Valt toch niks meer aan te veranderen. Al houd ik dat geld toch graag op mijn rekening gek genoeg.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry
Gewoon afwachten, je komt er van zelf wel achter. Neem aan dat ze het ook laten weten als het kwijtgescholden is.
[..]
Misschien.
Flip sg4tje wat doe je me aanquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zal ik een lokroepje voor je doen?
Ik kom zelf niet curven.
Nee LR, dat is niet zo. Dat weet ik 100% zeker.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat houdt maar één ding in Kaneel. Ze wil je
quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ik op twitter wel eens neerzette dat ik uitging/drankje doen, dan kreeg ik gelijk tweets terug met eindelijk weer dronken tweets van <echte naam>.
Altijd even huilen om mijn reputatie op bepaalde vlakken. Maar goed dat ik niet meer uit ga.
Nou ja.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee LR, dat is niet zo. Dat weet ik 100% zeker.
[..]
Jammer, ik vond het wel grappig, een dronken Flips.
Ach ja... jeugdzondes en zulks. Zo ging iedereen erbij vroeger wel vanuit dat ik wat biertjes zou wegatten bij aankomst aangezien ik het kan weggietenquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ik op twitter wel eens neerzette dat ik uitging/drankje doen, dan kreeg ik gelijk tweets terug met eindelijk weer dronken tweets van <echte naam>.
Altijd even huilen om mijn reputatie op bepaalde vlakken. Maar goed dat ik niet meer uit ga.
Sorry toetie. Zal ik lokroepje voor je doen?quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee LR, dat is niet zo. Dat weet ik 100% zeker.
[..]
Jammer, ik vond het wel grappig, een dronken Flips.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou ja.
Is Windir te hard voor jou? Ook wel een leuke band een beetje aansluitende. Zingt in oud Noors en veel clean vocals tussendoor. Nog altijd spijtig dat hij op zijn 26ste zonder jas uitwandelen besloot te gaan in een sneeuwstorm
[..]
Ach ja... jeugdzondes en zulks. Zo ging iedereen erbij vroeger wel vanuit dat ik wat biertjes zou wegatten bij aankomst aangezien ik het kan weggieten
WIndir wel eens geluisterd, ja.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou ja.
Is Windir te hard voor jou? Ook wel een leuke band een beetje aansluitende. Zingt in oud Noors en veel clean vocals tussendoor. Nog altijd spijtig dat hij op zijn 26ste zonder jas uitwandelen besloot te gaan in een sneeuwstorm
Alleen laatste keer wilde ik je iets heel leuks vragen maar toen was je ineens wegquote:
Aan het betten?quote:
Ik had RG-combo vandaag, 3/5 goed nog 2 bezig. Verdasco helpt niet meequote:
Tennis combosquote:Op donderdag 29 mei 2014 19:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had RG-combo vandaag, 3/5 goed nog 2 bezig. Verdasco helpt niet mee
Elvenkingquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moonsorrow
Altaria
Finntroll
Elvenking
Flogging Molly
Luca Turilli
The Gathering
Royksopp
Demons & Wizards
Manowar
Therion
Edguy
Rhapsody (of fire)
Sonata Arctica
Dio
Queensryche.
Hij staat 2-1 achter in sets maar nu wel break gelijk 4de setquote:Op donderdag 29 mei 2014 19:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tennis combos![]()
slecht voor bloeddruk
Baseball duurt altijd zo langquote:Op donderdag 29 mei 2014 19:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik speel een under in baseball. Als ik deze hit is het een primeur.
nooit lucky met over/unders in baseball
Ik baal best wel van Real Madrid. Ik had het best leuk gevonden om weer verder te gaan met bettingquote:Op donderdag 29 mei 2014 19:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik speel een under in baseball. Als ik deze hit is het een primeur.
nooit lucky met over/unders in baseball
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |