Maar je zult er niets van krijgen hoor.

Maar dat is ook niet de issue. Die is dat Mustafa weer eens niet aan de (groeps)norm voldoet. Een zoveelste ondermijning van het gezag van Frau Jubitch. Een zoveelste opgestoken middelvinger in haar gezicht.

En dat doet pijn. En pijn is fijn. Voor ons kijkertjes.

pi_6392352
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 12:48 schreef Roache_ het volgende:
Kleinigheidje?? Ieeeuwww!!! How disgusting...

Het is gewoon superranzig dat Mus zich zo lang niet heeft gedouched en het wordt tijd dat iemand Judith er wat over zegt.

* CJ blij is dat er geen geur-tv is

pi_6392761
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 14:44 schreef CJ het volgende:

[..]

Kleinigheidje?? Ieeeuwww!!! How disgusting...

Het is gewoon superranzig dat Mus zich zo lang niet heeft gedouched en het wordt tijd dat iemand Judith er wat over zegt.

* CJ blij is dat er geen geur-tv is

jij kan je ook op alles wat met mus te maken heeft druk maken er waren wel meer mensen die zich vier dagen niet hadden gedouched maar daar hoor ik jou natuurlijk niet over. Alles wat mus doet is in jou ogen fout .. straks ga je je nog ergeren aan bv. de manier waarop hij lacht of dat hij linkshandig is en wat in jou ogen fout is ... get a life !!
  maandag 21 oktober 2002 @ 15:17:25 #128
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_6392870
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 15:10 schreef kavu het volgende:

[..]

jij kan je ook op alles wat met mus te maken heeft druk maken er waren wel meer mensen die zich vier dagen niet hadden gedouched maar daar hoor ik jou natuurlijk niet over. Alles wat mus doet is in jou ogen fout .. straks ga je je nog ergeren aan bv. de manier waarop hij lacht of dat hij linkshandig is en wat in jou ogen fout is ... get a life !!

Linkshandigheid bij Mus zou idd weer een minpuntje zijn.
  maandag 21 oktober 2002 @ 15:22:42 #129
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_6392954
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 14:25 schreef Gert het volgende:
Hahaha, nou wordt de hygiène van Mustafa er weer bijgehaald. Tja, ik zou liever een bed delen met iemand die zich wat regelmatiger wast. Maar je zult er niets van krijgen hoor.

Maar dat is ook niet de issue. Die is dat Mustafa weer eens niet aan de (groeps)norm voldoet. Een zoveelste ondermijning van het gezag van Frau Jubitch. Een zoveelste opgestoken middelvinger in haar gezicht.

En dat doet pijn. En pijn is fijn. Voor ons kijkertjes.

Het is niet Judith die hem er op aangesproken heeft maar Laurens heeft gezegd dat hij nodig eens zichzelf en zijn lakens moest wassen. Mus wacht net zo lang tot een ander het voor hem doet. Aangezien hij nu iedereen die het voor hem deed tegen zich in het harnas heeft gejaagd gebeurde het dus niet meer.
  maandag 21 oktober 2002 @ 15:25:49 #130
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_6393003
quote:

[..]

Alleen Stefan had zichzelf ook al twee dagen niet gedouched maar die hoeft daarvoor niet te worden aangespoord.

De zaak is al opgelost hij heeft zich vandaag gewassen. Komt bij mij overigens ineens weer de herinnering op aan Bart uit BB1 die via de stille hint van Karin (het neerleggen van deo in zijn la) te merken kreeg dat hij niet zo prettig rook.

maandag 21 oktober 2002 @ 15:28:03 #131
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_6393039
Jammer dat Lau tegen Mus gezegd heeft dat ie zichzelf en z'n lakens moet wassen en nog veel jammerderederrrrr dat Mus gehoor gegeven heeft aan dat verzoek, als ie echt zo dwars is, moet ie gewoon in die stinkende lappen blijven liggen.

Krijgt ie automatisch de privacy, die ie zo graag wil!

pi_6393073
lamaar

[Dit bericht is gewijzigd door Tante Bep op 21-10-2002 16:37]

maandag 21 oktober 2002 @ 15:30:35 #133
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_6393098
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 15:28 schreef Dark het volgende:
Krijgt ie automatisch de privacy, die ie zo graag wil!
Met die odeur in die kleine ruimte zal die misschien privacy willen maar ze ruiken hem natuurlijk al vanaf tien meter aankomen.
pi_6393182
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 15:25 schreef marky het volgende:

[..]

Alleen Stefan had zichzelf ook al twee dagen niet gedouched maar die hoeft daarvoor niet te worden aangespoord.

De zaak is al opgelost hij heeft zich vandaag gewassen. Komt bij mij overigens ineens weer de herinnering op aan Bart uit BB1 die via de stille hint van Karin (het neerleggen van deo in zijn la) te merken kreeg dat hij niet zo prettig rook.

ik had het over ursula (zelf gelezen dat ze 4 dagen niet gedouched heeft) maar nogmaals daar ging het mij dus niet om.
pi_6393320
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 15:25 schreef marky het volgende:

[..]

Wat een slappe geouwehoer weer van u, alsof het iets is wat alleen Mustapha doet.Misschien is het handig om commentaar op streamverslagen te lezen.

Sandra:

quote:
Thuis ben ik gelijk onder de douche gegaan, want dat had ik in de Bunker al bijna een week niet echt gedaan.
Jeanette:
quote:
Jeanette: Ja dat is heel erg smerig. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik ook vier dagen niet onder de douche ben geweest.
  maandag 21 oktober 2002 @ 16:14:14 #136
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_6394029
Ergo, het ruikt in de bunker.
pi_6395053
quote:

[..]

jij kan je ook op alles wat met mus te maken heeft druk maken

Ja nou? Mag ik? Of had je daar problemen mee?
quote:
er waren wel meer mensen die zich vier dagen niet hadden gedouched maar daar hoor ik jou natuurlijk niet over. Alles wat mus doet is in jou ogen fout .. straks ga je je nog ergeren aan bv. de manier waarop hij lacht of dat hij linkshandig is en wat in jou ogen fout is ... get a life !!
Ja, er zijn misschien wel bewoners die zich ook 4 dagen niet gedouched hadden. maar horen wij daar andere bewoners over klagen? Nee. Als er mensen beginnen te klagen en wij, als buitenwereld, dat ook gemerkt hadden (want ruiken kunnen we het niet), dan had ik er ook WEL wat over gezegd. Het is gewoon vies.

En de manier waarop hij lacht, daar erger ik me inderdaad al aan. Gewoon dat arrogante zelfvoldane glimlachje. Bleh.

pi_6395258
Nu ik dit zo lees, bedenk ik me opeens dat hygiene andere jaren helemaal niet zo`n issue was
Vorig jaar werd er toch ook koud gedoucht??

Jubitch krijgt toch gelijk: het zijn gewoon ALLEMAAL goorlakken
Welke uitgestorven ziektes gaan straks in de herkansing?????

maandag 21 oktober 2002 @ 17:35:38 #139
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_6395519
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 17:08 schreef CJ het volgende:

[..]

Ja nou? Mag ik? Of had je daar problemen mee?

ja........
[..]

Ja, er zijn misschien wel bewoners die zich ook 4 dagen niet gedouched hadden. maar horen wij daar andere bewoners over klagen? Nee. Als er mensen beginnen te klagen en wij, als buitenwereld, dat ook gemerkt hadden (want ruiken kunnen we het niet), dan had ik er ook WEL wat over gezegd. Het is gewoon vies.

Nee ,daar hoor je niemand over klagen. Waarom zullen ze over andere bewoners gaan klagen als ze ze nog nodig hebben voor de nominatieronde.Als jij door iedereen aardig gevonden wil worden,dan ga je geen kritiek uitoefenen op diegene.
Maar ze weten dat moes ze niet aardig vindt, dus waarom zullen ze geen kritiek op die jongen leveren.

En het is wel heel toevallig dat het weer dezelfde bewoners zijn die weer kritiek leveren op dezelfde jongen.
Ik geloof best wel dat hij niet lekker ruikt, maar ze stinken allemaal in de bunker.Alleen kunnen ze het niet zelf ruiken.

Laat die gozer lekker stinken en als ze er problemen mee hebben ,dan ga ze het huis maar uit.Die keuze hebben ze altijd.

Moderator maandag 21 oktober 2002 @ 17:51:14 #140
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6395756
Valt me mee dat Jubitch, naar analogie van het deur-incident met Ting niets heeft gezegd in de trant van "stinken doe je maar in je eigen land. We zijn hier niet in Marokko."

Ik zie haar d'r toe in staat, in al haar Eerlijkheid.

maandag 21 oktober 2002 @ 17:58:44 #141
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_6395854
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 17:51 schreef Gert het volgende:
Valt me mee dat Jubitch, naar analogie van het deur-incident met Ting niets heeft gezegd in de trant van "stinken doe je maar in je eigen land. We zijn hier niet in Marokko."

Ik zie haar d'r toe in staat, in al haar Eerlijkheid.

Eigenlijk is het een heerlijk wijf
pi_6396215
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 17:58 schreef marky het volgende:

[..]

en dat vind haar vrouwelijke partner ook..oeps..had geheim moeten blijven..
  maandag 21 oktober 2002 @ 18:26:24 #143
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_6396255
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 17:58 schreef marky het volgende:

[..]

Ja ,dat vindt haar pooier ook.
  maandag 21 oktober 2002 @ 19:40:28 #144
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6397459
Mustapha laat even weer weten dat hij alles behalve zichzelf is:

Wie vind jij hier een mooie vrouw, probeert Mustapha Geesje uit haar tent te lokken. Jeanette, zegt ze vastberaden. Oké even overnieuw, is Mustapha het duidelijk niet met haar antwoord eens. Maar Geesje laat zich door niemand ompraten, dus ook niet door Mustapha. Ach je hebt hier niet veel keus. Het zijn allemaal van die ingezakte aardappelen, schroomt Mustapha niet om zijn vrouwelijke huisgenoten flink af te kraken. Wie vind jij dan leuk, wil Geesje van Mustapha weten. Ik heb alles in mijn lichaam uitgezet, mijn hormonen staan uit hier, komt Mustaphas aap uit zijn mouw. En, omdat hij zichzelf distantieert van elk lichamelijk of intiem contact is dat natuurlijk een reden om zijn tegenpolen er van langs te geven. Sommigen hebben een beetje teveel meegenomen. Die huppelen naakt door het beeld en zeggen: ik zit hier voor de gezelligheid en om vriendjes te maken, projecteert Mustapha zijn gemis op zijn denkbeeldige vijanden.

(Bron: De BB site)

pi_6397524
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 19:40 schreef scanman01 het volgende:

Wie vind jij hier een mooie vrouw, probeert Mustapha Geesje uit haar tent te lokken. Jeanette, zegt ze vastberaden. Oké even overnieuw, is Mustapha het duidelijk niet met haar antwoord eens. Maar Geesje laat zich door niemand ompraten, dus ook niet door Mustapha. Ach je hebt hier niet veel keus. Het zijn allemaal van die ingezakte aardappelen, schroomt Mustapha niet om zijn vrouwelijke huisgenoten flink af te kraken. Wie vind jij dan leuk, wil Geesje van Mustapha weten. Ik heb alles in mijn lichaam uitgezet, mijn hormonen staan uit hier, komt Mustaphas aap uit zijn mouw. En, omdat hij zichzelf distantieert van elk lichamelijk of intiem contact is dat natuurlijk een reden om zijn tegenpolen er van langs te geven. Sommigen hebben een beetje teveel meegenomen. Die huppelen naakt door het beeld en zeggen: ik zit hier voor de gezelligheid en om vriendjes te maken, projecteert Mustapha zijn gemis op zijn denkbeeldige vijanden.

Wie denkt hij eigenlijk wel niet dat tie is??? Ik kan me er echt nog over opwinden Hij legt zichzelf allerlei beperkingen op en daar moeten anderen ook maar aan voldoen? Zou spraakmakende tv wordenals er 10 mustaphaatjes in het huis zouden zitten
  maandag 21 oktober 2002 @ 19:47:08 #146
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6397549
Ik hoor trouwens net op het nieuws (nota bene) dat er een song tot superclip bij mtv is gebombardeerd met de titel 'kut marokkanen' ....
Dat zal ook bij de Mustapha fans niet echt in het goede keelgat schieten...

(wel leuk om die journaal lezeres het woord 'kut' te horen zeggen .. tot 3 keer toe

pi_6397574
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 19:47 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoor trouwens net op het nieuws (nota bene) dat er een song tot superclip bij mtv is gebombardeerd met de titel 'kut marokkanen' ....

(wel leuk om die journaal lezeres het woord 'kut' te horen zeggen .. tot 3 keer toe

Nou, het zijn gewoon marokkanen hoor die al die ophef over dat woord uitbuiten
pi_6397593
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 19:48 schreef Remquito het volgende:
Die gozer die dat liedje rapt/hiphopt/weetikveel lijkt trouwens wel een broer van Mus!
En vast!
  maandag 21 oktober 2002 @ 19:51:06 #149
6941 APK
Factual, I think.
pi_6397619
quote:
Waarom niet? Ik zie het verband niet....
quote:
Jammer dat het niet als laatste item voor het weerbericht zat, hadden ze een leuk bruggetje kunnen maken: "En Peter, wordt het morgen ook kutweer?"
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  maandag 21 oktober 2002 @ 19:52:10 #150
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6397639
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 19:48 schreef Remquito het volgende:
..... Ik luisterde ook maar met een half oor! Ik ving een bepaald woord op en dat trok mijn aandacht (even)
  maandag 21 oktober 2002 @ 19:52:37 #151
35602 NatasTriplesix
Do You Believe ?!
pi_6397648
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 19:40 schreef scanman01 het volgende:

Hulde aan een ieder die al weken loopt te verkondigen dat alleen Mus zichzelf is...
of komt het omdat hij zo "verzwakt" is
pi_6397950
quote:

daar gaan we weer .. who gives a fuck om zo'n stom kut nummer .. als mensen die cd willen kopen moeten ze het vooral doen .. maar nogmaals wat heeft dat nummer met mustapha te maken. ik ben dus geen fan van mustapha omdat hij toevallig marokkaan is .. heeft er dus totaal niks mee te maken .. is het zo duidelijk? die link tussen mustapha en marokko continu wordt ik zo moe van .. hij is dus ook gewoon nederlander!!
pi_6398066
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 20:07 schreef kavu het volgende:

[..]

daar gaan we weer .. who gives a fuck om zo'n stom kut nummer .. als mensen die cd willen kopen moeten ze het vooral doen .. maar nogmaals wat heeft dat nummer met mustapha te maken. ik ben dus geen fan van mustapha omdat hij toevallig marokkaan is .. heeft er dus totaal niks mee te maken .. is het zo duidelijk? die link tussen mustapha en marokko continu wordt ik zo moe van .. hij is dus ook gewoon nederlander!!

[offtopic]
Hallo... misschien eerst even het nummer beluisteren voordat je met een duidelijk bevooroordeelde post komt?

Dit nummer wordt dus gerapt door een Marokkaan en dus helemaal niet negatief bedoeld ofzo. Denk je nou echt dat iemand met zo'n nummer weg zou komen als de text niet in een bepaalde context moest worden gezien?

Een gedeelte uit de tekst:
"Ze willen ons zwart maken als ze over ons praten
We hebben ze niks gedaan en toch nog willen ze ons haten
"

Nieuwe single: "Kut Marokkanen"
[/offtopic]

pi_6398097
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 18:26 schreef IfULikeMe het volgende:

[..]

Ja ,dat vindt haar pooier ook.

Dat slaat echt nergens op! Ze is helemaal geem hoer, tjongejonge zeg, jij bent echt een vreemd ventje gadverdamme...BAH!
  maandag 21 oktober 2002 @ 20:21:19 #155
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_6398165
quote:
Man , waar heb je het nou over?
pi_6398191
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 20:18 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Dat slaat echt nergens op! Ze is helemaal geem hoer, tjongejonge zeg, jij bent echt een vreemd ventje gadverdamme...BAH!

Inderdaad.

Ik wilde zeggen dat het een typische Mus-merking was, maar het zou net zo goed uit de mond van Arthur kunnen komen. Maar ja, Arthur wordt dan ook niet voor niets Mus II genoemd.

maandag 21 oktober 2002 @ 20:22:22 #157
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_6398192
quote:

[..]

jij bent lekker!
pi_6398205
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 20:21 schreef IfULikeMe het volgende:

[..]

Even iets verder lezen Hij wist niet dat het door een marokkaan gezongen werd!
  maandag 21 oktober 2002 @ 20:23:13 #159
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6398215
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 20:21 schreef IfULikeMe het volgende:
Dat vroeg ik mezelf ook af toen ik het nummer even ben gaan luisteren....
Dus vergeet maar dat ik dat heb geschreven.. overigens was het ook als geintje bedoelt.... Dat was dit niet trouwens:
quote:
  maandag 21 oktober 2002 @ 20:24:19 #160
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_6398237
Quote: Geesje vraagt of hij de ramadan in Marokko mee heeft gemaakt. Mustapha zegt dat hij het niet mee heeft gemaakt maar dat het super is omdat iedereen mee doet.

Wat een kuddedier die Moes...hypocriet mannetje

maandag 21 oktober 2002 @ 20:25:48 #161
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_6398268
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 20:22 schreef CJ het volgende:

[..]

Inderdaad.

Ik wilde zeggen dat het een typische Mus-merking was, maar het zou net zo goed uit de mond van Arthur kunnen komen. Maar ja, Arthur wordt dan ook niet voor niets Mus II genoemd.

typische musopmerking, leg uit?
pi_6398271
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 20:16 schreef CJ het volgende:

[..]

[offtopic]
Hallo... misschien eerst even het nummer beluisteren voordat je met een duidelijk bevooroordeelde post komt?

Dit nummer wordt dus gerapt door een Marokkaan en dus helemaal niet negatief bedoeld ofzo. Denk je nou echt dat iemand met zo'n nummer weg zou komen als de text niet in een bepaalde context moest worden gezien?

Nieuwe single: "Kut Marokkanen"
[/offtopic]

jij luistert dus niet .. mij maakt het dus geen fuck uit wie het nummer gezongen heeft of dat het positief of negatief is mbt marokkanen. Het gaat erom dat scanman zei dat de mustapha fans wel zouden balen met zo'n nummer wat bullshit is want ik leg die hele link niet tussen marokko en mustapha .. is het nu duidelijk ?? ik vind hem gewoon leuk om wie hij is en kan mij het fucken of hij marrokaan is of chinees of zelfs duitser.
pi_6398319
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 20:26 schreef kavu het volgende:

[..]

*knip* ik vind hem gewoon leuk om wie hij is en kan mij het fucken of hij marrokaan is of chinees of zelfs duitser.

OK je vind hem gewoon leuk, KLAAR! (ook mus-taal)
  maandag 21 oktober 2002 @ 20:31:18 #164
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_6398370
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 20:29 schreef Remquito het volgende:

[..]

lachuhhhhhhhhhhhhhh
pi_6398379
quote:

[..]

o nee ik zou niets meer zeggen
pi_6398399
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 20:29 schreef Remquito het volgende:

[..]

pi_6398442
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 20:32 schreef itsme het volgende:

[..]

o nee ik zou niets meer zeggen

Ga je gang hoor Itsme, van jou kan ik het wel hebben, ook van de anderen, alleen die IfULikeMe komt me een klein beetje me strot uit!
pi_6398484
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 20:35 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ga je gang hoor Itsme, van jou kan ik het wel hebben, ook van de anderen, alleen die IfULikeMe komt me een klein beetje me strot uit!

pi_6398531
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 20:26 schreef kavu het volgende:

[..]

jij luistert dus niet .. mij maakt het dus geen fuck uit wie het nummer gezongen heeft of dat het positief of negatief is mbt marokkanen. Het gaat erom dat scanman zei dat de mustapha fans wel zouden balen met zo'n nummer wat bullshit is want ik leg die hele link niet tussen marokko en mustapha .. is het nu duidelijk ?? ik vind hem gewoon leuk om wie hij is en kan mij het fucken of hij marrokaan is of chinees of zelfs duitser.

Okay, sorry als ik je verkeerd begrepen heb.

Maar ik meende uit de bewoordingen "stom kut nummer " op te maken dat je dacht dat het een anti-Marokanen lied was, wat het dus niet is. Sorry.

† In Memoriam † maandag 21 oktober 2002 @ 20:39:42 #170
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_6398532
Als jullie niet 'normaal' op elkaar willen reageren, moet dit topic helaas op slot. Ik zou het heel jammer vinden, en ik hoop dat het ook niet zover hoeft te komen.
pi_6398556
weet je wat mij opvalt.
de pro Mustapha's reageren helemal niet op het stukje van scanman wat serieus was maar wel op het grapje over dat liedje.
wat zegt dat ?
  maandag 21 oktober 2002 @ 20:43:25 #172
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_6398623
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 20:40 schreef itsme het volgende:
weet je wat mij opvalt.
de pro Mustapha's reageren helemal niet op het stukje van scanman wat serieus was maar wel op het grapje over dat liedje.
wat zegt dat ?
Zal ik je uitleggen waarom?

Omdat die opmerking over Kut-marokanen nergens op sloeg, en het stukje van scanman wel ergens op sloeg.

Maar waar wil je naartoe?

pi_6398652
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 20:43 schreef IfULikeMe het volgende:

[..]

Zal ik je uitleggen waarom?

Omdat die opmerking over Kut-marokanen nergens op sloeg, en het stukje van scanman wel ergens op sloeg.

Maar waar wil je naartoe?

precies. bingo.
Dus een discussie over dat stukje lijkt mij eigenlijk interessanter dan over iets wat nergens op sloeg
  maandag 21 oktober 2002 @ 20:48:59 #174
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6398735
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 20:40 schreef itsme het volgende:
weet je wat mij opvalt.
wat zegt dat ?
Dat viel mij dus ook al op.
  maandag 21 oktober 2002 @ 20:49:50 #175
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_6398755
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 20:44 schreef itsme het volgende:

[..]

precies. bingo.
Dus een discussie over dat stukje lijkt mij eigenlijk interessanter dan over iets wat nergens op sloeg

Maar iemand moet het toch zeggen, als er iets niet klopt.

Er is nooit een zinnige discussie tot stand gekomen(mijn mening)
Er is altijd commentaar.

pi_6398765
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 20:44 schreef itsme het volgende:

[..]

precies. bingo.

Go Itsme, go Itsme!
Jij bent echt toppie! Maar dat wist je al!
  maandag 21 oktober 2002 @ 20:52:48 #177
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6398824
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 20:49 schreef IfULikeMe het volgende:
Maar iemand moet het toch zeggen, als er iets niet klopt.
Er is nooit een zinnige discussie tot stand gekomen(mijn mening)
Er is altijd commentaar.
Okee... dat punt heb je duidelijk gemaakt... Maar nu het andere stukje

Vrouwonvriendelijk? :

Wie vind jij hier een mooie vrouw, probeert Mustapha Geesje uit haar tent te lokken. Jeanette, zegt ze vastberaden. Oké even overnieuw, is Mustapha het duidelijk niet met haar antwoord eens. Maar Geesje laat zich door niemand ompraten, dus ook niet door Mustapha. Ach je hebt hier niet veel keus. Het zijn allemaal van die ingezakte aardappelen, schroomt Mustapha niet om zijn vrouwelijke huisgenoten flink af te kraken.

hypocriet? :

Wie vind jij dan leuk, wil Geesje van Mustapha weten. Ik heb alles in mijn lichaam uitgezet, mijn hormonen staan uit hier, komt Mustaphas aap uit zijn mouw. En, omdat hij zichzelf distantieert van elk lichamelijk of intiem contact is dat natuurlijk een reden om zijn tegenpolen er van langs te geven. Sommigen hebben een beetje teveel meegenomen. Die huppelen naakt door het beeld en zeggen: ik zit hier voor de gezelligheid en om vriendjes te maken, projecteert Mustapha zijn gemis op zijn denkbeeldige vijanden.

maandag 21 oktober 2002 @ 20:54:24 #178
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_6398858
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 20:48 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat viel mij dus ook al op.

Maar jij begon ermee en nu vraag je je af waarom we erop reageerde?
Tuurlijk ga ik reageren als je onzin praat.
Dat gebeurt ook andersom, of niet?
  maandag 21 oktober 2002 @ 20:56:12 #179
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_6398898
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 20:52 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Okee... dat punt heb je duidelijk gemaakt... Maar nu het andere stukje

Vrouwonvriendelijk? :

Wie vind jij hier een mooie vrouw, probeert Mustapha Geesje uit haar tent te lokken. Jeanette, zegt ze vastberaden. Oké even overnieuw, is Mustapha het duidelijk niet met haar antwoord eens. Maar Geesje laat zich door niemand ompraten, dus ook niet door Mustapha. Ach je hebt hier niet veel keus. Het zijn allemaal van die ingezakte aardappelen, schroomt Mustapha niet om zijn vrouwelijke huisgenoten flink af te kraken.

hypocriet? :

Wie vind jij dan leuk, wil Geesje van Mustapha weten. Ik heb alles in mijn lichaam uitgezet, mijn hormonen staan uit hier, komt Mustaphas aap uit zijn mouw. En, omdat hij zichzelf distantieert van elk lichamelijk of intiem contact is dat natuurlijk een reden om zijn tegenpolen er van langs te geven. Sommigen hebben een beetje teveel meegenomen. Die huppelen naakt door het beeld en zeggen: ik zit hier voor de gezelligheid en om vriendjes te maken, projecteert Mustapha zijn gemis op zijn denkbeeldige vijanden.

Ik begrijp het even niet?
Wat wil je van me horen?
  maandag 21 oktober 2002 @ 20:56:57 #180
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_6398920
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 20:50 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Go Itsme, go Itsme!
Jij bent echt toppie! Maar dat wist je al!

en ik?
  maandag 21 oktober 2002 @ 20:57:15 #181
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6398929
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 20:56 schreef IfULikeMe het volgende:
Wat wil je van me horen?
Laat maar. Dit was genoeg.
  maandag 21 oktober 2002 @ 21:02:10 #182
35602 NatasTriplesix
Do You Believe ?!
pi_6399047
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 20:56 schreef IfULikeMe het volgende:

[..]

Wat wil je van me horen?

Zou een opmerking van Mus kunnen zijn
  maandag 21 oktober 2002 @ 21:04:53 #183
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_6399120
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 20:57 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Laat maar. Dit was genoeg.

Sorry , maar ik lees een stuk van jou en jij wil wat van me horen?

Dat hij zijn hormonen uit heeft gezet, vind ik juist heel knap.
Als hij dat kan , dan heb ik er respect voor.(ik kan dat niet)

Maar dat hij daarom slecht met vrouwen om kan gaan , slaat weer nergens op.Maar moet ik dat elke keer gaan uitleggen scanman!
Hij heeft geen problemen met Ursula,Geesje,Jeannete,Sandra,Joyce,Carmen................
En dat hij vindt dat de bepaalde vrouwen aandacht lopen te trekken door in hun nakie rond te lopen. Daar kan hij gelijk in hebben.

wat wil je nog meer horen?

Dus ik begrijp jouw vraag niet?

maandag 21 oktober 2002 @ 21:06:51 #184
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6399172
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 21:04 schreef IfULikeMe het volgende:
Hij heeft geen problemen met Ursula,Geesje,Jeannete,Sandra,Joyce,Carmen................
En toch zegt hij dit over ze:

"Ach je hebt hier niet veel keus. Het zijn allemaal van die ingezakte aardappelen", schroomt Mustapha niet om zijn vrouwelijke huisgenoten flink af te kraken

Trouwste user 2022 maandag 21 oktober 2002 @ 21:12:50 #185
7889 tong80
Spleenheup
pi_6399307
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 21:06 schreef scanman01 het volgende:

[..]

"Ach je hebt hier niet veel keus. Het zijn allemaal van die ingezakte aardappelen", schroomt Mustapha niet om zijn vrouwelijke huisgenoten flink af te kraken

Mischien heeft ie er wel kijk op ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 21 oktober 2002 @ 21:14:29 #186
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_6399344
quote:

[..]

Kijk dat is nou het probleem.
Hij is de hele tijd grappig aan het praten met Geesje en dan maakt hij een opmerking en jij neemt dat gelijk serieus op.
Maar je weet niet wat de sfeer is tijdens dat gesprek.(hij maakt tijdens het hele gesprek geintjes,maar die opmerking wordt gelijk serieus genomen.)

En Scanman jij kijkt vaak naar de live beelden, vertel me eens hoe vaak Moes serieus is in het huis. En vooral met geesje is hij aan het dollen.

En nog over iets anders:
Jij was een van de fokkers die beweerde dat BB alleen de goede dingen uitzend en laat zien van Moes.Dit klopt dan volgens jou niet meer gezien het stukje dat je mij probeert te laten zien.

maandag 21 oktober 2002 @ 21:19:09 #187
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6399433
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 21:14 schreef IfULikeMe het volgende:
Kijk dat is nou het probleem.
Hij is de hele tijd grappig aan het praten met Geesje en dan maakt hij een opmerking en jij neemt dat gelijk serieus op.
Maar je weet niet wat de sfeer is tijdens dat gesprek.(hij maakt tijdens het hele gesprek geintjes,maar die opmerking wordt gelijk serieus genomen.)
Zo kun je alles wel goedpraten natuurlijk. Beetje makkelijk. Zodra hij iets zegt wat eigenlijk niet door de beugel kan dan is meneer niet serieus.
quote:
En nog over iets anders:
Jij was een van de fokkers die beweerde dat BB alleen de goede dingen uitzend en laat zien van Moes.Dit klopt dan volgens jou niet meer gezien het stukje dat je mij probeert te laten zien.
Daar moet ik je gelijk in geven. Ook in de uitzending van vandaag werd Mustapha opeens niet meer positief neergezet. Zal het een ommekeer zijn?
  maandag 21 oktober 2002 @ 21:21:01 #188
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_6399482
Aftakelen
Buiten wordt vriendin Ursula bezig gehouden door Mustapha. Volgens de mooie rooie is ze lichamelijk aan het aftakelen. Ik merkte vandaag dat ik ook minder zie, uit ze haar bezorgdheid. Heb jij er geen last van, peilt ze Mustaphas staat van binding. Ik slaap de hele dag, lacht hij hardop. Je moet gewoon even doorbijten, geeft hij het liefje van Tuur een wijze raad. Oh maar dat doe ik ook, zegt ze dapper. Dertien dagen, morgen vind ik het wel genoeg geweest, heeft Mustapha ook genoeg van het karige verblijf. Ja anders lopen we gewoon door deze tralies heen, doelt ze op de vermagering die kennelijk in haar lichaam heeft plaatsgevonden.
Ursula vindt verder dat de mensen in het Huis haar vriend hadden moeten helpen. Het feit dat ze haar liefje afstoten wekt bij haar irritaties op. Volgens haar hadden ze haar vriend moeten bijstaan en steunen. Mustapha is het hier roerend mee eens en heeft daarmee groen licht bij zijn rooie vriendin gekregen. En dan heeft Mustapha weer iemand gevonden in zijn strijd tegen de buren
>>>>BB

Nou wat vind jij hiervan scanman?

Ik lees hieruit dat moes een goed gesprek heeft met Ursula(een vrouw).

maandag 21 oktober 2002 @ 21:28:37 #189
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_6399639
"En dan heeft Mustapha weer iemand gevonden in zijn strijd tegen de buren"

Hieruit blijkt maar weer eens dat hij een hypocriet kuddedier is, die nu zijn medebunkerbewoners voor zich probeert te winnen.(alleen staat hij niet meer zo sterk begint hij te beseffen)

maandag 21 oktober 2002 @ 21:29:31 #190
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6399661
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 21:21 schreef IfULikeMe het volgende:
Nou wat vind jij hiervan scanman?

Ik lees hieruit dat moes een goed gesprek heeft met Ursula(een vrouw).

Leuk.... Maar ik heb Mustapha er al vaker op betrapt dat hij tijdens één op één gesprekken vaak vriendelijk is... ook tegen de meeste vrouwen. Maar zijn ze er niet bij dan heeft hij niet echt een goed woord voor ze over... ook al brengt hij dat dan als een grapje. Als je die grapjes vaak genoeg herhaalt dan zijn het duidelijk geen grapjes meer. Wat me ook zeer verbaast is dat Mustapha sinds die ruzie dus echt niet veel meer met Margriet te maken wil hebben en haar waarschijnlijk (naar eigen zeggen) ook zal nomineren. Dus erg vergevingsgezind (als dat al aan de orde is) komt hij me ook niet over. Daarbij nog dat hij dus anderen dingen verwijt waar hij zich zelf het meest schuldig aan maakt... zoals het 'niet jezelf zijn' en het roddelen. Ik heb zeer zeker geen hekel aan hem, maar vind wel dat hij veel te veel denkt dat hij geweldig is (dat straalt af van zijn hele houding) en dat zijn opvattingen de enige juiste zijn (door zijn discussie beeindigende uitspraak 'klaar').
  maandag 21 oktober 2002 @ 21:31:42 #191
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_6399697
ik vraag me af of moes een bijdrage heeft gespeeld bij de winst van de confrontatie?
Hij sliep alleen maar, was hij nu wel wakker?
  maandag 21 oktober 2002 @ 21:35:23 #192
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6399784
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 21:31 schreef IfULikeMe het volgende:
ik vraag me af of moes een bijdrage heeft gespeeld bij de winst van de confrontatie?
Hij sliep alleen maar, was hij nu wel wakker?
Om maar even van onderwerp te veranderen....
Maar ze hebben hem vast uit bed moeten trommelen om mee te doen.
En een kans om te bewijzen dat hij niet dom is laat vast ook Mustapha niet aan zich voorbij gaan. Dat hem dat veel doet bleek wel uit zijn reactie bij De zwakste schakel!
  maandag 21 oktober 2002 @ 21:38:20 #193
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_6399833
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 21:29 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Leuk.... Maar ik heb Mustapha er al vaker op betrapt dat hij tijdens één op één gesprekken vaak vriendelijk is... ook tegen de meeste vrouwen. Maar zijn ze er niet bij dan heeft hij niet echt een goed woord voor ze over... ook al brengt hij dat dan als een grapje. Als je die grapjes vaak genoeg herhaalt dan zijn het duidelijk geen grapjes meer. Wat me ook zeer verbaast is dat Mustapha sinds die ruzie dus echt niet veel meer met Margriet te maken wil hebben en haar waarschijnlijk (naar eigen zeggen) ook zal nomineren. Dus erg vergevingsgezind (als dat al aan de orde is) komt hij me ook niet over. Daarbij nog dat hij dus anderen dingen verwijt waar hij zich zelf het meest schuldig aan maakt... zoals het 'niet jezelf zijn' en het roddelen. Ik heb zeer zeker geen hekel aan hem, maar vind wel dat hij veel te veel denkt dat hij geweldig is (dat straalt af van zijn hele houding) en dat zijn opvattingen de enige juiste zijn (door zijn discussie beeindigende uitspraak 'klaar').

Je begint weer van onderwerp te veranderen, je zoekt weer het negatieve op.
Ik had het erover dat Moes met ursula aan het praten was, dus wat vind jij daar van?
pi_6399880
Scanman is net een plaat die blijft hangen..het word genant..
  maandag 21 oktober 2002 @ 21:41:41 #195
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_6399899
Ik had het erover dat Moes met ursula aan het praten was, dus wat vind jij daar van?

Het is af en toe net een mens (kuddedier).

maandag 21 oktober 2002 @ 21:43:29 #196
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_6399930
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 21:41 schreef Dynabite het volgende:

Het is af en toe net een mens (kuddedier).

af en toe?
  maandag 21 oktober 2002 @ 21:47:28 #197
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6400017
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 21:40 schreef Koos Voos het volgende:
Scanman is net een plaat die blijft hangen..het word genant..
Dank je... Ik probeer juist een redelijke discussie te voeren... in plaats dat je een bijdrage levert... Maar nee... dan komt zo'n opmerking die pas echt genant is!
  maandag 21 oktober 2002 @ 21:49:44 #198
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6400081
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 21:38 schreef IfULikeMe het volgende:
Daar reageerde ik dus op... In de eerste drie regels.
pi_6400121
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 21:28 schreef Dynabite het volgende:
"En dan heeft Mustapha weer iemand gevonden in zijn strijd tegen de buren"

Hieruit blijkt maar weer eens dat hij een hypocriet kuddedier is, die nu zijn medebunkerbewoners voor zich probeert te winnen.(alleen staat hij niet meer zo sterk begint hij te beseffen)

Gelijk heb je. Hij is net zo 'erg' als de mensen die hij er van beschuldigt om kuddedieren te zijn.

Was Mus niet degene die zo'n hekel had aan bv Judith c.s. omdat ze volgens hem alleen maar zaten te roddelen (vaak over hem) en dat zei hij niet dat dat geroddel allemaal heel achterbaks was??

quote:
Roddelen, het blijft een leuke bezigheid. Mustapha komt er eerlijk voor uit en doet de laatste tijd dan ook niets liever.
Bron: www.big-brother.nl

Dus nu komt hij er eerlijk voor uit dat hij het leuk vindt terwijl hij eerst afkeurt dat anderen hetzelfde doen als hem?

maandag 21 oktober 2002 @ 23:23:02 #200
22259 Fogerty
slapende account
pi_6402352
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 21:21 schreef IfULikeMe het volgende:
Ik slaap de hele dag, lacht hij hardop.
Hieperdepiep hoera!
pi_6403906
Waar gaat het nog over,volgens mij zijn we nu wel uitgepraat over Mus,hij zit in een dipje nu dus zullen we dit grote topic nu maar eens afsluiten en overgaan op een ander GROOT topic ???
pi_6405181
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 00:59 schreef ilona-scuderia het volgende:
Waar gaat het nog over,volgens mij zijn we nu wel uitgepraat over Mus,hij zit in een dipje nu dus zullen we dit grote topic nu maar eens afsluiten en overgaan op een ander GROOT topic ???
Slaapjas Mustapha deeltje 8
  dinsdag 22 oktober 2002 @ 02:56:38 #203
6941 APK
Factual, I think.
pi_6405197
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 02:50 schreef wizarddragon het volgende:
Slaapjas Mustapha deeltje 8
Ach....
Iedereen zit te zeiken dat hij te veel slaapt, maar ondertussen lijkt hij wel een bloeddrukverhogende werking op een aantal posters van dit subforum te hebben.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_6405215
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 02:56 schreef APK het volgende:

[..]

Ach....
Iedereen zit te zeiken dat hij te veel slaapt, maar ondertussen lijkt hij wel een bloeddrukverhogende werking op een aantal posters van dit subforum te hebben.

Ja je hebt helemaal gelijk soms lijkt het helemaal niet te gaan over Mus. Het wordt meer "Wie weet de beste argumenten te verzinnen"- en "Ik weet alles beter dan de rest"-topic.
  dinsdag 22 oktober 2002 @ 09:19:27 #205
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_6405863
quote:

[..]

Kan hem hierin niet ongelijk geven! Weet je wat het is, iedereen praat in het echte leven wel eens minderwaardig over elkaar, in de trant van: Oh moet je daar eens zien lopen, Wat een gedrocht, wat een spook etc etc! Ik weet zeker dat 90% van de Fokkers wel eens zo met vrienden of bekenden over anderen heeft gepraat!

maar als iemand in het huis zo'n opmerking plaatst is het gelijk denigrerend, discriminerend etc etc. Ok er is natuurlik een grens, als je mensen voor ziektes en dergelijke gaat uitmaken! maar de term 'uitgezakte aardappelen' vind ik vrij onschuldig!

Back in town
  dinsdag 22 oktober 2002 @ 09:28:20 #206
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_6405919
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 20:52 schreef scanman01 het volgende:
Ach je hebt hier niet veel keus. Het zijn allemaal van die ingezakte aardappelen, schroomt Mustapha niet om zijn vrouwelijke huisgenoten flink af te kraken.
Toch wel lollig dat de grootste COUCH POTATO in het BBhuis zoiets over anderen zegt!
pi_6407009
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 03:02 schreef wizarddragon het volgende:

[..]

Ja je hebt helemaal gelijk soms lijkt het helemaal niet te gaan over Mus. Het wordt meer "Wie weet de beste argumenten te verzinnen"- en "Ik weet alles beter dan de rest"-topic.

Selectieve waarneming, en de argumenten die aangehaald worden slaan vaak nergens op.
pi_6407186
Een paar dagen voor het stemmen dat er een man uit moet en,

het is NIET opvallend hoor, Mustafa vertoont weer actie

dinsdag 22 oktober 2002 @ 11:43:50 #209
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_6407271
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 15:38 schreef Dark het volgende:

[..]

Yeppppp, zoals ik een paar dagen geleden al voorspelde, d'r zit weer leven in
  dinsdag 22 oktober 2002 @ 11:53:50 #210
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_6407420
Ja.. Moes is vroeg vandaag...binnenkort zullen we hem niet voor 4 uur 's middags uit zijn bed zien komen (vanwege de Ramadan is hij dit van plan).
Beetje zwak trouwens dat hij dit van plan is.
Het lijkt me niet echt de bedoeling van de Islam dat je onder het vasten uitkomt door op je nest te blijven liggen tot het bijna donker is.
Maar ja...ieder zijn manier van geloven.
  dinsdag 22 oktober 2002 @ 11:56:46 #211
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_6407481
Het zou natuurlijk ook kunnen dat die jongen blij is dat ie uit de bunker is! Lijkt mij ook geen pretje om zo'n lange periode in de bunker te zitten, volgens mij wil je dan op een gegeven moment alleen maart hangen en liggen. Martijn had een tijdje terug volgens mij precies hetzelfde! Nu zijn het toevallig Stefan en Moes geweest, de volgende keer een ander!

Ik denk dat het een bunker-syndroompje is geweest!

Back in town
pi_6407489
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 11:56 schreef Elbutre het volgende:
Het zou natuurlijk ook kunnen dat die jongen blij is dat ie uit de bunker is! Lijkt mij ook geen pretje om zo'n lange periode in de bunker te zitten, volgens mij wil je dan op een gegeven moment alleen maart hangen en liggen. Martijn had een tijdje terug volgens mij precies hetzelfde! Nu zijn het toevallig Stefan en Moes geweest, de volgende keer een ander!

Ik denk dat het een bunker-syndroompje is geweest!

Lijkt mij ook meer voor de hand liggend.

dinsdag 22 oktober 2002 @ 12:12:38 #213
37680 Lady_J
Carpe Noctum!
pi_6407741
Ik vond en vind Mustapha nog steeds het leukste.
Mooi toch die opmerkingen over die meiden in het huis?!
Eerlijk toegeven mensen, de meeste zijn ook vrij uitgezakte types....
En in het BB huis (let op: IN het BB huis dus niet daarbuiten) vind ik hem absoluut geen kudde-dier!
In Vino Veritas
  dinsdag 22 oktober 2002 @ 12:18:24 #214
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_6407836
Naast Margriet zie ik weinig uitgezakte types...wie zijn die andere dan volgens jou?
  dinsdag 22 oktober 2002 @ 12:23:18 #215
37680 Lady_J
Carpe Noctum!
pi_6407920
Jeanette is toch ook niet echt gezegend met een gespierd lichaam volgens mij.
Daniella heeft echt een heel uitgezakt gezicht.
Die twee die er nu uitliggen waren allebei ook zwaar uitgezakt (Joyce en Sandra).
Verder zijn het wel aardige meiden hoor, maar ik begrijp heel goed dat Mustapha ze helemaal niet aantrekkelijk vind.
Judith is nog wel een beetje leuk maar daar houdt het echt wel mee op....
In Vino Veritas
pi_6408112
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 11:53 schreef Dynabite het volgende:
Ja.. Moes is vroeg vandaag...binnenkort zullen we hem niet voor 4 uur 's middags uit zijn bed zien komen (vanwege de Ramadan is hij dit van plan).
Het lijkt me niet echt de bedoeling van de Islam dat je onder het vasten uitkomt door op je nest te blijven liggen tot het bijna donker is.
Mustapha bedoelde volgens mij dat hij om vier uur 's ochtends opstaat zodat hij kan eten terwijl het nog donker is, later maakte hij er overigens vijf uur van. Volgens mij kan hij om zeven uur opstaan in november, dan heeft hij ongeveer een uur om te eten. Hij zal ongetwijfeld de gemiste slaap overdag inhalen. Hij zei dat hij normaal tijdens de ramadan niet vooruit te branden is zolang hij zijn avondeten niet op heeft. Geesje zei trouwens dat ze een week met Mustapha mee zou doen. Ik heb overigens de indruk dat Mustapha moslim is omdat hij zijn familie niet af wil vallen, hij is veel te kritisch en te eigenwijs om gelovig te zijn.
pi_6408272
En toch hoop ik dat hij de ramadan thuis mag vieren
  dinsdag 22 oktober 2002 @ 12:53:24 #218
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_6408439
Quote van Buswatcher : Mustapha zegt dat hij dan om vier uur op staat. Mustapha : 's Avonds doe ik mee met jullie. Marc : Hoe laat ga je dan slapen ? Mustapha : Later.

Nahhh...ik denk dat hij wel degelijk 4 uur 's middags bedoelt...Zoals je zelf al aangeeft hoef je niet om 4 uur s'morgens op te staan om te gaan eten, als het tot ruim 7 uur donker is. (om vervolgens weer te gaan slapen).

pi_6409332
Ik meen me te herinneren dat Mustapha van plan was 's ochtends te eten. Dan moet het dus vier uur 's ochtends zijn.
  dinsdag 22 oktober 2002 @ 13:37:58 #220
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_6409395
Hij kan zich toch de hele avond al volproppen?...en zo vroeg gaat hij toch niet slapen...zit weinig logica in.
pi_6409407
quote:
Wat een ongelooflijke k*t opmerking weer.
Hij heeft recht om dat te doen net zo goed als Geesje recht heeft een dieet te volgen binnen bigbrother,en daar wordt niet laagdukkend over gedacht.
Heel krom.
  dinsdag 22 oktober 2002 @ 13:42:52 #222
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_6409515
Zeg ik dan dat hij dat recht niet heeft?...dacht het niet. zie trouwens geen verband tussen vasten en een dieet...maar goed.
pi_6411147
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 13:38 schreef berney het volgende:

[..]

Wat een ongelooflijke k*t opmerking weer.
Hij heeft recht om dat te doen net zo goed als Geesje recht heeft een dieet te volgen binnen bigbrother,en daar wordt niet laagdukkend over gedacht.
Heel krom.

Oh ja wel hoor. Ik ben het met Margriet eens dat Geesje's kutpotjes met biologische troep veel te veel ruimte in beslag nemen op de planken. Die biodoos heeft zich maar aan te passen hoor!
pi_6412399
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 21:47 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dank je... Ik probeer juist een redelijke discussie te voeren... in plaats dat je een bijdrage levert... Maar nee... dan komt zo'n opmerking die pas echt genant is!

dat doe je ook scan.

Luister maar niet naar meneer voos

pi_6413424
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 13:42 schreef Dynabite het volgende:
Zeg ik dan dat hij dat recht niet heeft?...dacht het niet. zie trouwens geen verband tussen vasten en een dieet...maar goed.
Is er ook niet.
Maar het heeft iig met eten te maken.
  dinsdag 22 oktober 2002 @ 20:42:16 #226
18848 Lionsguy
kom maar op
pi_6417758
Tja, ik wil wat negatiefs over Mustafa schrijven, maar ik heb al 3 dagen niet gekeken. Wie weet er nog een leuke?
Volgens mij is ie nog niks veranderd, of wisten jullie dat al?
pi_6418051
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 20:42 schreef Lionsguy het volgende:
Tja, ik wil wat negatiefs over Mustafa schrijven, maar ik heb al 3 dagen niet gekeken. Wie weet er nog een leuke?
Volgens mij is ie nog niks veranderd, of wisten jullie dat al?
iets wat nog niet tig keer gezegd is? tja....
pi_6428135
leeft Moes nog? al dagen niet meer gezien!
pi_6431925
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 13:22 schreef karoltje het volgende:
leeft Moes nog? al dagen niet meer gezien!
Dan heb je niks gemist
pi_6433726
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 13:38 schreef berney het volgende:

[..]

zo goed als Geesje recht heeft een dieet te volgen binnen bigbrother,en daar wordt niet laagdukkend over gedacht.
Heel krom.

Maar Geesje volgt toch geen dieet. Ze heeft gewoon speciale voeding.

Heb je wel eens gezien hoe dun ze is......die heeft geen dieet nodig hoor.

pi_6434041
Ik vind hem steeds minder worden... Hij is minder irritant hij begint te integreren..
pi_6441403
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 18:32 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Maar Geesje volgt toch geen dieet. Ze heeft gewoon speciale voeding.

Heb je wel eens gezien hoe dun ze is......die heeft geen dieet nodig hoor.

alsof een dieet alleen betrekking heeft tot lijnen
  donderdag 24 oktober 2002 @ 14:44:23 #233
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_6446484
quote:
ik dacht dat ie vier uur s morgens bedoelde- om te ontbijten etc. voor t licht wordt, en dan s avonds als het al vroeg donker wordt gewoon mee eten met de rest....
  donderdag 24 oktober 2002 @ 15:20:12 #234
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_6447158
Ach...binnenkort zul je zien dat ik gelijk heb Kwakveense...dus even wachten nog. Het is tot 7 uur donker...denk je dat hij van 4 uur 's morgens tot 7 uur 's morgens gaat ontbijten?...lijkt me toch logischer dat hij dan om 6 uur op zou staan niet?...hij bedoelt 4 uur 's middags.
ps...hij had het er ook met Geesje een keer over ( Geesje zou een week meedoen ofzo) dat ze 's nachts op zouden blijven remember?...dus overdag slapen.

[Dit bericht is gewijzigd door Dynabite op 24-10-2002 15:25]

donderdag 24 oktober 2002 @ 15:27:33 #235
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_6447300
best joh- schreef alleen maar wat ik dahct te lezen... weet wel dat ze juist vaak wel s nachts vroeg op staan om eten te maken en smane aan tafel te gaan en te bidden enzo..maar bb hui is natuurlijk andere omstandigheid--> je hoeft overdag niet naar shcool of te werken etc.
pi_6450843
Mustapha is de populairste!
  donderdag 24 oktober 2002 @ 20:39:10 #237
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_6452071
Volgens mij is hij ECHT de populairste met een grote voorsprong en ik heb niet eens gestemd>>en dat ga ik ook niet doen(is niet nodig)

En het zou een verrassing zijn als martijn weg zou gaan(zou een goede actie zijn van BB)

pi_6453462
Hij blijft geweldig

Die stralende lach, dat leuke gevoel hoor humor, dat vileine. Echt een leuk totaalpakketje.

Gelukkig heeft de ruzie met Margriet hem niet al te veel stemmen gekost.

Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_6453494
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 21:41 schreef SmashBro het volgende:
Hij blijft geweldig

Die stralende lach, dat leuke gevoel hoor humor, dat vileine. Echt een leuk totaalpakketje.

Iieeuw.. Marble-baby.. je weet toch dat je zo vroeg op de avond nog niet zo veel moet drinken. Daar ga je rare dingen van zeggen.
  donderdag 24 oktober 2002 @ 21:42:24 #240
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_6453498
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 20:39 schreef IfULikeMe het volgende:
Volgens mij is hij ECHT de populairste met een grote voorsprong en ik heb niet eens gestemd>>en dat ga ik ook niet doen(is niet nodig)

En het zou een verrassing zijn als martijn weg zou gaan(zou een goede actie zijn van BB)

Toch een goede actie van BB
pi_6453511
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 21:42 schreef IfULikeMe het volgende:

[..]

Ik weet al een volgende goede actie van BB.
pi_6453523
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 21:42 schreef CJ het volgende:

[..]

uh Wouter exit???
pi_6453546
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 21:42 schreef IfULikeMe het volgende:

[..]

Schatje geniet!
pi_6453569
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 21:43 schreef wizarddragon het volgende:

[..]

uh Wouter exit???

Pssst.. in welk topic zitten we hier?
pi_6453597
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 21:45 schreef CJ het volgende:

[..]

Pssst.. in welk topic zitten we hier?

Van dictator Musolli..uh...stapha..
  donderdag 24 oktober 2002 @ 23:30:21 #246
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6456132
*Rotschop geeft*
  donderdag 24 oktober 2002 @ 23:31:32 #247
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_6456167
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 21:42 schreef CJ het volgende:

[..]

Ik weet er ook een !
pi_6484719
Geplaatst door scanman01 op zaterdag 26 oktober 2002 22:45De
"Dat op die foto staat geschreven dat hij maar moet blijven slapen en de rest moet blijven treiteren snap ik ook niet", zegt Judith.
ik snap dat wel dat is een siganaal dat hij op deze manier nr 1 blijft wat was ook alweer het motto van bb zoveel dagen geen contact met de buitenwereld??
ik word een beetje ziek van de hulp van bb voor mus nog een voorbeeldje
Geplaatst door APK op vrijdag 18 oktober 2002 00:19In de slaapkamer van de bunker vraagt Geesje wat Mustapha
Mustaphe: Oooh, als ik er uit ga.... Ik baalde echt toen Bo eruit ging. Daarna kreeg ik een beetje hints dat ik er niet uit zou gaan. (!)
kan hummie hem gewoon gelijk het geld geven ipv hem nog 3maanden te vertellen wat hij moet doen het is zo overduidelijk wat hun plan is
  zondag 27 oktober 2002 @ 02:41:49 #249
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_6484749
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 02:39 schreef marz01 het volgende:
Geplaatst door scanman01 op zaterdag 26 oktober 2002 22:45De
"Dat op die foto staat geschreven dat hij maar moet blijven slapen en de rest moet blijven treiteren snap ik ook niet", zegt Judith.
ik snap dat wel dat is een siganaal dat hij op deze manier nr 1 blijft wat was ook alweer het motto van bb zoveel dagen geen contact met de buitenwereld??
ik word een beetje ziek van de hulp van bb voor mus nog een voorbeeldje
kan hummie hem gewoon gelijk het geld geven ipv hem nog 3maanden te vertellen wat hij moet doen het is zo overduidelijk wat hun plan is
Maak je geen zorgen, hij wint het toch niet!
pi_6484763
en wie laten ze dan winnen??
  Moderator zondag 27 oktober 2002 @ 02:43:49 #251
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6484776
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 02:41 schreef IfULikeMe het volgende:

[..]

Maak je geen zorgen, hij wint het toch niet!

Nee. Maar hij wordt wél tweede. Hij eindigt iig boven Lau Daan en Jud.
  zondag 27 oktober 2002 @ 02:44:46 #252
35818 LouLou
ouwe lurkster
pi_6484789
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 02:43 schreef Gert het volgende:
Hij eindigt iig boven Lau Daan en Jud.
Dat mag ik toch wel hopen zeg!!!!
Oh.
Ok.
  zondag 27 oktober 2002 @ 02:47:11 #253
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_6484823
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 02:42 schreef marz01 het volgende:
en wie laten ze dan winnen??
Ik zeg dit met tegenzin, maar ik zie toch die Jubitch met het geld ervandoor gaan.
En moes die als tweede eindigt.
  zondag 27 oktober 2002 @ 02:52:08 #254
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6484879
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 02:47 schreef IfULikeMe het volgende:

[..]

Ik zeg dit met tegenzin, maar ik zie toch die Jubitch met het geld ervandoor gaan.
En moes die als tweede eindigt.

Daarvoor eindigt ze nu steeds veel te laag bij de exits... Judith wint nooit... Het gaat dit jaar volgens mij gewoon tussen Mustapha en Margriet. Eventuele ousider zou Jeanette kunnen zijn, maar dat zie ik niet gebeuren. Dus het is M&M dit jaar... wat de finale voor mij op voorhand niet leuk maakt trouwens, maar dat is weer een ander verhaal.
  Moderator zondag 27 oktober 2002 @ 02:52:15 #255
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6484881
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 02:47 schreef IfULikeMe het volgende:

[..]

Nee!

Margriet wint.

zondag 27 oktober 2002 @ 02:05:21 #256
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6485052
Shit.. weer een Mus topic vol... Wat moet die jongen populair zijn
  zondag 27 oktober 2002 @ 02:08:32 #257
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6485077
Kan dit topic op SLOT!!!!!!!!!!