SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door SgtPorkbeans op 31-05-2014 15:46:10 ]Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
klint als een mexicaans zwembadquote:
Ga mij eens wat te eten maken danquote:
wat wil je eten dan?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ga mij eens wat te eten maken dan
Als dr maar geen mexicanen in zitten ofzo, die stinken zoquote:
oh hoezo ging je niet?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Had ik maar een mexicaans zwembad.
[..]
Niet helemaal, als in helemaal niet.
Jij wel?
ehm, een tosti ofzoquote:
Ik kook alleen iraans sorryquote:
Doe dan het lekkerste uit de Iraanse keukenquote:
Ik lig er hoogstens zelf in.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:27 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
wat wil je eten dan?
[..]
Als dr maar geen mexicanen in zitten ofzo, die stinken zo
Mwa zit alweer een paar uur aan mijn studie. Als ik was gegaan dan had ik de alcohol niet links kunnen laten liggen, en dan had ik nu niet aan studie gewerkt.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
oh hoezo ging je niet?
was ongekend druk
Gehaktbal kun je hier ook wel krijgen hoorquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:29 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Doe dan het lekkerste uit de Iraanse keuken![]()
Kofte ofzo
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik lig er hoogstens zelf in.
Of als ik helemaal geld heb dan laat ik dit er in maken
[ afbeelding ]
Dan had ik aan de bar gehangen
[..]
Mwa zit alweer een paar uur aan mijn studie. Als ik was gegaan dan had ik de alcohol niet links kunnen laten liggen, en dan had ik nu niet aan studie gewerkt.
Was het wel wat? Met yellow claw en zo. Hoe lang deed je er over om binnen te komen?
Mijn zusje vond het echt ellendig om binnen te komen.
Maar een oer Hollandse gehaktbal is niet Iraansquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:33 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Gehaktbal kun je hoor ook wel krijgen hoor
Ja weet ik veel joh, lijkt toch allemaal op elkaarquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar een oer Hollandse gehaktbal is niet Iraans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |