's Avonds altijd zo'n mooie diepe stem, 's ochtends gekras tussen het hoesten door. Wat een leven.quote:
Niks mis met dat nummer.quote:
Vind het altijd wel tof dat uit Schotland de bandjes kwamen die wat muzikaler waren. Die solo die die kerel speelt is gewoon prima in orde. Goede nummer, zou opnieuw luisteren.quote:
Met voldoende glijmiddel kan je tot je elleboog in de baarmoeder van een schaap terecht komen, ik denk dat SadPanda wel weet wat 'ie doet.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:50 schreef spambot31 het volgende:
Die SadPanda is wel flink aan het stampen zeg, vraag me af of er wel eens wat scheurt?
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Met voldoende glijmiddel kan je tot je elleboog in de baarmoeder van een schaap terecht komen, ik denk dat SadPanda wel weet wat 'ie doet.
Ik heb me eigenlijk nooit heel erg in hun andere muziek verdiept, maar Sorry You're Not A Winner is gewoon een bazennummer.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niks mis met dat nummer.
deze is ook wel oké.
in de bewoonde wereld doet men niet aan schapen fistenquote:
Je moet die lammetjes toch eens verlossen niet? Ik kan het zelf overigens niet, ik ga altijd over me nek van de geur van vruchtwater.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
in de bewoonde wereld doet men niet aan schapen fisten
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:54 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Ook weer even wat gay-ass poppunk.
spannend!!1quote:
Open-G stemming is dan wel weer vet.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:54 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Ook weer even wat gay-ass poppunk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |