Echt niet. Jij denkt zelfs dat ik zwart haar hebquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb Karina een keer gezien, en weet hoe LR eruit ziet.
Wie gaan er nog meer?
Ik ben wel kieskeurig jaquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of je daar ook niet kieskeurig mee bent ja
quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt niet. Jij denkt zelfs dat ik zwart haar heb
Goedzo.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben wel kieskeurig jaDonker haar is altijd goed
hoe kom je er nou weer bij dat ik denk dat jij zwart haar hebquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht dat ik mij daar een keer aan heb gewaagd maar dan nog heb ik geen zwart haar
Blauwe ogen ?quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben wel kieskeurig jaDonker haar is altijd goed
Zegt niks. Zo vaak WK-voorbereiding geweest die slecht of goed ging en op het toernooi het tegenovergestelde was. Zegt natuurlijk wel iets over spelers die wel of niet een kans gaan krijgen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:07 schreef M.FR12 het volgende:
Ben erg benieuwd hoe we het gaan doen tegen Ghana, zal veel zeggen over hoe wij dalijk op het WK gaan presteren... Tot nu toe niet onder de indruk!
David Bowie heeft een groen en een blauw oog. Maar die is dan weer blond.quote:
Nopequote:Op donderdag 29 mei 2014 18:33 schreef tong80 het volgende:
Nu een item in één vandaag over baardtransplantatisch. Ik heb een zware baard. Haat scheren. Doe het maar één keer per week.
Donker haar, blauwe ogen en een stoppelbaard. Is dat iets ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |