SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP-gif:
![]()
![]()
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Ik 1 op 2 wedstrijden als ik de filmpjes doorklik aan het einde.quote:
Beter pakt hij even een MOTM kaartje dan.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik 1 op 2 wedstrijden als ik de filmpjes doorklik aan het einde.
@Thad: De Bruyne natuurlijk
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 29-05-2014 om 19:05:04100K packs are now available in the Store. Limit of 2. #FUT reageer retweet
Zegt de man die net zegt "kijk alle filmpjes"quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:09 schreef Tim86 het volgende:
oh wat leuk, een team met Bergkamp. Laat ik alle filmpjes dan maar bekijken.
Aidscavia's.
Alleen die op het einde he slomequote:Op donderdag 29 mei 2014 21:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zegt de man die net zegt "kijk alle filmpjes"
Ik slaap sowieso niet goed door de dingen die hier soms gezegd worden en omdat ik teveel Monster drink.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als jij daar beter van slaapt lieve schat
Nope, totaal niets. Gaat echt nergens over.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:26 schreef Hoogstaande het volgende:
Heeft EA al een estimate gegeven wanneer je op de webapp weer kunt traden?
En ja ik weet dat estimates bij EA nooit gehaald worden, maar ben toch benieuwd.
Voor zover ik weet niet.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:26 schreef Hoogstaande het volgende:
Heeft EA al een estimate gegeven wanneer je op de webapp weer kunt traden?
En ja ik weet dat estimates bij EA nooit gehaald worden, maar ben toch benieuwd.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nope, totaal niets. Gaat echt nergens over.
Pfffquote:
Nounou, net te zuinig jongequote:Op donderdag 29 mei 2014 21:30 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel on fire die Zhaneaux
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |