Maar dan denken ze dat die door oude vrouwen gedragen zijn.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:09 schreef Max-Westerman het volgende:
Daar heb ik ook wel eens aan gedacht.
Maar ik zat eraan te denken om die slipjes 1 dag tussen de haring te laten liggen
boeiend, kutje is kutjequote:Op donderdag 29 mei 2014 12:12 schreef Broadway het volgende:
[..]
Maar dan denken ze dat die door oude vrouwen gedragen zijn.
Maak er een V.O.F van, dan word ik wel de derde vennootquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:10 schreef Max-Westerman het volgende:
Zullen wij een bedrijfje opstarten TS?
Benen scheren en foto's van de juiste hoeken.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:12 schreef TheStranger1158 het volgende:
Je kunt er 15 euro per stuk voor vragen.
Men wil er wel een foto bij waar je het draagt.
Ha! Maar dat is helemaal niet verkeerd, reeds. Exclusief verpakkings- en verzendkosten.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:12 schreef TheStranger1158 het volgende:
Je kunt er 15 euro per stuk voor vragen.
Men wil er wel een foto bij waar je het draagt.
Aha hier spreekt een zakenman. Mijn idee was ook om er twee tegelijk te (laten) dragen, die halverwege de dag om te wisselen zodat ze allebei vlekken hebben, wat denk je hiervan?quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:16 schreef Max-Westerman het volgende:
Wij kunnen ook een wijf inhuren om die slipjes te dragen
Daar krijgt ze 10 euro per dag voor, en wij vragen 25 voor een gedragen slipje + foto en 35 euro voor een slipje + filmpje
Hoe viezer hoe beter.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:18 schreef Broadway het volgende:
[..]
Aha hier spreekt een zakenman. Mijn idee was ook om er twee tegelijk te (laten) dragen, die halverwege de dag om te wisselen zodat ze allebei vlekken hebben, wat denk je hiervan?
http://www.sexjobs.nl/sex(...)-maatje-meer_3844108quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:19 schreef Yi-Long het volgende:
Dat werkt misschien als ze gedragen werden door aantrekkelijke slanke Japanse schoolmeisjes, die dan opgekocht en opgesnoven worden door sneue Japanse zakenmannen....
... maar helemaal niemand zit te wachten op een 2de hands goedkope onderbroek van een Nederlands nijlpaard.
Aha, een expert! Mag ik je hierbij dan uitnodigen voor deelname aan het geur-testpanel om te zien of je het verschil ruikt tussen onderbroeken gedragen door jonge studentes en een ouwe kerel? Dit om onze strategie te verfijnen te einde een zo hoog mogelijke omzet te behalen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:19 schreef Yi-Long het volgende:
Dat werkt misschien als ze gedragen werden door aantrekkelijke slanke Japanse schoolmeisjes, die dan opgekocht en opgesnoven worden door sneue Japanse zakenmannen....
... maar helemaal niemand zit te wachten op een 2de hands goedkope onderbroek van een Nederlands nijlpaard.
Wat dacht je er van om een meid af te persen?quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:16 schreef Max-Westerman het volgende:
Wij kunnen ook een wijf inhuren om die slipjes te dragen
Daar krijgt ze 10 euro per dag voor, en wij vragen 25 voor een gedragen slipje + foto en 35 euro voor een slipje + filmpje
Het moet wel leuk blijven.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:21 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat dacht je er van om een meid af te persen?
Komt alleen maar ten goede aan de winst
Nice! Ik ga daar meteen 10 accounts aanmaken. Even wat sexy namen bedenken.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:20 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
http://www.sexjobs.nl/sex(...)-maatje-meer_3844108
Deze zal vast wel klanten hebben
Met ongesteldheidsprut.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:11 schreef datismijnmening het volgende:
In Japan is daar als een automaat voor![]()
http://www.wtf.nl/grenzel(...)bruikte-slipjes.html
Uitnodigen mag altijd, maar ik zal er niet op ingaan ...quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:21 schreef Broadway het volgende:
[..]
Aha, een expert! Mag ik je hierbij dan uitnodigen voor deelname aan het geur-testpanel om te zien of je het verschil ruikt tussen onderbroeken gedragen door jonge studentes en een ouwe kerel? Dit om onze strategie te verfijnen te einde een zo hoog mogelijke omzet te behalen.
Lijkt me eerder een actie van iemand die Jaqueline wil zwartmaken met een fake-business, zogenaamd op de naam van Jaqueline.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:20 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
http://www.sexjobs.nl/sex(...)-maatje-meer_3844108
Deze zal vast wel klanten hebben
maar due stinken echtquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:41 schreef Broadway het volgende:
Hier zijn vast ook wel liefhebbers voor.
[ afbeelding ]
Vroeger hadden we nog SHEquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:24 schreef Max-Westerman het volgende:
Misschien zijn er FOK!sters die willen helpen?
Yvonne, Karina, Haywood?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
Die was lekker hequote:
Ja heerlijkquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:02 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Die was lekker he
Maar hey skippy ik denk dat jij wel een toekomstige klant van ons gaat worden
Wat een handelsgeestquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:04 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Oh ja ik maak die van mij altijd vuil met wat appelsap + azijn (van die lichte azijn, geen balsamico ofzo). Dat komt erg realistisch over wb kleur en smaak. Gewoon wat in een plantenspuit en lichtjes toucheren voor het opsturen.
Ik dacht later alleen, er komt wel een bobbel in die broekjes.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:52 schreef Bucketlist het volgende:
Ik begrijp niet waarom je vrouwen nodig hebt. Als die mannen het maar geloven. Je moet dus gewoon zorgen dat die slipjes eruit zien+ruiken of ze door vrouwen gedragen zijn.
Je hebt alleen vrouwen nodig voor de foto's. Daar kan je gewoon een paar girl next door modellen voor inhuren. De slipjes koop je gewoon in bulk, nog een beetje onderzoek doen naar wat er nu op de markt te krijgen is en gaan. Ik denk dat je vooral goed zit met de duurdere merken ondergoed (la perla/agent provaceteur), mijn vermoeden is dat daar weinig aanbod van is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |