Jij bent echt 'on fire' vanavond of niet?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:04 schreef mujentas het volgende:
[..]
Tsja, daar voel je je ook weer niet prettig bij
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:02 schreef Broccolitaartje het volgende:
Hoe verstuur ik een DM op fok op m'n telefoon?
Valt wel mee hoor, hoe dat zo?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:05 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Jij bent echt 'on fire' vanavond of niet?
Pillen zijn voor ziekenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:08 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Ik weet niet, je bent zo bijdehand vandaag. Wil je wat van m'n pillen lenen soms?
Sorry, ik wist niet dat ik een comeback moest makenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:13 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Dames en heren, ik presenteer u de slechtste comeback allertijden
Ik verwachtte wel een comeback...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:14 schreef mujentas het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet dat ik een comeback moest maken
Wanneer kom je op whatsapp dan.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:15 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Ik verwachtte wel een comeback...
Je hebt me teleurgesteld...
Wij zijn heel eng, dat weten wij.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:18 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Vraag m'n nummer maar aan exelletor, die weet het wel
Ik heb niks te vrezen. Ik lig in mijn bed dus mochten jullie straks onverhoopt mijn kamer binnenkomen met messen, dan verstop ik me onder mijn dekens zodat ik 100% beschermd ben tegen julliequote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:18 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Vraag m'n nummer maar aan exelletor, die weet het wel
Dat werkt niet.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:21 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Ik heb niks te vrezen. Ik lig in mijn bed dus mochten jullie straks onverhoopt mijn kamer binnenkomen met messen, dan verstop ik me onder mijn dekens zodat ik 100% beschermd ben tegen jullie
Dat scenario is niet geheel onrealistisch om diverse redenen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:21 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Ik heb niks te vrezen. Ik lig in mijn bed dus mochten jullie straks onverhoopt mijn kamer binnenkomen met messen, dan verstop ik me onder mijn dekens zodat ik 100% beschermd ben tegen jullie
Pfssh, tegen de tijd dat jullie eindelijk de hele oprit opgelopen zijn is het zondag #rijketattaquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:22 schreef mujentas het volgende:
[..]
Dat scenario is niet geheel onrealistisch om diverse redenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |