quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:09 schreef Majoraan het volgende:
Ik ben vergeten wat ik wilde typen.
Maar geloof me, het was hilarisch
Mijn ene oor werkt goed dus zo erg is het niet.quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Stom botKlinkt alsof je veel pech hebt gehad.
klinkt wel heel cool jaquote:Op donderdag 29 mei 2014 02:11 schreef isax het volgende:
[..]
Mijn ene oor werkt goed dus zo erg is het niet.
Ze hebben mijn gehoorgang verbouwt en dat is fucking awesome want nu kan er bijna niets meer in blijven plakken. Nog maar 1 à 2 keer per jaar oorontsteking
Best thing evaaaah
Bij mij hebben ze als kind buisjes in mijn trommelvliezel gemaakt. Daar was ik helemaal niet blij mee, vooral toen ik wakker werd van de narcose.quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:11 schreef isax het volgende:
[..]
Mijn ene oor werkt goed dus zo erg is het niet.
Ze hebben mijn gehoorgang verbouwt en dat is fucking awesome want nu kan er bijna niets meer in blijven plakken. Nog maar 1 à 2 keer per jaar oorontsteking
Best thing evaaaah
Hoeveel last heb je van die buisjes? Want als je het water in gaat moet je doppen in waarschijnlijk, maar onder de douche ook bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij mij hebben ze als kind buisjes in mijn trommelvliezel gemaakt. Daar was ik helemaal niet blij mee, vooral toen ik wakker werd van de narcose.Maar oorontsteking had ik daarvoor vaak en dat kan echt heel erg pijnlijk zijn.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:13 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Is die beer uit de Ruud en Billy collectie?
je zou het bijna gaan denken jaquote:Op donderdag 29 mei 2014 02:13 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Is die beer uit de Ruud en Billy collectie?
Ik spaarde die buisjesquote:Op donderdag 29 mei 2014 02:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij mij hebben ze als kind buisjes in mijn trommelvliezel gemaakt. Daar was ik helemaal niet blij mee, vooral toen ik wakker werd van de narcose.Maar oorontsteking had ik daarvoor vaak en dat kan echt heel erg pijnlijk zijn.
Ik kan me inderdaad doppen ook nog herinneren voor zwemmen. De buisjes vallen er kennelijk vanzelf weer uit na verloop van tijd, al kan ik me daar niet veel van herinneren.quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoeveel last heb je van die buisjes? Want als je het water in gaat moet je doppen in waarschijnlijk, maar onder de douche ook bijvoorbeeld?
Het lijkt of jij hetzelfde probleem hebt als ik.quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hier valt een grapje te maken over tunnels maar ik weet nog niet wat.
ja echt he, hij laat ons hem vermaken denk ikquote:Op donderdag 29 mei 2014 02:16 schreef Punkman het volgende:
Die braindead is ook een mooie, vraagt of we niet naar bed willen gaan want hij is de hele avond op, maar nu hoor je hem amper.
Toen ik in 2005 mijn oren stretchde waren dat mijn eerste plugsquote:Op donderdag 29 mei 2014 02:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hier valt een grapje te maken over tunnels maar ik weet nog niet wat.
Ik, ehh, heb daar een hoop meer bier voor nodig.quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:16 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Het lijkt of jij hetzelfde probleem hebt als ik.
Ook te veel gezopen?
quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:17 schreef isax het volgende:
[..]
Toen ik in 2005 mijn oren stretchde waren dat mijn eerste plugs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |