ik sta het liefst om 8/9 uur op maaar omdat ik zo graag ziek ben in meiquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee? Het is net 12 uur geweest.
have fun!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:54 schreef liesje1979 het volgende:
Wat heerlijk dat de zon weer eens schijnt. Zo maar even naar de braderie.
amateur!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:12 schreef Tayu het volgende:
Ik doe dit venster dicht, ik haal alle topics door elkaar
De braderie is nog een beetje in de wintersfeer. 7 oliebollen en 5 appelflappen voor een tientje. Serieus.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:54 schreef liesje1979 het volgende:
Wat heerlijk dat de zon weer eens schijnt. Zo maar even naar de braderie.
en stond er een dikke rij?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:31 schreef Gert het volgende:
[..]
De braderie is nog een beetje in de wintersfeer. 7 oliebollen en 5 appelflappen voor een tientje. Serieus.
Nee, wel een dikke vrouw. Die kreeg 3 oliebollen voor 2 euro. "Vooruit dan maar".quote:
LOL!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:31 schreef Gert het volgende:
[..]
De braderie is nog een beetje in de wintersfeer. 7 oliebollen en 5 appelflappen voor een tientje. Serieus.
Nah ik was er een uurtje geleden, toen was er nog niet veel volk. Maar Hagenezen liggen over het algemeen heel lang in hun bed te meuren.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
LOL!
Smerig druk of valt het wel mee?
hij had haar gewoon een hele zak moeten gevenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, wel een dikke vrouw. Die kreeg 3 oliebollen voor 2 euro. "Vooruit dan maar".
wat een heldquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:43 schreef Miek37 het volgende:
Mijn oma bakte altijd oliebollen hartje zomer en ze maakte ook altijd steevast een grote pan erwtensoep voor haar verjaardag in Juli!
Heb wel getwijfeld, maar we gaan de oude heren van de Stones toch nog maar een keertje zien volgende maand.quote:
ik ben altijd bang dat er een omvalt op het podiumquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb wel getwijfeld, maar we gaan de oude heren van de Stones toch nog maar een keertje zien volgende maand.![]()
Heb ze één keer eerder gezien, in De Kuip. Mick Jagger was toén, in 1990, al ouder dan ik nú ben.
Sterven in het harnas.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:55 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben altijd bang dat er een omvalt op het podium
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |