abonnement Unibet Coolblue
pi_140580236
wanneer je kijkt onder verkoopafhandeling- serviceverlenen-okg vindt je wel een telefoonnummer van Braun
  zaterdag 31 mei 2014 @ 21:25:48 #202
251095 Purdey
Better off alone..
pi_140580414
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 21:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
Maar had die klant niet Bosch zelf moeten contacteren? Volgens mij is het niet zo dat ALbert Heijn dan het product terugneemt?
Tot ¤50,00 zijn wij verplicht defecte producten terug te nemen. Boven de ¤50,- wordt het fabrieksgarantie. En dat apparaat was, heel flauw, ¤49,95
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  zaterdag 31 mei 2014 @ 21:26:16 #203
251095 Purdey
Better off alone..
pi_140580427
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 21:21 schreef marsipilamie het volgende:
wanneer je kijkt onder verkoopafhandeling- serviceverlenen-okg vindt je wel een telefoonnummer van Braun
Top, ga even kijken!
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_140580485
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 21:25 schreef Purdey het volgende:

[..]

Tot ¤50,00 zijn wij verplicht defecte producten terug te nemen. Boven de ¤50,- wordt het fabrieksgarantie. En dat apparaat was, heel flauw, ¤49,95
Oh, weer wat geleerd :)
pi_140580965
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 21:11 schreef Purdey het volgende:
Tijdje geleden verkochten we die Tassimo koffiezetapparaten van Bosch. Klant bracht dat ding terug omdat het apparaat niet op temperatuur kwam. Mijn ASM zou dat ding retour sturen, maar staat nu nog op het TL kantoor stof te vangen.

Waar kan ik vinden waar ik dat apparaat heen kan sturen? Vanmiddag de handboeken uit zitten pluizen, maar niks kunnen vinden.
Even contact met Bosch opnemen, meestal de afdeling RMA/retouren over hoe en wat. Gaat vaak gekoppeld aan serienummer.

Klant heeft al nieuwe oid? Duurt vaak erg lang.
  zaterdag 31 mei 2014 @ 21:50:08 #206
251095 Purdey
Better off alone..
pi_140581368
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 21:40 schreef einschtein het volgende:

[..]

Even contact met Bosch opnemen, meestal de afdeling RMA/retouren over hoe en wat. Gaat vaak gekoppeld aan serienummer.

Klant heeft al nieuwe oid? Duurt vaak erg lang.
Klant in kwestie wilde gewoon zijn geld terug :) Heb net in de handboeken een telefoonnummer gevonden van Bosch die bij een eerder verkochte sapcentrifuge stond. Maandag even bellen, serienummer ook even noteren. Goed dat je dat zegt!
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_140582807
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 21:19 schreef bamibij het volgende:
Zo, ontslag genomen. Tijd voor een flexibelere baan met doorgroeimogelijkheden- waarbij ik ook daadwerkelijk wil doorgroeien-, opzegtermijn voor een vast contract is ook gewoon 4 weken toch? (M'n ASM wist het niet uit z'n hoofd en heb dat contract nergens meer).
:')

Ik mag hopen dat die wel in je dossier zit :D
pi_140582970
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 22:23 schreef d4v1d het volgende:

[..]

:')

Ik mag hopen dat die wel in je dossier zit :D
Een keer of vijf verhuisd sinds ik bij m'n eerste AH begon, hoop papierwerk kwijtgeraakt. Uiteraard ga ik maandag even langs om eea te regelen (heb al brief geschreven aan de ASM), maar ik ben gewoon benieuwd en dacht, misschien weet iemand het hier uit het hoofd.

Maar ik google wel even.
pi_140583057
De eerste hit op google is ook gewoon een foktopic uit 2003 hahaahah :D

quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2003 23:51 schreef Woe het volgende:
Als er geen opzegtermijn is afgesproken in een contract, geldt de wettelijke opzegtermijn.

1. De wettelijke opzegtermijn
De wettelijke opzegtermijn geldt als er geen sprake is van een specifieke bepaling in de arbeidsovereenkomst en er evenmin een afwijkende regeling over opzegtermijnen in de CAO is opgenomen.

Artikel 7:672 lid 2 van het Burgerlijk Wetboek geeft aan hoe lang de wettelijke opzegtermijn is. Voor een werknemer is dat één maand. Voor de werkgever is de opzegtermijn afhankelijk van de duur van de arbeidsovereenkomst. In onderstaande tabel staat hoe lang de opzegtermijn is bij een dienstverband van:
korter dan 5 jaar: 1 maand
5 tot 10 jaar: 2 maanden
10 tot 15 jaar: 3 maanden
15 jaar of langer: 4 maanden.

http://www.personeelszake(...)3-3-Opzegtermijn.htm
Maar dat geldt dus alleen als er niks specifiek in het contract staat. Even wachten tot maandag dus.
pi_140583092
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 22:26 schreef bamibij het volgende:

[..]

Een keer of vijf verhuisd sinds ik bij m'n eerste AH begon, hoop papierwerk kwijtgeraakt. Uiteraard ga ik maandag even langs om eea te regelen (heb al brief geschreven aan de ASM), maar ik ben gewoon benieuwd en dacht, misschien weet iemand het hier uit het hoofd.

Maar ik google wel even.
Het zal wel standaard een X aantal weken zijn, maar als je contract wat anders zegt zal je je daar aan moeten houden, google zal daar niks aan veranderen.
pi_140583153
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 22:29 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Het zal wel standaard een X aantal weken zijn, maar als je contract wat anders zegt zal je je daar aan moeten houden, google zal daar niks aan veranderen.
Ja, ik dacht dat de CAO gewoon gold, maar het kan dus per contract verschillen zie ik inderdaad. Maandag ff langs dus. ;-)
  zaterdag 31 mei 2014 @ 22:37:56 #212
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_140583481
Je hebt een opzegtermijn van 1 periode. Tenzij je ASM bent (of hoger) dan zijn het er 2.
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_140583501
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 22:37 schreef NJ het volgende:
Je hebt een opzegtermijn van 1 periode. Tenzij je ASM bent (of hoger) dan zijn het er 2.
Danku!
pi_140584592
Ik ben na vandaag nóg meer gedreven dan eerst :D had vandaag gesprekje met ASM over frustraties die ik had met mijn collega's waarmee ik werk op de zaterdagavond op brood. Hij zei dat ik gewoon de leiding moet pakken, en me meer moet focussen op het leidinggeven. Als het me lukt om een manier te vinden om beide collega's goed te laten werken en te motiveren dan zit ik heel dicht bij het senior worden :D COOL
pi_140591194
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 23:09 schreef Broccolitaartje het volgende:
Ik ben na vandaag nóg meer gedreven dan eerst :D had vandaag gesprekje met ASM over frustraties die ik had met mijn collega's waarmee ik werk op de zaterdagavond op brood. Hij zei dat ik gewoon de leiding moet pakken, en me meer moet focussen op het leidinggeven. Als het me lukt om een manier te vinden om beide collega's goed te laten werken en te motiveren dan zit ik heel dicht bij het senior worden :D COOL
Wat is dan het verschil met nu?
Ben je nu (junior?) of gewoon medewerker verkoop en krijg je dan straks meer verantwoordelijkheden en mag je dan je collega's gaan aansturen of iets in die richting?
pi_140591220
quote:
14s.gif Op zondag 1 juni 2014 09:49 schreef Donald250 het volgende:

[..]

Wat is dan het verschil met nu?
Ben je nu (junior?) of gewoon medewerker verkoop en krijg je dan straks meer verantwoordelijkheden en mag je dan je collega's gaan aansturen of iets in die richting?
Je krijgt meer loon maar daarvoor moet je ook meer kunnen (zoals bestellen e.d.)
pi_140591523
https://www.facebook.com/albertheijn/posts/607977459315810

Dan ben je wel echt aan het dromen :') 8 broden ipv. 8 pistolets _O-

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2014 10:20:34 ]
pi_140591616
quote:
2s.gif Op zondag 1 juni 2014 10:20 schreef d4v1d het volgende:
https://www.facebook.com/albertheijn/posts/607977459315810

Dan ben je wel echt aan het dromen :') 8 broden ipv. 8 pistolets _O-
"We zullen je bericht doorgeven en het wordt meegenomen bij de evaluatie"

:D _O-
pi_140591689
God allemachtig, die cultuur die er tegenwoordig heerst in onze AH :'(

Ik werk er al bijna 9 jaar, vrijwel alleen maar op zaterdag. Ook nu tijdens mijn studententijd. Ben nu 24 jaar. Ik vind het ideaal, want door dat ene zaterdagje, krijg ik toch een leuk loontje elke maand.

Maargoed, er vindt wel een verschuiving van normen en waarden plaats de laatste tijd. Het dagelijkse management van SM, ASM en teamleider was ''vroeger'' nog echt betrokken, in de winkel te vinden, het waren eigenlijk gewoon collega's aan wie je vragen kon stellen over wat je niet wist.

De laatste anderhalf jaar is er een nieuw kader gevormd, met een popi jopie SM. Een vrouw van begin 30, best een aardig mens, maar ze omringt zich met teamleiders en ASM's die wel echt alleen in haar straatje passen, en met zijn 7'en vormen ze nu echt een eilandje binnen de supermarkt.

Zelf studeer ik verdomme aan een universiteit, maar ik word niet geacht mijn hersens ook maar enigszins te gebruiken tijdens mijn werkzaamheden.

* Moet er zaterdagavond actie worden omgebouwd, dan moet ik mij STRIKT aan de plannen houden. Krijg ik bijvoorbeeld ook nog eens 30 colli met emmers snoeptomaten binnen, die wel degelijk in de actie zijn de volgende week, maar niet op de kop staan ingetekend, dan mag ik er niets mee doen, en moet ik het allemaal weer het magazijn intrappen :')

De woensdag er op komt er iemand dan toch maar eens op het idee om het de winkel maar eens in te gooien, want anders kom je er niet meer vanaf, maar op zaterdag zit je dan nog met de helft over.

Dat soort dingen gebeuren constant, dat kan toch niet de bedoeling zijn?
pi_140591922
quote:
2s.gif Op zondag 1 juni 2014 10:20 schreef d4v1d het volgende:
https://www.facebook.com/albertheijn/posts/607977459315810

Dan ben je wel echt aan het dromen :') 8 broden ipv. 8 pistolets _O-
Die ham/kaas croissants en die kaascroissants dat is pas een drama. Je ziet gewoon amper een verschil.
pi_140591989
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 10:34 schreef Mister_Bojangles het volgende:
God allemachtig, die cultuur die er tegenwoordig heerst in onze AH :'(

Ik werk er al bijna 9 jaar, vrijwel alleen maar op zaterdag. Ook nu tijdens mijn studententijd. Ben nu 24 jaar. Ik vind het ideaal, want door dat ene zaterdagje, krijg ik toch een leuk loontje elke maand.

Maargoed, er vindt wel een verschuiving van normen en waarden plaats de laatste tijd. Het dagelijkse management van SM, ASM en teamleider was ''vroeger'' nog echt betrokken, in de winkel te vinden, het waren eigenlijk gewoon collega's aan wie je vragen kon stellen over wat je niet wist.

De laatste anderhalf jaar is er een nieuw kader gevormd, met een popi jopie SM. Een vrouw van begin 30, best een aardig mens, maar ze omringt zich met teamleiders en ASM's die wel echt alleen in haar straatje passen, en met zijn 7'en vormen ze nu echt een eilandje binnen de supermarkt.

Zelf studeer ik verdomme aan een universiteit, maar ik word niet geacht mijn hersens ook maar enigszins te gebruiken tijdens mijn werkzaamheden.

* Moet er zaterdagavond actie worden omgebouwd, dan moet ik mij STRIKT aan de plannen houden. Krijg ik bijvoorbeeld ook nog eens 30 colli met emmers snoeptomaten binnen, die wel degelijk in de actie zijn de volgende week, maar niet op de kop staan ingetekend, dan mag ik er niets mee doen, en moet ik het allemaal weer het magazijn intrappen :')

De woensdag er op komt er iemand dan toch maar eens op het idee om het de winkel maar eens in te gooien, want anders kom je er niet meer vanaf, maar op zaterdag zit je dan nog met de helft over.

Dat soort dingen gebeuren constant, dat kan toch niet de bedoeling zijn?
Je krijgt helemaal geen vrijheid na zoveel jaar?
De actietekeningen zijn naar mijn idee altijd een richtlijn voor hoe het er op moet en als er meer is dan zoek/maak je daar een plekje voor :).
pi_140591990
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 10:49 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Die ham/kaas croissants en die kaascroissants dat is pas een drama. Je ziet gewoon amper een verschil.
We geven het door aan de producent, en nemen het mee in de evaluatie voorraadverschillen.
pi_140592011
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 10:54 schreef jffry101 het volgende:

[..]

We geven het door aan de producent, en nemen het mee in de evaluatie voorraadverschillen.
Inderdaad :)

Vind het wel grappig. Als ik een broodje of brood intoets zie je klanten al loeren naar het scherm of ik het wel goed heb gedaan. Ondertussen was ik 3 jaar senior op verkoop :')
pi_140592036
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 10:56 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Inderdaad :)

Vind het wel grappig. Als ik een broodje of brood intoets zie je klanten al loeren naar het scherm of ik het wel goed heb gedaan. Ondertussen was ik 3 jaar senior op verkoop :')
Zijn ze niet dezelfde prijs?
pi_140592069
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 10:57 schreef mujentas het volgende:

[..]

Zijn ze niet dezelfde prijs?
Wat?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')