Over inslaan he; Hema heeft vaak sticker kortingen met 20%, twee weken geleden ook. Ik had die hele actie gemist, wou niets kopen in de winkel zelf want geen sticker korting. Kwam er ineens een vrouw van de winkel op ons af, of we stickers wilden plakken woeeei

Bleek op de website ook een bekende actie, daar kon je ook meerdere producten met 20% korting bestellen. Hydrofielen, spuugdoekjes, slab, thermometers toen mooi ingeslagen en scheelde ook best. Heb alleen aankleedkussen toen bij Prenatal bij de mamadagen besteld, omdat die dan toch nog goedkoper was dan Hema.Die maandbox pampers bij wehkamp (heb code van 10 euro korting daar nog eens op), is wel heel aanlokkelijk, maar we hebben al drie pakken luiers in maat 1, dus dat moet maar niet nog meer worden.
Problemen met traplopen; check. Nu met 22 weken nog steeds enorm. Buiten adem sowieso, ook duizelig, ook na te lang staan. Conditie lijkt weg, maar de verklaring hier klinkt ook logisch. Fietsen laatst ook gedaan, een kilometer ofzo. Ik stapte af en dikke buikkrampen meteen...

Normaal fietste ik altijd 12 km heen en terug naar mijn werk, heb ik al sinds maanden niet gedaan en ik ben bang dat ik niet meer terug kan komen van vermoeidheid, dus ik durf nu niet meer...
Oh Vlindur, nee he

Hopen dat het niks is!!