Haha een petje van een tamponmerkquote:Op vrijdag 30 mei 2014 17:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die gaypose.
Dat hoogwater.
Die vieze nappy baard.
Dat petje er ook nog bij.
Die gevangenisdeur erachter.
Hijzelf matcht niet met z'n kleding.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat_stereotypequote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:02 schreef krioro het volgende:
Haat? Nee man, vind het gewoon grappig.
Zou bezwangeren en daarna the fuck out getten.
Papzak.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:15 schreef BlauweTijger het volgende:
Shoarma pizza van Domino's verdomme lekker.
Stereotype.run.execonvict.quote:
Dafuq, heb 4x 'tampon' gelezen, maar m'n brain processde het als 'condoom' dus dacht hele tijd Durexquote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Stereotype.run.execonvict.
en tampon, OB, uitgesproken als Oohhbeeehhhh als in oh bah een stop in mijn pruim.
I don't even...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dafuq, heb 4x 'tampon' gelezen, maar m'n brain processde het als 'condoom' dus dacht hele tijd Durex.
quote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dafuq, heb 4x 'tampon' gelezen, maar m'n brain processde het als 'condoom' dus dacht hele tijd Durex.
Wow, deze overlapping van blackness.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:28 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
+
Haha dWc denkt bij condooms aan Durex en niet aan Magnum XL.
Sheeee, zelfs IK snapte hem na 1x lezenquote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:28 schreef krioro het volgende:
Haha dWc denkt bij condooms aan Durex en niet aan Magnum XL.
Hallo, hij zit jou te naaien en dan ga je tegen mij tekeer, wtfquote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Sheeee, zelfs IK snapte hem na 1x lezen
En dan zeggen ze dat ik dom ben![]()
dWc is trager van begrip dan Veer
!!!!
Mocht ie willen dat ie me zat te naaienquote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Hallo, hij zit jou te naaien en dan ga je tegen mij tekeer, wtf.
Hahaha derde persoonlijkheid gebruikt, alsof het een algemeen iets is wat in de dikke van dale staat.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 18:30 schreef VeerEli het volgende:
En dan zeggen ze dat ik dom ben dWc is trager van begrip dan Veer !!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |