Of juist wel, geen seks kunnen krijgen zonder te betalen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is djakkaa, natuurlijk is het niet waar.
Verstuikte tong natuurlijk.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:46 schreef djakkaa3033 het volgende:
Wat zijn de risico's van het beffen van een dvp?
Zo zijn we allemaal begonnen hoor...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:33 schreef bosa_kaba het volgende:
Ik wil die mensen die haten op hoerenlopers wel eens horen praten nadat ze 5 jaar geen seks hebben gehad.
Ieder zijn meug.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:59 schreef Florintje het volgende:
Een prostituee beffen is als betalen voor het aanleggen van een tuin bij je tuinman. Ze zal achteraf lachend denken.. EASY MONEY! Denk je echt dat ze daarvan zal/zullen genieten?
Een prostituee betaal je voor jouw genot, dat is haar baan.
Daarnaast kan ik me echt niets bij je "standje" voorstellen. Die is gewoon onmogelijk! "Kont tegen kont" en dan beffend in 1 lik beide laten "genieten"??????
Bespaar je die euros, houdt het bij een fantasie of betaal 50 euro om je zelf tot een hoogtepunt te LATEN brengen. Alleen al het idee om 2 prostituees in te huren is "kaasje" voor hen. "Same money, Half the work". Het is als 2 koks inhuren voor een simpele boerenkoolstamppot.
Ik ga al 20 jaar regelmatig naar prostituees. Maar denk er niet aan om 100 euro te betalen voor iets wat ik ook 2x kan krijgen voor 2x 50 euro
Wat DS4 zegt, als het je ding is, vooral doen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:59 schreef Florintje het volgende:
Een prostituee beffen is als betalen voor het aanleggen van een tuin bij je tuinman. Ze zal achteraf lachend denken.. EASY MONEY! Denk je echt dat ze daarvan zal/zullen genieten?
Een prostituee betaal je voor jouw genot, dat is haar baan.
Daarnaast kan ik me echt niets bij je "standje" voorstellen. Die is gewoon onmogelijk! "Kont tegen kont" en dan beffend in 1 lik beide laten "genieten"??????
Bespaar je die euros, houdt het bij een fantasie of betaal 50 euro om je zelf tot een hoogtepunt te LATEN brengen. Alleen al het idee om 2 prostituees in te huren is "kaasje" voor hen. "Same money, Half the work". Het is als 2 koks inhuren voor een simpele boerenkoolstamppot.
Ik ga al 20 jaar regelmatig naar prostituees. Maar denk er niet aan om 100 euro te betalen voor iets wat ik ook 2x kan krijgen voor 2x 50 euro
Ik ga ook weleens naar de hoeren en ben er niet vies van. Niet alleen neuken en gepijpt worden maar ook tongzoenen en beffen doe ik weleens. Het feit dat ze het met ontelbaar veel mannen heeft gedaan maakt me niks uit.quote:
Braziliaanse rosbiefschotel.quote:
5 jaar???? Ik had 20 jaar geen seks tot ik eindelijk ontmaagd werdquote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:33 schreef bosa_kaba het volgende:
Ik wil die mensen die haten op hoerenlopers wel eens horen praten nadat ze 5 jaar geen seks hebben gehad.
Ik kwam niet meer bij na het het lezen van de OP.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:43 schreef Noemy het volgende:
Ik zou me niet druk maken om aids als ik 2 lekkere meisjes zou mogen bereiden.
Bereiden.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:56 schreef djakkaa3033 het volgende:
Ik zit al sinds mijn 16'e op hookers dat is een site voor mede wandelaars, en heb elk topic wel bezocht, zo als het internationaal hoeren lopen, alle landen en alle overzichten van adresjes zijn daar bij elkaar gevoegd.
En zelfs ''islamitische'' landen zoals Marokko komt hoerenloperij voor, zoals in marrakech waar ik binnenkort heen ga, alleen zijn daar de dames niet achter het raam, of in een privehuis maar moet je ze echt zoeken in dure clubs of restaurantjes.
De prijzen in Marokko waren vergeleken met NL erg goedkoop, maar tegenwoordig lopen ze al tegen de EU prijzen aan.
Niet gek aangezien het toerisme en de welvaart in Marokko steeds meer stijgen..
Ik ben trouwens weer terug van mijn wandeltocht. Zou nog ff verslag doen
Ik had ze beide gereserveerd en een was nog een kwartiertje bezet de blonde, kreeg een gratis cola aangeboden en heb aan de bar gezeten met 7 anderen prostituees incl de lekkere geile Braziliaanse, ze deden allemaal gek en een hing aan zo'n paal en ik ging er bij staan, en die Braziliaans wijfie kwam opeens naar me toe en schuurde met dr kont hard tegen me aan een stuk of 3 keer, ze pakte me hand en leide me naar boven.
Ze liep op de trap en ik erachteraan, en kon zo haar heerlijke kont inkijken door dat lage rokje.
Ze trok der kleren uit, ik keek naar beneden een heerlijk kale poes , en 2 grote tieten
en dat voor een 19 jarig meisje
ik moest ff douchen, afdrogen en kreeg een massage tot de 2'e de kamer binnen liep, die zich eerst ook ff waste alleen dr kut en tietjes (haar haar hield ze droog)
en kwam erbij..
3 blote kontjes, waarvan 2 kontjes van de teefjes waren.
We hebben gezoend, ik heb alle standjes gedaan (cowboy zij boven op) doggy, eentje pijpte mij en het anderen meisje likte ik de kut en de anus van en weer andersom'
ik heb ze gespankt, mocht op dr billen slaan tot ze een beetje rood werden etc
Maar toch voel ik mij niet beter als net...
Integendeel ben toch een hoop geld kwijt.
En het uitzoeken van zo'n ervaring en op internet kijken is toch (klinkt raar) geiler en leuker als de daad zelf wat zo voorbij gaat.
Ben ook maar 2 keer klaar gekomen.
En eentje heeft nog over m'n been heen geplast toen we gingen dochten, ik vond dat wel geil en heb het gevraagd
in de douch kwam zo'n gele straal tegen mn been aan die nog warmer voelde als de douch tempratuur zelf.
Heb nog een beetje bij hookers rond gekeken betreft soa's als ik geen bloed uit d'r kut proefde is aids uitgesloten
Al proefde bijde kutten heel anders
Verder een fetish gedaan zij gebukt met dr kont omhoog en ik gebukt met mn kont omhoog en dan dat we beide met elkaar konten tegen elkaar aan botste, ik laat m'n anus dan helemaal ontspannen als ik tegen dr kont met de mijnes aanbotst en dat voelt heerlijk voor mij
Trouwens, een kleine spijt zit er wel bij, ik heb namelijk al heel lang de wens om een nieuw 27 inch pc beeldscherm te kopen, een nieuwe telefoon en om wat te sparen voor als ik uit huis ga.
Maar door de wandel verslaving bouw ik totaal niets op en zit ik elke dag met een oud pc scherm en onderbroeken die versleten zijn, denk dat dit tot eind zomer even de laatste keer word.
Goede afspraken van tevoren maken over de prijs voorkomt dat soort dingen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:47 schreef mapima het volgende:
geen risico hoor behalve dat ze meer van je eist dan ze voor tarief van je beloofde
Maar misschien is de hoer een Ier en die zijn niet betrouwbaarquote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:10 schreef MarkvdBeer het volgende:
[..]
Goede afspraken van tevoren maken over de prijs voorkomt dat soort dingen.
Ik ken niet zo veel Ierse 'hoeren'. Meeste komen uit het Oostblok, Roemenië, Bulgarije, Hongarije etc.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:11 schreef mapima het volgende:
[..]
Maar misschien is de hoer een Ier en die zijn niet betrouwbaar
Ieren die je huis willen reparerenSlechte ervaringen mee
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:11 schreef mapima het volgende:
[..]
Maar misschien is de hoer een Ier en die zijn niet betrouwbaar
Ieren die je huis willen reparerenSlechte ervaringen mee
Ik krijg echt medelijden met dat meisje... Zo jong en al geen andere keuze dan de prostitutie in te gaan...quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:56 schreef djakkaa3033 het volgende:
Ik zit al sinds mijn 16'e op hookers dat is een site voor mede wandelaars, en heb elk topic wel bezocht, zo als het internationaal hoeren lopen, alle landen en alle overzichten van adresjes zijn daar bij elkaar gevoegd.
En zelfs ''islamitische'' landen zoals Marokko komt hoerenloperij voor, zoals in marrakech waar ik binnenkort heen ga, alleen zijn daar de dames niet achter het raam, of in een privehuis maar moet je ze echt zoeken in dure clubs of restaurantjes.
De prijzen in Marokko waren vergeleken met NL erg goedkoop, maar tegenwoordig lopen ze al tegen de EU prijzen aan.
Niet gek aangezien het toerisme en de welvaart in Marokko steeds meer stijgen..
Ik ben trouwens weer terug van mijn wandeltocht. Zou nog ff verslag doen
Ik had ze beide gereserveerd en een was nog een kwartiertje bezet de blonde, kreeg een gratis cola aangeboden en heb aan de bar gezeten met 7 anderen prostituees incl de lekkere geile Braziliaanse, ze deden allemaal gek en een hing aan zo'n paal en ik ging er bij staan, en die Braziliaans wijfie kwam opeens naar me toe en schuurde met dr kont hard tegen me aan een stuk of 3 keer, ze pakte me hand en leide me naar boven.
Ze liep op de trap en ik erachteraan, en kon zo haar heerlijke kont inkijken door dat lage rokje.
Ze trok der kleren uit, ik keek naar beneden een heerlijk kale poes , en 2 grote tieten
en dat voor een 19 jarig meisje
ik moest ff douchen, afdrogen en kreeg een massage tot de 2'e de kamer binnen liep, die zich eerst ook ff waste alleen dr kut en tietjes (haar haar hield ze droog)
en kwam erbij..
3 blote kontjes, waarvan 2 kontjes van de teefjes waren.
We hebben gezoend, ik heb alle standjes gedaan (cowboy zij boven op) doggy, eentje pijpte mij en het anderen meisje likte ik de kut en de anus van en weer andersom'
ik heb ze gespankt, mocht op dr billen slaan tot ze een beetje rood werden etc
Maar toch voel ik mij niet beter als net...
Integendeel ben toch een hoop geld kwijt.
En het uitzoeken van zo'n ervaring en op internet kijken is toch (klinkt raar) geiler en leuker als de daad zelf wat zo voorbij gaat.
Ben ook maar 2 keer klaar gekomen.
En eentje heeft nog over m'n been heen geplast toen we gingen dochten, ik vond dat wel geil en heb het gevraagd
in de douch kwam zo'n gele straal tegen mn been aan die nog warmer voelde als de douch tempratuur zelf.
Heb nog een beetje bij hookers rond gekeken betreft soa's als ik geen bloed uit d'r kut proefde is aids uitgesloten
Al proefde bijde kutten heel anders
Verder een fetish gedaan zij gebukt met dr kont omhoog en ik gebukt met mn kont omhoog en dan dat we beide met elkaar konten tegen elkaar aan botste, ik laat m'n anus dan helemaal ontspannen als ik tegen dr kont met de mijnes aanbotst en dat voelt heerlijk voor mij
Trouwens, een kleine spijt zit er wel bij, ik heb namelijk al heel lang de wens om een nieuw 27 inch pc beeldscherm te kopen, een nieuwe telefoon en om wat te sparen voor als ik uit huis ga.
Maar door de wandel verslaving bouw ik totaal niets op en zit ik elke dag met een oud pc scherm en onderbroeken die versleten zijn, denk dat dit tot eind zomer even de laatste keer word.
Of een student die vet loopt te cashenquote:Op zondag 1 juni 2014 12:52 schreef Typfaut het volgende:
[..]
Ik krijg echt medelijden met dat meisje... Zo jong en al geen andere keuze dan de prostitutie in te gaan...
Je houdt jezelf voor de gek. Het zijn geen modellen, anders dan doen ze dit werk er niet bij voor dat bedrag...quote:Op zondag 1 juni 2014 13:56 schreef djakkaa3033 het volgende:
de gemiddelde man in Nederland zou alleen maar kunnen dromen van seks met een model, en wij hebben er gewoon eentje in bed, 65euro is niks, een vriendin is duurder haha.
Welk privéhuis ga je dan?quote:Op zondag 1 juni 2014 12:16 schreef djakkaa3033 het volgende:
Moet zeggen dat ik de Roemeense meisjes het liefste vind samen met de Bulgarijse, en de Letse!
Dominicaans republiek,of brazzilianen zijn vaak veel meer met '' more money'' en als je zegt ''nee'' zeiden ze ''ga je dan NU weg? '' terwijl ik net binnen was,,
Dit in de ramen meegemaakt in 2013, in een privéhuis is de service zowieso beter
Idd, van te voren een contact opstellen en beiden tekenen. Dan krijg je daar ook geen gedonder meequote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:10 schreef MarkvdBeer het volgende:
[..]
Goede afspraken van tevoren maken over de prijs voorkomt dat soort dingen.
Das ook heul niet romantisch...quote:Op zondag 1 juni 2014 16:20 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Idd, van te voren een contact opstellen en beiden tekenen. Dan krijg je daar ook geen gedonder mee
Je gaat toch ook niet naar de hoeren om een romantische avond te hebben? Je neemt dr toch ook niet eerst mee uit eten ofzo?quote:
waarom? Misschien lacht ze ons allemaal uit. Ze kan of een dag werken bij de mac of ze laat zich een uur beffen door djakkaa en verdient het dubbele.quote:Op zondag 1 juni 2014 12:52 schreef Typfaut het volgende:
[..]
Ik krijg echt medelijden met dat meisje... Zo jong en al geen andere keuze dan de prostitutie in te gaan...
quote:Op zondag 1 juni 2014 17:11 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
waarom? Misschien lacht ze ons allemaal uit. Ze kan of een dag werken bij de mac of ze laat zich een uur beffen door djakkaa en verdient het dubbele.
Voor veel vrouwen is dat geen moeilijke keuze.
Ik ben het helemaal met je eens, de dvp's (dames van plezier) uit Roemenië vind ik een van de lekkerste en meest vriendelijke. 3 Weken geleden had ik nog een afspraak met een Bulgaarse bij haar thuis. Deepthroat gepijpt worden en keihard doggy nemen.quote:Op zondag 1 juni 2014 12:16 schreef djakkaa3033 het volgende:
Moet zeggen dat ik de Roemeense meisjes het liefste vind samen met de Bulgarijse, en de Letse!
Dominicaans republiek,of brazzilianen zijn vaak veel meer met '' more money'' en als je zegt ''nee'' zeiden ze ''ga je dan NU weg? '' terwijl ik net binnen was,,
Dit in de ramen meegemaakt in 2013, in een privéhuis is de service zowieso beter
\Ik heb een vaste prostituee,athans meerder malen bezocht uit Roemenië een 28 jarig meisje, prachtg blond haar, en met heeeel veel initiatief..
Ze zegt zelf ''zal ik boven op zitten? '' ik ' ja '' en zei fast or slow? ik fast .. en dan gaat ze zelf als een gek te keer en doet ze zo veel haar best..
Alle standjes mogelijk tijdens doggy mag ik aan haar tieten zitten en als ze ''cowboy'' doet, dan hou ik er altijd aan der kont vast en knijp ik erin.
En ook heel lief , merk op internet dat veel mensen bang zijn voor roemenen en bulgaren ckr op geen stijl, maar als ik dat warme kontje tegen me aan voel kruipen en dat mooie koppie zie, denk ik dankjewel Roemenie dat jullie godinnen naar ons land zenden.
Niemand weet in het echt dat ik veel wandel, mijn moeder beheerd m'n geld niet maar ze ziet wel het overzicht en als er opeens veel af is gepint zit ik wel ff moeilijk om het uit te leggen maarja...
me zusje heb elke dag gratis seks, en ik 1 keer in de zoveel weken ff.. dus ja en ik verdien het toch ook net zoals elk persoon! alleen door m'n stoornis kan ik gewoon moeilijk een eigen meisje krijgen, dus nu maar een gedeelde in het privehuis!![]()
ramen iig nooit meer, de club waar ik soms heen ga voor de roemeense is 65 voor een half uur incl douchen en alle standjes die je wil.
lekker relax
Ook leuk dat er van die grote spiegels staan dat je jezelf zo in doggy ziet hoe jje gekleefd zit met zo'n heerlijk meissie een droom haha
ben blij om in een land als nederland te wonen waar dit soort dingen mogelijk zijn waar we de financiele middelen voor hebben en de vrijheid van sex, zelfs in de verenigde staten is prostitutie verboden gek genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |