Je vergelijkt die 2 dingen ja?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat zie je toch man, als je een foto van een Marokkaanse bruiloft hebt is het toch ook één en dezelfde meute.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
hij zou zomaar 1v1 tegen een beer kunnen winnenquote:
Misschien als je aan SadPanda vraagt of hij zijn collectie op FOK! bemachtigde dickpics wil doorsturen, is sowieso wel grappig want dan kan je "van welke FOK!(st)er is de piemel" spelen.quote:
Hoi.quote:
Niks bijzonders. Beetje saai op FOK! vanavond.quote:
Soms moet je ook even het echte leven opzoeken heh.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niks bijzonders. Beetje saai op FOK! vanavond.
Nergens goed voor.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Soms moet je ook even het echte leven opzoeken heh.
Wie vraagt en verzamelt dat nou.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:31 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Misschien als je aan SadPanda vraagt of hij zijn collectie op FOK! bemachtigde dickpics wil doorsturen, is sowieso wel grappig want dan kan je "van welke FOK!(st)er is de piemel" spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat heb je gedaan?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb me anders goed vermaakt deze dag.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Witlofsalade gemaakt en gegeten.
Salade is toch meestal koud?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Witlofsalade gemaakt en gegeten.
Ja niksquote:
Witlof eet ik altijd rauw.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:03 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Salade is toch meestal koud?
Was dat deze keer ook het geval?
Houses was er ook de hele avond niet.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja niks. Echt goede dag gehad. Er waren misschien nog wat meer details dan witlofsalade alleen maar goed.
[..]
Witlof eet ik altijd rauw.
Ik zou maar eens informeren wat ze gegeten heeft dan, dit is wel erg toevallig.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Houses was er ook de hele avond niet.
Ja, ik vind van wel. Vooral met een appeltje, kiwi, banaan en walnotenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:04 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Is dat lekkerder dan als je het opwarmt dan?
Klinkt lekkerquote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja, ik vind van wel. Vooral met een appeltje, kiwi, banaan en walnoten.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:15 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Haten op GBH
Kan er toch ook niks aan doen dat er zulke plaatjes onder worden gezet
Speelde vaker met Peter and Test Tube Babies geloof ik, dus prima.quote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:24 schreef spambot31 het volgende:
Ik ontdek hier wel toch nog wel regelmatig nieuwe muziek trouwens
Ik ook, vooral door voederbietel.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:24 schreef spambot31 het volgende:
Ik ontdek hier wel toch nog wel regelmatig nieuwe muziek trouwens
Kan jij je zo'n semi grunge nummer herinneren waar in de clip een meisje op een podium staat die verkleed is als bij?quote:
nopequote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kan jij je zo'n semi grunge nummer herinneren waar in de clip een meisje op een podium staat die verkleed is als bij?
Of iemand anders natuurlijk.
En terecht. Wat een zoetsappigheid.quote:
Fluxquote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
En terecht. Wat een zoetsappigheid.
Klikken.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:37 schreef spambot31 het volgende:
Jullie posten sneller dan ik kan luisteren
dan had ik wel pansy division gepostquote:
of dit:quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
dan had ik wel pansy division gepost
whutquote:
Die is waarschijnlijk zijn anus aan het stampenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:41 schreef spambot31 het volgende:
Normaal doet SadPanda er nooit zo lang over om te reageren als hij wordt genoemd, zou sherlock stuk zijn?
Wellicht.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:43 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Die is waarschijnlijk zijn anus aan het stampen
Ouwe snoeperd is het ook.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:43 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Die is waarschijnlijk zijn anus aan het stampen
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hee wat grappig, zo klinkt mijn stem ook 's ochtends.
's Avonds altijd zo'n mooie diepe stem, 's ochtends gekras tussen het hoesten door. Wat een leven.quote:
Niks mis met dat nummer.quote:
Vind het altijd wel tof dat uit Schotland de bandjes kwamen die wat muzikaler waren. Die solo die die kerel speelt is gewoon prima in orde. Goede nummer, zou opnieuw luisteren.quote:
Met voldoende glijmiddel kan je tot je elleboog in de baarmoeder van een schaap terecht komen, ik denk dat SadPanda wel weet wat 'ie doet.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:50 schreef spambot31 het volgende:
Die SadPanda is wel flink aan het stampen zeg, vraag me af of er wel eens wat scheurt?
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Met voldoende glijmiddel kan je tot je elleboog in de baarmoeder van een schaap terecht komen, ik denk dat SadPanda wel weet wat 'ie doet.
Ik heb me eigenlijk nooit heel erg in hun andere muziek verdiept, maar Sorry You're Not A Winner is gewoon een bazennummer.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niks mis met dat nummer.
deze is ook wel oké.
in de bewoonde wereld doet men niet aan schapen fistenquote:
Je moet die lammetjes toch eens verlossen niet? Ik kan het zelf overigens niet, ik ga altijd over me nek van de geur van vruchtwater.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
in de bewoonde wereld doet men niet aan schapen fisten
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:54 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Ook weer even wat gay-ass poppunk.
spannend!!1quote:
Open-G stemming is dan wel weer vet.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:54 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Ook weer even wat gay-ass poppunk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |