Niet hoogstaand qua niveau van de serie. Vooral spannend en fast pacequote:Op donderdag 29 mei 2014 18:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja? Ik twijfel of ik die ga kijken, omdat ik die vanaf aflevering 1 moet kijkenMaar ik hoor er goede verhalen over.
[..]
Ik vind gewoon heel veel leuk
quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nope![]()
Ik hou niet zo van baardjes
Toppers lijkt me ook wel leukquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
zie dit voorbij komen op facebook
[ afbeelding ]
gelijkspelquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:37 schreef Insomnia_ het volgende:
zometeen kameroen - paraguay
jongens, zeg het maar.
1-1quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:37 schreef Insomnia_ het volgende:
jongens, zeg het maar.
ownee, dat is waar. Alleen als je gay bentquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
als hetero gozer ga je daar toch niet voor je plezier heen
Is dat een oefenduel? Lijkt mij sterk dat het dan een bloedeloos gelijkspel wordt eigenlijk.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:37 schreef Insomnia_ het volgende:
jongens, zeg het maar.
Eens, en dat zegt de nog altijd volhoudende heteroman met een interesse in roze sjaals.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ownee, dat is waar. Alleen als je gay bent
ja vriendschappelijkquote:Op donderdag 29 mei 2014 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Is dat een oefenduel? Lijkt mij sterk dat het dan een bloedeloos gelijkspel wordt eigenlijk.
Dat meen je toch niet?quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:02 schreef charmed_angel het volgende:
ow ex on the beach kijk ik ook nog
Ik zeg 1-0quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:37 schreef Insomnia_ het volgende:
jongens, zeg het maar.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eens, en dat zegt de nog altijd volhoudende heteroman met een interesse in roze sjaals.
Ik vind het leukquote:Op donderdag 29 mei 2014 19:15 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet?
De nieuwe MTV rage!
Jeetjequote:
Jah, heb nooit geluk in pronostieken...dat beloofd voor deze waar ik aan meedoe met vriendenquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |