Het is hier geen twitter.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Loewie vindt Krul voetballend zwak.
#voetballendekeepers
Ja Krul nu en Vorm tegen Wales, en dan Cillessen tegen Spanje, dat komt logisch overquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:12 schreef BB-King het volgende:
Louis had gewoon Krul deze wedstrijd moeten laten keepen en Vorm de laatste wedstrijd tegen Wales.
Deze gasten weten nu al dat ze reserve staan en Cillessen de nummer 1 is.
Als ze alledrie prof zijn dan staat diegene die tegen Spanje gaat keepen er gewoon.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja Krul nu en Vorm tegen Wales, en dan Cillessen tegen Spanje, dat komt logisch over
Waarom kijk je ze danquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:23 schreef TLC het volgende:
Funny Home Videos, zo funny zijn ze niet eens
Zoveel geld hebben en dan zo'n ding kopen. Ziet er niet uit.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
De auto van Sulley Muntari, beetje asociaal geparkeerd. Waar is Danny als je hem nodig hebt.
Wie niet!?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:36 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Jij krijgt wel een stijf piemeltje van die Robben hè?
uitproberenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:39 schreef tompsv18 het volgende:
Waarom niet een keer een andere keeper uitproberen. Louis
Dat mensen liever Krul hebben snap ik nog maar Vorm? Ik wil niet als Gijp klinken maar die is gewoon echt te klein.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
uitproberen
Al had ik liever Vorm gezien als vaste keeper
Wim de Ron ook en die was baasquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:42 schreef S0nic het volgende:
[..]
Dat mensen liever Krul hebben snap ik nog maar Vorm? Ik wil niet als Gijp klinken maar die is gewoon echt te klein.
Nee, het is een proces.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:53 schreef Stiggie het volgende:
Hahahahah heerlijk. Eerste vraag Hans, antwoord: NEE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |