Weet niet of het iets voor jou is.quote:
Kan het soms wel waarderen hoor, voornamelijk uit jeugdsentiment.quote:
Ja, ik zag je foboquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:00 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Bij Club Seven? Ik ken wel mensen die daarheen gaan, maar ikzelf niet.
Dadelijk weer de draak najagen.quote:
Als ik naar de club gaat, dan ben ik vaker in Amsterdam te vinden dan Den Haag.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja, ik zag je foboen je lijkt me wel het type ervoor
Dat ben jij toch niet echt heh, in je fobo?quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:07 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Als ik naar de club gaat, dan ben ik vaker in Amsterdam te vinden dan Den Haag.
quote:
Ga ik nooit uit, maar is ongetwijfeld veel beter dan Den Haag. Maar ach naar de stad kunnen lopen heeft ook zo z'n voordelenquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:07 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Beetje te mooi om waar te zijn inderdaadquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat ben jij toch niet echt heh, in je fobo?.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:07 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
zou rakenquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nou, zit helemaal te shaken in mijn stoel.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:11 schreef Mortaxx het volgende:
Oh gut een mooie vrouw in de SC en alle jochies meteen over stuur
Hehe.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:11 schreef Mortaxx het volgende:
Beetje solidariteit mag wel.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:13 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Ja wat nou, kan ik er wat aan doen. Moet ik anders een zak over m'n kop doen om er meer 'foks' uit te zien?
Snap sowieso niet waarom je hier allemaal foto's van jezelf zou plaatsen, maar goed.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:13 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Ja wat nou, kan ik er wat aan doen. Moet ik anders een zak over m'n kop doen om er meer 'foks' uit te zien?
Valt best mee.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:11 schreef Mortaxx het volgende:
Zou jy ook doehn als juh lekkur was xdDDdDquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Snap sowieso niet waarom je hier allemaal foto's van jezelf zou plaatsen, maar goed.
ze wil onze dquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Snap sowieso niet waarom je hier allemaal foto's van jezelf zou plaatsen, maar goed.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou, zit helemaal te shaken in mijn stoel.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ah je hebt deze ook al flink lastig gevallen?
Ik post vaak op vrouwenfora's als GirlScene waar het heel normaal is, dus waarom hier niet?quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, zij is best aardig.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ah je hebt deze ook al flink lastig gevallen?
Aandachthoereren.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:15 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Ik post merendeels op vrouwenfora's als GirlScene
De meeste mensen hier zijn kankilelykquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:15 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Ik post merendeels op vrouwenfora's als GirlScene waar het heel normaal is, dus waarom hier niet?
quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:15 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Ik post vaak op vrouwenfora's als GirlScene waar het heel normaal is, dus waarom hier niet?
quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:18 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Ik pak je bij je oren, kleintje.
Beter zijn neus dan.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:18 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Ik pak je bij je oren, kleintje.
Jij lijkt me wel iemand die door z'n vriendin afgetuigd wordt in een hoek van de parkeergarage eigenlijk.quote:
Ik oordeel nietquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De meeste mensen hier zijn kankilelyk
Vriendinquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij lijkt me wel iemand die door z'n vriendin afgetuigd wordt in een hoek van de parkeergarage eigenlijk.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij lijkt me wel iemand die door z'n vriendin afgetuigd wordt in een hoek van de parkeergarage eigenlijk.
lkkr kinky ahahaquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Aandachtstekort, vermoedelijk.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik begrijp gewoon niet waarom je zulke foto's zou publiceren.
Het is wat.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dit is volkomen normaal voor jonge vrouwen hoor. Kijk eens op instagram ofzoquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb ik niet.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit is volkomen normaal voor jonge vrouwen hoor. Kijk eens op instagram ofzo
Om een gezicht te plaatsen op mijn profiel, zodat men weet met wie ze te maken hebben.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je tong hangt altijd zo beetje uit je mond of zo?quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:29 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Om een gezicht te plaatsen op mijn profiel, zodat men weet met wie ze te maken hebben.
Mensen willen nou eenmaal aandacht.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Een geil wijf op zoek naar virtuele Fok piemels?quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:29 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Om een gezicht te plaatsen op mijn profiel, zodat men weet met wie ze te maken hebben.
Ik snap het echt niet. Er staat voor zover ik weet geen enkele foto van mij op internet, dat wil ik graag zo houden.quote:
Denk dat ze wat te hoog gegrepen is voor het weggeven van je maagdelijkheid Hoink.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een geil wijf op zoek naar virtuele Fok piemels?
Is dat vreemd dan?quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet. Er staat voor zover ik weet geen enkele foto van mij op internet, dat wil ik graag zo houden.
Ik heb er geen hekel aan, sterker nog, derde orgasme zit er aan te komen, ik begrijp enkel niet waarom je die shit plaatst.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:33 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Ik snap niet zo waarom FOK! zo'n hekel heeft aan mensen die foto's van zichzelf publiceren op het internet.
Inkoppertjequote:Op donderdag 29 mei 2014 22:33 schreef deadprez het volgende:
Ach ja, mensen moeten doen waar ze zich goed bij voelen.
Is ze dik?quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:34 schreef wickedmen het volgende:
Op de vraag of Flurodinges onzeker is kan ik natuurlijk geen antwoord geven, wel denk ik dat ze stevig in haar schoenen staat en ook omtrent haar uiterlijk, zeker als je die meteen zo durft te posten.
Maar als je zeker bent over je zelf ga je toch niet aandacht zuigen met je uiterlijk? Volgens mij is het gewoon zucht naar bevestiging.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:34 schreef wickedmen het volgende:
Op de vraag of Flurodinges onzeker is kan ik natuurlijk geen antwoord geven, wel denk ik dat ze stevig in haar schoenen staat en ook omtrent haar uiterlijk, zeker als je die meteen zo durft te posten.
Wodka avondje dan maar?quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:34 schreef deadprez het volgende:
Ze hadden godverdomme geen Pitt bier, nu heb ik Willianbräu. Echt fucking smerig.
Heb ik nog maar een bodempje van en dat vind ik sowieso ook niet lekker.quote:
Dan open je toch eerder zo'n topic?quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar als je zeker bent over je zelf ga je toch niet aandacht zuigen met je uiterlijk? Volgens mij is het gewoon zucht naar bevestiging.
Oh nee dat snap ik wel, caring is sharing.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan open je toch eerder zo'n topic?
US / Mijn zusje
Je vind wodka niet lekker?quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb ik nog maar een bodempje van en dat vind ik sowieso ook niet lekker.
Nee man. Drink het alleen als ik snel dronken wil worden.quote:
Oh. Toch maar eens proberen je handen te leggen op Zubrowkaquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee man. Drink het alleen als ik snel dronken wil worden.
Ja wie weet vind ik dat wel lekker inderdaad. Drink altijd de goedkoopste wodka die ik kan vinden, misschien is dat het probleem.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh. Toch maar eens proberen je handen leggen op Zubrowka.
Gewoon zelf stoken in je badquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja wie weet vind ik dat wel lekker inderdaad. Drink altijd de goedkoopste wodka die ik kan vinden, misschien is dat het probleem.
Zubrowka is onwijs zacht, soms heb ik wel eens Wyborowa maar die is een stuk scherper.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja wie weet vind ik dat wel lekker inderdaad. Drink altijd de goedkoopste wodka die ik kan vinden, misschien is dat het probleem.
Goed plan wel. Zou daar wat geld mee te verdienen vallen?quote:
Sham 69quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zubrowka is onwijs zacht, soms heb ik wel eens Wyborowa maar die is een stuk scherper.
Tevens:
Moonshinen in de mergelgrottenquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Goed plan wel. Zou daar wat geld mee te verdienen vallen?
quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Moonshinen in de mergelgrotten.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet. Er staat voor zover ik weet geen enkele foto van mij op internet, dat wil ik graag zo houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |