Hebben ze bij de Hornbach niks? Wij hebben daar ons behang gehaald (Praxis 30 euro per rol, Hornbach 12 euro). Misschien geldt dit voor de folie ook wel!quote:Op maandag 2 juni 2014 19:18 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag bij de Praxis gekeken en schrok toch echt wel van de prijzen: goedkoopste statische folie voor ~ ¤ 15,-: KLIK
Had het al eerder gezegd maar bij de Jysk zijn de rollen 4 euro. Ze hebben 4 soorten... inclusief de gezandstraalde versie. 45x200cm.quote:Op maandag 9 juni 2014 11:36 schreef Satijn het volgende:
[..]
Hebben ze bij de Hornbach niks? Wij hebben daar ons behang gehaald (Praxis 30 euro per rol, Hornbach 12 euro). Misschien geldt dit voor de folie ook wel!
Ik ben opzoek naar kant/gehaakt spul (5/10 cm breed) op een rol? Dacht het ooit gezien te hebben bij de action. Verkopen ze dat nog?
Openingstijden kloppen wel vaker niet.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:13 schreef Deezertje het volgende:
En wederom dat de action open zou zijn op pinksterdag volgens de eigen site maar alles zit potje dicht!! Het is dat ik bij familie ben maar anders zou ik voor niks een retourtje hebben gekocht!
Ja staat in het lijstje... Emmapassage. Blijkt heel shoppingcenter dicht. Rest van de winkels zelf wel open. Kijk dus voortaan maar eerst op de site van de shoppingmall...quote:Op maandag 9 juni 2014 15:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Openingstijden kloppen wel vaker niet.
Stond er expliciet bij dat jouw filiaal met tweede pinksterdag open was?
Stom zeg...quote:Op maandag 9 juni 2014 15:20 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja staat in het lijstje... Emmapassage. Blijkt heel shoppingcenter dicht. Rest van de winkels zelf wel open. Kijk dus voortaan maar eerst op de site van de shoppingmall...
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:18 schreef CherryLips het volgende:
Bij een klein buitje alDan kon je je lol op dit weekend, of niet?
Pinkpop? Ik had hem ook mee en ik heb ook moeten hozen zondag en gisterenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:45 schreef nlboy het volgende:
Festival tentje (8 euro bij Action) afgelopen weekend getest. Redelijk tentje. Helaas te klein in de lengte (moest schuin slapen) en niet echt waterdicht (bij een klein buitje al). Maar al met al prima voor het geld en eenmalig gebruik.
Wat spuit je dan? welke kleur op welke kleur? Goed geschuurd? eerst primer erop gespoten?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:23 schreef Cat22 het volgende:
Action sprayverf zuigt. Letterlijk.
Gelukkig ligt de winkel op 500 meter want ik ben vandaag twee keer terug moeten gaan om extra bussen te halen omdat het niet dekt. Wie zei hier ook alweer dat die verf zo fijn was?![]()
Als de oppervlakte niet ontvet is kan je het zo dik spuiten wat je wilt maar het dekt dus echt nooit.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:25 schreef Miniem het volgende:
[..]
Wat spuit je dan? welke kleur op welke kleur? Goed geschuurd? eerst primer erop gespoten?
Klopt, daarom vraag ik of ze het goed geschuurd heeftquote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:46 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Als de oppervlakte niet ontvet is kan je het zo dik spuiten wat je wilt maar het dekt dus echt nooit.
Gedaan en gedaan. Was blank hout en nu zitten er drie lagen primer op en begint het een beetje te dekken.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:48 schreef Miniem het volgende:
[..]
Klopt, daarom vraag ik of ze het goed geschuurd heeft![]()
En uiteraard hoort ontvetten erbij
Totaal geen last van, dekt hier als de malle.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:23 schreef Cat22 het volgende:
Action sprayverf zuigt. Letterlijk.
Gelukkig ligt de winkel op 500 meter want ik ben vandaag twee keer terug moeten gaan om extra bussen te halen omdat het niet dekt. Wie zei hier ook alweer dat die verf zo fijn was?![]()
Volgende keer maar gewoon een pot witte acrylverf gebruiken dan...verkopen ze ook bij de Action.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:14 schreef Cat22 het volgende:
Drie lagen primer verder is het blanke bankje aardig wit geworden. Inmiddels weer opgeschuurd en eerste laklaag eroverheen. Ik ben al 7 bussen verder.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:14 schreef larry_flynt het volgende:
Lol!
http://www.telegraaf.nl/d(...)nje-artikelen__.html
(Zit op ipad en kan er geen link van maken)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |