Wat is dat voor wijfquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:09 schreef voederbietel het volgende:
Kijkt iemand Knevel en van den Brink?
Ik vind het vrij bijzonder.quote:
Oh had ze kanker. Heb het meteen weer afgezet met haar achterlijke bruiloft.quote:
Gisteren Hansie Hansie, daarvoor de Snorquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:09 schreef voederbietel het volgende:
Kijkt iemand Knevel en van den Brink?
Geloof er ook niks van eigenlijk.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind het vrij bijzonder.
Maar mijn vraag was eigenlijk, ze heeft dus een boek geschreven over d'r leven, mooi natuurlijk. Maar op het moment dat ze te horen kreeg dat ze terminaal is, viel er toevallig net een briefje met daarop de tekst van My Way - Sinatra uit haar agenda. Ben ik nou zo'n lul dat ik daar niks van geloof, dat is toch gewoon commercie, of deelt iemand dat ongeloof met me?![]()
Wel dapper grietje overigens.
'Was heel mooi want die tekst was echt exact wat ik op dat moment voelde'quote:
Nou nou nou, ze gaat dood hoor.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh had ze kanker. Heb het meteen weer afgezet met haar achterlijke bruiloft.
Ja kut voor haar enzo, maar het interesseert me vrij weinig allemaal.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:16 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Nou nou nou, ze gaat dood hoor.
Als je een goedaardige tumor hebt, is dat ook niet direct een aanslag op je lichaam. Die chemokuren e.d. zijn eigenlijk veel slechter voor je gesteldheid op dat moment.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:15 schreef deadprez het volgende:
Maar wat, terminaal? Zag er wel erg gezond uit dan.
Als het goedaardig is, dan is er toch niet zoveel aan de hand? Of zeg ik nu iets doms.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als je een goedaardige tumor hebt, is dat ook niet direct een aanslag op je lichaam. Die chemokuren e.d. zijn eigenlijk veel slechter voor je gesteldheid op dat moment.
Ja.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als het goedaardig is, dan is er toch niet zoveel aan de hand? Of zeg ik nu iets doms.
Ik heb gelukkig niet echt ervaring met dat soort shit, vandaar.quote:
Pauw & Witteman waren gewoon een dovende vlam. Ging hartstikke bergafwaarts.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:20 schreef deadprez het volgende:
Maar nu zit ik met deze shit opgescheept of wat, EO bullshit. Beter waren Pauw & Witteman gewoon niet gestopt.
Als je een goedaardige tumor in je hoofd hebt, of in ieder ander willekeurig orgaan, kun je even hard doodgaan als van een kwaadaardige tumor. Enige verschil is dat kwaadaardige tumoren vanuit kanker komen en dus zich kunnen verspreiden.quote:
Mja, misschien wel. Witteman trok het toch ook niet zo goed meer allemaal, om zo laat nog die show te hosten?quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:22 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Pauw & Witteman waren gewoon een dovende vlam.
Ja hoe zag ze er zelf uit dan?quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik zei de meeste maar als jij je aangesproken voeltben trouwens erg aantrekkelijk. Zei Oekraiens meisje op tinder gisteren nog tegen me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |