Ach een ritzege in de ronde van Turkije is toch het ultieme doel voor een sprinterquote:Op donderdag 29 mei 2014 15:38 schreef Principia het volgende:
Ik vraag me af of Theo Bos hier plezier aan heeft. Ga toch gewoon weer alles op de baan winnen.
Als ik me niet vergis loopt z'n contract af. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat Belkin wil verlengen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:38 schreef Principia het volgende:
Ik vraag me af of Theo Bos hier plezier aan heeft. Ga toch gewoon weer alles op de baan winnen.
Toen Bos overstapte naar de weg, was hij geen wereldtop op de baan meer.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:38 schreef Principia het volgende:
Dat kan hij nu niet meer natuurlijk (sowieso won Bos al niet alles meer toen hij de overstap maakte). En zo slecht doet Bos het ook weer niet, denk dat de verwachtingen veel te groot zijn.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:38 schreef Principia het volgende:
quote:
Volgens mij afgelopen 2 jaar "gewoon" de renner met de meeste zeges bij de ploeg. Ondanks dat hij in grote koersen vaak tekort komt, is dat toch best makkelijk. Denk dat ze hem wel houden, maar niet meer elke koers een volledige trein voor hem meenemen, zoals nu wel gebeurt.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:39 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis loopt z'n contract af. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat Belkin wil verlengen.
Vroeger werd hij dat ook bij Ajax. Maar nu probeert hij iedere wending naar Ajax zo snel mogelijk af te kappen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar goed als het over Oranje en AFC gaat wordt hij soms wat enthousiast.
Wat Graeme Brown een paar jaar geleden was voor Rabobank.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Volgens mij afgelopen 2 jaar "gewoon" de renner met de meeste zeges bij de ploeg. Ondanks dat hij in grote koersen vaak tekort komt, is dat toch best makkelijk. Denk dat ze hem wel houden, maar niet meer elke koers een volledige trein voor hem meenemen, zoals nu wel gebeurt.
Denken dat Stinho weet dat je er meer mee kan dan plassenquote:Op donderdag 29 mei 2014 15:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat zeg jij eigenlijk als je klaarkomt?
bos moest nog een gat dicht maken, en brown viel weg door lekke band. dus het was niet ideaal voor bos.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:38 schreef Principia het volgende:
Edit: Bos echt compleet uit het wiel gereden door Boonen
"Halloowwoohh"quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat zeg jij eigenlijk als je klaarkomt?
Mansjester tochquote:Op donderdag 29 mei 2014 15:42 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Denken dat Stinho weet dat je er meer mee kan dan plassen
Ligt eraan onder welke voorwaarden...denk dat Bos onder de Balkenende-norm zit. Voor dat bedrag wint hij wel z'n wedstrijdjes.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:39 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis loopt z'n contract af. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat Belkin wil verlengen.
Brown heeft 12 zeges ofzo behaald in al die jaren bij Rabo, volgens mij had Bos er enkel vorig jaar al meerquote:Op donderdag 29 mei 2014 15:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat Graeme Brown een paar jaar geleden was voor Rabobank.
Ligt inderdaad ook aan z'n salaris.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ligt eraan onder welke voorwaarden...denk dat Bos onder de Balkenende-norm zit. Voor dat bedrag wint hij wel z'n wedstrijdjes.
Ja dankzij dat amateurswedstrijdje in verweggiestan.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Brown heeft 12 zeges ofzo behaald in al die jaren bij Rabo, volgens mij had Bos er enkel vorig jaar al meer
Volgens mij gaat het ook niet zo. Een tomtom werkt zo om te bepalen hoe laat je op bestemming bent. En die corrigeert hoogteverschillen met functies over een kleine afstand x steeds.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met hoogteverschillen komt dat de betrouwbaarheid van het systeem niet ten goede.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |