quote:Brugklas is de eerste scripted-reality jeugdserie in Nederland, waarin een vaste groep leerlingen gevolgd wordt tijdens het eerste jaar van de middelbare school. Brugklas is voor schoolgaande kinderen met herkenbare en aangrijpende verhalen.
Verliefdheid, eenzaamheid, roekeloosheid, anorexia, uiterlijk, seks, pesten, verslaving, gebroken gezinnen, agressief gedrag, met de politie te maken krijgen of iemand verliezen, zijn allemaal voorbeelden van thema's die in Brugklas aan bod komen.
Brugklas is vanaf maandag 26 mei 9 weken lang iedere werkdag om 18.55 uur te zien op Zapp
Zijn wel meerdere scholen waar dat niet vreemd is hoor.quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:14 schreef Paxcon het volgende:
Sinds wanneer noem je een leraar bij zn voornaam?
Nu niet meer dusquote:
Gezichtsschriftquote:Op donderdag 29 mei 2014 19:15 schreef Majkool het volgende:
Tss, hebben ze niet eens CooleSmoelen daar?
Ja wat dat betreft is het net Spangasquote:Op donderdag 29 mei 2014 19:18 schreef heywoodu het volgende:
Elke dag een wijze les op het Brugklasalis
Ik snap dat "vieze leraar" echt nietquote:Op donderdag 29 mei 2014 19:17 schreef PenetratorNL het volgende:
Ome gerrit en vieze leraar bij elkaar, hun strategieen te bedenken
quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:18 schreef heywoodu het volgende:
Elke dag een wijze les op het Brugklasalis
Komt wel, let maar opquote:Op donderdag 29 mei 2014 19:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik snap dat "vieze leraar" echt niet
Wat een hitquote:Op donderdag 29 mei 2014 19:23 schreef PenetratorNL het volgende:
Het eerste spangas topic heeft er 5 maanden over gedaan om 13 pagina's te bereiken.. Brugklas doet het in 4 dagen.. toch knap
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:02 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Vind je de gymleraar ook lekker of zo?
Ja de leraren hebben nu "vette gezeik"quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:05 schreef mieksol het volgende:
Het ging toch over de belevenissen van de leerlingen? Volgens mij staat er tot nu toe elke dag een leraar centraal?
Echt hequote:
Heb jij een glazen bol?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:10 schreef MrBadGuy het volgende:
Brechtje en die andere hebben elkaars naam er op gezet
Onjuist. Absoluut onjuist.quote:
Zulke mensen als die Nina moet je echt niet in je klas hebbenquote:
Dat zijn allemaal actrices die dan, over 5 of 6 jaar, precies dezelfde rol spelen, brugklassers dus, maar dan in Spangasquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:01 schreef Syntix het volgende:
Fien is echt zo'n bitch die in 4vwo al denkt dat ze te volwassen is voor de middelbare schoolecht zo'n haat aan zulke wijven
Overigens loopt er genoeg potentieel chick materiaal daar rond, maar door hoor je niemand over? Over 5/6 jaar zijn er echt behoorlijk wat do-able.
Nee, kunnen alleen moderatorsquote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:32 schreef PenetratorNL het volgende:
kan ik ook posts verwijderen? ik wou m'n eigen bericht bewerken ipv mezelf quoten
Inderdaad, maarjaquote:Op maandag 2 juni 2014 19:08 schreef MrBadGuy het volgende:
Iemand die altijd dikke 8en haalt blijft toch niet zitten na een paar 4,5jes?
quote:Op maandag 2 juni 2014 19:15 schreef MrBadGuy het volgende:
De Wilde zit ook gewoon elke keer klaar, werkt ze verder wel?
Inderdaad jaquote:Op maandag 2 juni 2014 19:17 schreef MrBadGuy het volgende:
"ik ben verder geen verrader..." ehhh wat is Jochem dan? Die laat je dan toch gewoon meteen vallen.
Dan nog is het goed voor 'm.. en nu word Jochem z'n bitchquote:Op maandag 2 juni 2014 19:18 schreef Paxcon het volgende:
Max is wel een van de betere acteurs
sommigen zijn echt slecht
Nee, gewoon echt voetballen in de klas, zo is Maxquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:02 schreef heywoodu het volgende:
Hij zit te voetballen tijdens wiskunde?
Op z'n telefoon ofzo neem ik aan?
Dan is er een kans dat Max kan voetballen --> Ze worden kampioenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:07 schreef MrBadGuy het volgende:
Wat wint Jochem er nu precies mee door Max er vals bij te naaien?
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:10 schreef alors het volgende:
Jochem is gewoon verliefd op Max, nu heeft hij lekker veel quality time met hem.
Dat was wat hij er mee kon winnen door het alarm af te laten gaan, niet door Max er nu bij te naaien, daar bereik je het tegengestelde meequote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan is er een kans dat Max kan voetballen --> Ze worden kampioen
Opletten joh![]()
Oh jaquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:10 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat was wat hij er mee kon winnen door het alarm af te laten gaan, niet door Max er nu bij te naaien, daar bereik je het tegengestelde mee
Dat is de enige logische uitlegquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:10 schreef alors het volgende:
Jochem is gewoon verliefd op Max, nu heeft hij lekker veel quality time met hem.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:12 schreef heywoodu het volgende:
Fien "ik heb het tegen mijn moeder gezegd" de Wilde.
Die kan er he-le-maal niks van!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:12 schreef heywoodu het volgende:
En Grimbergen snapt ook weinig van het leraar zijn
Nee joh, das Roy, en die was eigenlijk wel aardig volgens mijquote:
Ze trappen gewoon een leraar weg en hatseflats.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:14 schreef MrBadGuy het volgende:
Arme MaaikeGelukkig is alles in het Brugikalius binnen 1 dag opgelost
Gelukkig maar!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:14 schreef MrBadGuy het volgende:
Arme MaaikeGelukkig is alles in het Brugikalius binnen 1 dag opgelost
Even fijn vragen of je een fijne dag hebtquote:
Moeders weten alles!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:17 schreef MrBadGuy het volgende:
Moeder die even langs komt "hey Fien, heb je een fijne dag", iets wat elke brugklasser graag wil
Sit back and enjoyquote:Op woensdag 4 juni 2014 19:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wtf is dit. Zie dit voor het eerst.
Mijn groep 8 musical was beter geacteerd.
Ik dacht eerst dat het een reality serie was. Blijkt het dit soort educatieve onzin tr zijnquote:
"scripted reality", dat is bijna echtquote:Op woensdag 4 juni 2014 19:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het een reality serie was. Blijkt het dit soort educatieve onzin tr zijn
Allemansvriend. Walgelijk.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:12 schreef PenetratorNL het volgende:
[..]
Hoe kan het ook anders, Max vind niemand onaardig
Heel realistischquote:Op woensdag 4 juni 2014 19:17 schreef alors het volgende:
Ook zo dat zeggen waar iedereen bij staat...
Met haar zaadvragende ogen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:17 schreef PenetratorNL het volgende:
Anouk staat weer te sneaken achter dat kluisje
heujquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:19 schreef heywoodu het volgende:
Fien: "Als een vriendin van mij zoiets zou doen..."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
know'm sayin?
word? word.
Yeah!quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:00 schreef MrBadGuy het volgende:
Zo meteen dubbele nieuwe dosis voor mij
Jaloers.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:00 schreef MrBadGuy het volgende:
Zo meteen dubbele nieuwe dosis voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |