Ach een ritzege in de ronde van Turkije is toch het ultieme doel voor een sprinterquote:Op donderdag 29 mei 2014 15:38 schreef Principia het volgende:
Ik vraag me af of Theo Bos hier plezier aan heeft. Ga toch gewoon weer alles op de baan winnen.
Als ik me niet vergis loopt z'n contract af. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat Belkin wil verlengen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:38 schreef Principia het volgende:
Ik vraag me af of Theo Bos hier plezier aan heeft. Ga toch gewoon weer alles op de baan winnen.
Toen Bos overstapte naar de weg, was hij geen wereldtop op de baan meer.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:38 schreef Principia het volgende:
Dat kan hij nu niet meer natuurlijk (sowieso won Bos al niet alles meer toen hij de overstap maakte). En zo slecht doet Bos het ook weer niet, denk dat de verwachtingen veel te groot zijn.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:38 schreef Principia het volgende:
quote:
Volgens mij afgelopen 2 jaar "gewoon" de renner met de meeste zeges bij de ploeg. Ondanks dat hij in grote koersen vaak tekort komt, is dat toch best makkelijk. Denk dat ze hem wel houden, maar niet meer elke koers een volledige trein voor hem meenemen, zoals nu wel gebeurt.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:39 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis loopt z'n contract af. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat Belkin wil verlengen.
Vroeger werd hij dat ook bij Ajax. Maar nu probeert hij iedere wending naar Ajax zo snel mogelijk af te kappen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar goed als het over Oranje en AFC gaat wordt hij soms wat enthousiast.
Wat Graeme Brown een paar jaar geleden was voor Rabobank.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Volgens mij afgelopen 2 jaar "gewoon" de renner met de meeste zeges bij de ploeg. Ondanks dat hij in grote koersen vaak tekort komt, is dat toch best makkelijk. Denk dat ze hem wel houden, maar niet meer elke koers een volledige trein voor hem meenemen, zoals nu wel gebeurt.
Denken dat Stinho weet dat je er meer mee kan dan plassenquote:Op donderdag 29 mei 2014 15:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat zeg jij eigenlijk als je klaarkomt?
bos moest nog een gat dicht maken, en brown viel weg door lekke band. dus het was niet ideaal voor bos.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:38 schreef Principia het volgende:
Edit: Bos echt compleet uit het wiel gereden door Boonen
"Halloowwoohh"quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat zeg jij eigenlijk als je klaarkomt?
Mansjester tochquote:Op donderdag 29 mei 2014 15:42 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Denken dat Stinho weet dat je er meer mee kan dan plassen
Ligt eraan onder welke voorwaarden...denk dat Bos onder de Balkenende-norm zit. Voor dat bedrag wint hij wel z'n wedstrijdjes.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:39 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis loopt z'n contract af. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat Belkin wil verlengen.
Brown heeft 12 zeges ofzo behaald in al die jaren bij Rabo, volgens mij had Bos er enkel vorig jaar al meerquote:Op donderdag 29 mei 2014 15:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat Graeme Brown een paar jaar geleden was voor Rabobank.
Ligt inderdaad ook aan z'n salaris.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ligt eraan onder welke voorwaarden...denk dat Bos onder de Balkenende-norm zit. Voor dat bedrag wint hij wel z'n wedstrijdjes.
Ja dankzij dat amateurswedstrijdje in verweggiestan.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Brown heeft 12 zeges ofzo behaald in al die jaren bij Rabo, volgens mij had Bos er enkel vorig jaar al meer
Volgens mij gaat het ook niet zo. Een tomtom werkt zo om te bepalen hoe laat je op bestemming bent. En die corrigeert hoogteverschillen met functies over een kleine afstand x steeds.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met hoogteverschillen komt dat de betrouwbaarheid van het systeem niet ten goede.
Hij wordt alleen per jaar slechter. En Markus Barry wordt steeds beter.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:47 schreef Chiappucci het volgende:
Nu al weer vergeten dat Bos World Ports Classic won vorige week? Is toch een aardige zege.
Verder etappes in Criterium International, Algarve, Eneco Tour, Ster ZLM, Clasica Almería
Is allemaal zo slecht nog niet.
Voor een sprinter is Bos helemaal nog niet zo oud.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij wordt alleen per jaar slechter. En Markus Barry wordt steeds beter.
Markus Barry heeft dat ook nog niet laten zien trouwensquote:Op donderdag 29 mei 2014 15:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij wordt alleen per jaar slechter. En Markus Barry wordt steeds beter.
Maar dan loop je altijd achter de feiten aan. Als de kopgroep nu massaal gaat pissen, dan merk je dat pas over 6 minuten.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:47 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het ook niet zo. Een tomtom werkt zo om te bepalen hoe laat je op bestemming bent. En die corrigeert hoogteverschillen met functies over een kleine afstand x steeds.
In het wielrennen is het geen berekening naar de toekomst toe, maar een waarneming wat gebeurt is. Het doet net als het gewoon indrukken van de stopwatch op een bepaald punt en dan kijkt hoe lang het duurt voor de volgende langs komt. Alleen doordat je de positie van nummer 1 en 2 steeds weet kan je dit met kleine intervallen doen. De nummer 1 rijdt namelijk steeds over een coördinaat wat een meetpunt is. De nummer 2 komt daar een bepaalde tijd later langs hetzelfde coördinaat. Om de zoveel meter heb je een coördinaat en klaar. Hoogteverschillen maken dan niet uit, je meet immers pas de tijd daar op moment dat de nummer 2 daar is. Dus dat de nummer 2 twee keer zo hard gaat omdat de nummer 1 ineens moet klimmen maakt niet uit, het pakt namelijk de positie van de nummer 1 op het vlakke en vergelijkt de tijd daarmee.
Hoe vaker je dit doet hoe nauwkeuriger je dit doet. Het is een waarneming, geen voorspelling aan de hand van afstand en snelheid. En tijdens de waarneming kan van alles gebeuren ja, maar dat is nu ook als je met de hand klokt. Echter door heel vaak een waarneming achter elkaar te doen kan je grote schommelingen voorkomen.
Punten sprokkelen in Langkawi kan iedereen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Bos hoort trouwens nog steeds tot de Nederlandse top 10:
http://cqranking.com/men/(...)country=Ned&bestof=1
Het is vooral dit seizoen vervelend omdat hij 9 van de 10 keer ingesloten raakt omdat hij niet kan fietsen. Dat gebeurde vorige seizoenen ook maar het is nu nog erger. Bijna op het punt dat ik het verspilde moeite vind om elke keer een hele ploeg voor hem te laten werken.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:50 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Voor een sprinter is Bos helemaal nog niet zo oud.
En deze mannen klopte hij vorig jaar juni nog bijvoorbeeld:
http://cqranking.com/men/asp/gen/race.asp?raceid=24656
Er zijn nog circa 100 Nederlandse profs die dat blijkbaar niet kunnenquote:Op donderdag 29 mei 2014 15:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Punten sprokkelen in Langkawi kan iedereen.
Hij wordt eigenlijk zelden nog in World Tour-wedstrijden opgesteld.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Punten sprokkelen in Langkawi kan iedereen.
Wat volgens mij behoorlijk veelzeggend is.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:55 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Hij wordt eigenlijk zelden nog in World Tour-wedstrijden opgesteld.
Was ook een bewuste keuze van Bos zelf, hij wilde dit jaar veel meer de wat "kleinere" wedstrijden rijden om dan in het najaar eventueel Eneco Tour en Vuelta te rijden.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:55 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Hij wordt eigenlijk zelden nog in World Tour-wedstrijden opgesteld.
Ja maar, kom op. Z'n grootste concurrent daar was geloof ik Guardini, die ook al drie jaar stilstaat.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er zijn nog circa 100 Nederlandse profs die dat blijkbaar niet kunnen
Die klopte Cavendish nog in Turkijequote:Op donderdag 29 mei 2014 15:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja maar, kom op. Z'n grootste concurrent daar was geloof ik Guardini, die ook al drie jaar stilstaat.
Hij heeft Cavendish wel vaker geklopt, in de Giro bijvoorbeeld. Maar ook Guardini moet vooral oogsten in Langkawi en Qinghai Lake.quote:
Nee. Maar misschien kan jij daar verandering in brengen?quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gebeurt hier ook wel eens iets interessanters dan de conference van een tiental users?
Okéquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nee. Maar misschien kan jij daar verandering in brengen?
Gaan ze t ook nog es een keer over doping hebben, of zwijgen ze dat weer dood?quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:01 schreef BlaZ het volgende:
Leuke discussie op de Franse TV over valpartijen in de eerste week van grote ronden.
Dat heb ik niet voorbij horen komen, wel natuurlijk het verheerlijken van de tour.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gaan ze t ook nog es een keer over doping hebben, of zwijgen ze dat weer dood?
Ah klasse, zoveel gevleugelde uitspraken in één post.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oké
chute koekoek god wanneer begint de nos met uitzenden? doping pakhaas waar is gesink
Met nobuddies in de kopgroep had het misschien nog gekund; nu is het idd volstrekt kansloos.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:03 schreef Marcoss het volgende:
Goede tactiek van AG2R, gaan rijden als de kopgroep bijna 8 minuten heeft op 22 km van de streep..
Maar met een kwartier achterstond op Duarte, de Colombiaanse Berggeit.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:06 schreef Mani89 het volgende:
Pellizotti gaat echt geen 7/8 minuten verliezen op die klim, ik denk dat hij met 4 minuten voorsprong binnenkomt.
Heb je hem opgesteld jongen?quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar met een kwartier achterstond op Duarte, de Colombiaanse Berggeit.
Die eergisteren in een busje op 40 min binnenkwamquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar met een kwartier achterstond op Duarte, de Colombiaanse Berggeit.
Die kan er he-le-maal niks van.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die eergisteren in een busje op 40 min binnenkwam![]()
![]()
Klasse, eindelijk volg je mijn tips. Je hele team zou uit Colombiaantjes moeten bestaan. Heb je Sebastian Henao toevallig?quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Duarte wel ja. Altijd opstellen Duarte.
Michael beantwoordt nu mijn vraagtwitter:jvermeer3 twitterde op donderdag 29-05-2014 om 16:05:58#nuopeurosport Wat is de reden dat Johnny Hoogerland zo tegenvalt? reageer retweet
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Michael beantwoordt nu mijn vraagtwitter:jvermeer3 twitterde op donderdag 29-05-2014 om 16:05:58#nuopeurosport Wat is de reden dat Johnny Hoogerland zo tegenvalt? reageer retweet
Ik heb een vraag over Duarte gesteld.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zodra johannes Duarte opstelt rijdt opeens geen platte prijs meer. Die ene keer dat hij hem er buiten liet werd hij 2de.quote:
Hoeveelste is Martijn Berkhout gister geworden dan?quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar sta je dan met je Geschke.
Oh, maar dat vind ik helemaal niet rullevant.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoeveelste is Martijn Berkhout gister geworden dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |