Ik heb vanavond weer een date met een Braziliaanse vrouw en een blonse Nlse, 19 jr de brazilaanse ze ontvangt in een privehuis, prachtige vormen heeft ze, en nog echt een kindersnoetje, maar daar hou ik van aangezien ik zelf twintiger ben.
Ik zou er zo verliefd op kunnen worden, lang zwart krullend haar tot bij dr kont.
Haar uiterlijk is bloedmooi, echt alles.
Vorige keer een half uurtje met dr boven geweest, ze had me verteld dat een trio samen met dr collega 120 kost voor een halfuurtje en 170 voor een uur all incl.
Dr vriendin is een blond meisje van 22 en ook prachtig, al is blond en blauwe ogen niet helemaal mijn ding maar OK. het is een droom om 2 tegelijk te mogen bereiden.
Nu een vraag.
Ik wil ze vanavond allebei naast elkaar hebben gebukt met beide konten omhoog zodat ik 1 lik kan geven in de ene haar achterkant, (kut ) en daarna de anderen achterkant (kut) likken, dat ze 2 konten zegmaar naast elkaar staan en dat ik ze zo tegelijk kan likken, en ik wil met z'n 3'e tegelijk tongen. lijkt me zo geil .. met 2 lekkere meiden bezig zijn te gelijk
Al met al verheug ik me al de hele dag op vanavond, maar mijn vraag..
Wat zijn de risico's van het beffen van een dvp?
Kan je aids krijgen?
of kan je alleen aids krijgen als je ongesteld (bloed) proeft bij 1 van de 2?
En zoenen? is dat veilig qua slijm en alles?
Bedankt voor de vragen en ik zal nog wel vertellen hoe het was .